Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    środa, 20 lipca 2011

    pocukrzone donuty

    Unknown | 11:47 | |

    tych maluszków też tutaj jeszcze nie było, a chyba zasługują na pojawienie się na blogu ;)




    ____________________________

    na reszcie znów mam swój niebieski na głowie :)

    PS. Dzisiaj wybrałam się do Rzeszowa, więc można się spodziewać jakiś zdjęć stamtąd :)

    18 komentarzy:

    1. Super jest ten niebieski . ! A donuty już widziałam : DD http://marcelina99.pinger.pl/

      OdpowiedzUsuń
    2. Kolczyki są rewelacyjne ; )
      + dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ; )

      OdpowiedzUsuń
    3. pocukrzone donuty to moje ulubione :D. Piękne włosy :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Donuty są wspaniałe! a ten cukier wygląda w 100% jak prawdziwy. kolor włosów- rewelacja ;3

      OdpowiedzUsuń
    5. Donutki super :) Cukier jak prawdziwy ! :D
      A zdradzisz może czym robisz ten cudowny niebieski kolorek na włoskach? Obecnie mam fioletowe pasma, ale marzę o niebieskich :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Cudne kolczyki . Mi za bardzo się nie podoba ten niebieski na włosach, ale to tylko moja opinia i (co jest oczywiste) nie chcę Cię urazić . :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Jaką farbą farbujesz na niebiesko? Mi fryzjerka powiedziała, że taka farba nie istnieje :( A tak bardzo chciałabym miec niebieska grzywkę :)

      OdpowiedzUsuń
    8. za każdym razem jak wchodze na twojego bloga robie się głodna! ;D
      piękne kolczki!

      OdpowiedzUsuń
    9. Donuciki są cudne :3

      a włosy to samo :)

      mam pytanie: farbowałaś kiedyś bibułką? bo ja przedwczoraj próbowałam i nawet fajnie wyszły :>

      Pozdrawiam :) byolka.pinger.pl

      OdpowiedzUsuń
    10. farbowałam bibułą w podstawówce :D
      moja fryzjerka też stwierdziła, ze taka nie istnieje ._.
      nazywa się prosalon, dostępna na allegro ;)

      OdpowiedzUsuń
    11. Hmmm... Odkąd te donuty pojawiły się na pingerze, wciąż się zastanawiam co może być tym cukrem ; )
      Szkło nie - powiedziałaś, że zbyt ryzykowne.
      A może pozbijany, popękany i "zmielony" plastik? :DD

      OdpowiedzUsuń
    12. Pączki bardzo ładnie wyszły. Jak wielu innych użytkowników jestem ciekawa użytej techniki, ale gdyby ta tajeminca zostałaby zdradzona wiele różnorodności z tego świata by znikło :)

      Osobiście jestem nie kopiowaniem tylko wymyślaniem własnych pomysłów :)

      OdpowiedzUsuń
    13. hah, pomysł na cukier można wymyślić samemu -> ja posłużyłam się domowym sposobem i dostępnymi rzeczami, więc nie musi być trudne ;>

      OdpowiedzUsuń
    14. mi internet ale to jakiś czas temu ;P

      __
      ogólnie obudowa - dead (*)

      OdpowiedzUsuń
    15. Słodkości :) A włosy jakie ładne i długie. Moje nie rosną od X lat :/

      P.S. Podobają Ci się moje szydełkowe babeczki :) to dla mnie zaszczyt :D Obiecuję, jak zrobię kolejną parę to Ci ją sprezentuję jeśli zechcesz oczywiście :)

      OdpowiedzUsuń
    16. ah te twoje danuciki xD
      Boskie!;*

      zapraszam do mnie
      http://mojestylowo.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!