Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    czwartek, 7 lipca 2011

    miętowe/pistacjowe?... zielone!

    Unknown | 00:12 | |

    kolczyki lody włoskie :)




    13 komentarzy:

    1. raczej 'kiwiowe' xD:D

      OdpowiedzUsuń
    2. są super! dla mnie nadal najtrudniej jest zrobić wafelki;(

      OdpowiedzUsuń
    3. Przez przypadek wpadłam na Twojego bloga i jestem pod wrażeniem Twoich dzieł :] Robisz to wszystko z modeliny ? Bo bardzo mi się podoba i chciałabym też robić takie cuda :D

      OdpowiedzUsuń
    4. nie wiem jak blokować IP :<

      OdpowiedzUsuń
    5. (właśnie się zastanawiałam, czy istnieje coś takiego jak KIWIOWE lody xD)

      Lara M: wszystko z modeliny i sylikonu z metalowymi dodatkami ;)

      nie trzeba mieć jakiegoś wrodzonego talentu, ale trzeba poświecić temu MNÓSTWO czasu :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Kiwiowe są ;p
      (niektórzy by się uczepili i powiedzieli, że
      "o smaku kiwi", ale to już nie brzmi tak fajnie :D )

      OdpowiedzUsuń
    7. mniam.. głodna się zrobiłam!
      nie wiem jak ty to wszystko robisz.
      muszę jak najszybciej obejrzeć resztę twoich dzieł.
      przy okazji zapraszam do komentowania i obserwowania mnie :) wpadnę tu jeszcze nie raz.

      OdpowiedzUsuń
    8. super:) w moim ulubionym kolorze!

      OdpowiedzUsuń
    9. są kiwiowe lody ;> nawet jadłam :> niesamowicie orzeźwiające, mmm pychota :>


      pytanko... używasz akryl czy silikon? ;P

      OdpowiedzUsuń
    10. Miętowelovemiętowelovemiętowelove ♥

      http://my-fashion-matter.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!