Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 30 lipca 2011

    mała kopia mnie

    Unknown | 16:18 |

    moja mała siostra cioteczna, stwierdziła, że ubierze się jak jej kochana Martynka xD
    (proszę bardzo, jaki mam świetny styl :P)
    lubicie małe dzieci?
    Ja bardzo! Do momentu w którym stają się nieznośne :P

    bardzo lubię wersje a capella popularnych piosenek, a te wszystkie utwory pamiętam z czasów kiedy byłam małym dzieciuchem xD
    (poza tym puszczają je w moim ulubionym klubie ^^)

    18 komentarzy:

    1. pierwsza !!! A maluch śliczny i słodko wygląda w tym kapeluszu

      OdpowiedzUsuń
    2. ja też uwielbiam małe dzieci. własnie isę bawię z trzyletnią Majką ;))
      czyżby pierwsza spódniczka była z H&Mu? :DD
      pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    3. ślicznie wygląda...
      i śliczny smaczny blog

      zapraszam w odwiedziny do uczestnictwa i komentarzy:
      http://podrozepomojemu.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    4. ahah, jaka ślicznotka :3
      Ja za bardzo dzieci nie lubię, chociaż czasam moge się z nimi pobawić :D

      OdpowiedzUsuń
    5. Mała modnisia ;D
      Gdzie kupiłaś ten kapelusz?

      OdpowiedzUsuń
    6. hyhy, tak spódniczka z H&M'owej wyprzedaży a kapelusz też stamtąd ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. 2:26 kojarzy mi się ze Smerfnymi Hitami :D

      OdpowiedzUsuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    9. Rebellious: hahah, ja też miałam takie skojarzenie xD

      OdpowiedzUsuń
    10. bardzo podobna do coreczki mojej chrzestnej ;D

      a no tak doszly,pisalam do Ciebie kilka maili ;))

      OdpowiedzUsuń
    11. a wgl Tynka jakbys mi odpisala na maile to mam do Ciebie jeszcze jedna sprawe ;D
      do uslyszenia ;))

      OdpowiedzUsuń
    12. Uwielbiam małe dzieci. A wszystkie moje kuzynki są w wieku 2-6 :D

      OdpowiedzUsuń
    13. czesc. W jakiej cenie był bilet z Rzeszowa do Krakowa i jak długo trwała podróż w jedną strone ?

      OdpowiedzUsuń
    14. Tynko, czy mogłabyś wstawić zdjęcia tosta z pleśnią, arbuza i muchomorka, które wstawiałaś na pingerze? Jeżeli je masz, oczywiście, bo bardzo lubiłam je podziwiać :)
      Malina

      OdpowiedzUsuń
    15. ślicznie wygląda ta mała w kapelusiku ;)

      OdpowiedzUsuń
    16. uwielbiam małe dzieci ;)
      chciałam pochwalić za odnalezienie tej wersji tego nagrania ;)
      uwielbiam ;)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!