Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 24 lipca 2011

    babeczkowe inspiracje 2

    Unknown | 10:43 |




















    12 komentarzy:

    1. ale mi smaka zrobiłaś :) tak dawno nie jadłam babeczek a tak je uwielbiam ;d

      OdpowiedzUsuń
    2. babeczka w stylu Myszki Mike ! <33

      OdpowiedzUsuń
    3. Ale mi apetytu narobiłaś, cudne są ;) Pozdrawiam ^^

      OdpowiedzUsuń
    4. pyszne ;p zjadłabym jedną ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Witaj :) Wyróżniłam Twojego bloga nagrodą "one lovely blog award" po informacje zapraszam do mnie :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Aaaaa. pycha. i tak nie mogę tego jeść.

      OdpowiedzUsuń
    7. No i muszę upiec babeczki ;) .
      Kochana bo my przez ciebie utyjemy ;D

      OdpowiedzUsuń
    8. Wisienki na koncu i myszki Miki sa fantastyczne.. Narobilas mi smaka :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!