Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    wtorek, 19 lipca 2011

    babeczkowe inspiracje 1

    Unknown | 10:38 |

    postanowiłam, że co jakiś czas będę publikowac na blogu słodkie inspiracje
    będą osłodą dnia a może kogoś pobudzą do twórczej pracy
    większość zdjęć pochodzi z serwisów loveit.pl i weheartit.com
    nie jestem ich autorką, tylko chcę pokazać je innym :)

    (malutkie, jadalne dzieła sztuki :3)





















    13 komentarzy:

    1. Mmm... Aż mi się słodko zrobiło ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Nominowałam twój blog do One Lovely Blog Award szczegóły u mnie :http://tinkaland.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    3. mmm już mnie pobudziły :> biorę się do lepienia :)


      byolka.pinger.pl

      OdpowiedzUsuń
    4. Uwielbiam słodkie inspiracje <3

      OdpowiedzUsuń
    5. Aż mi się jeść zachciało ;)

      OdpowiedzUsuń
    6. Śliczne są te smerfetkowe :) Zrobię takie :d Dzięki za inspiracje :DD http://marcelina99.pinger.pl/

      OdpowiedzUsuń
    7. Tynko zobacz co znalazłam http://data.whicdn.com/images/12163628/5944098789_2a422fec98_b_large.jpg?1311078747
      twoja bluzka! :D

      OdpowiedzUsuń
    8. Słoodkie uwielbiam takie ;3

      OdpowiedzUsuń
    9. ja też uwielbiam babeczki, zwłaszcza patrzeć się na nie :D

      ta bluzka jest z New Yorkera, już ją widziałam od kilku ludzi i u wszystkich wygląda świetnie :D

      OdpowiedzUsuń
    10. Nominowałam Ciebie do One Lovely Blog Award. Więcej informacji u mnie :)).

      i świetne te babeczki <33

      OdpowiedzUsuń
    11. Gratuluję zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award na moim blogu!

      http://serafiel-nails.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

      OdpowiedzUsuń
    12. mmm...takie małe dzieła sztuki
      tyle kalorii a ślinka cieknie

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!