Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 29 listopada 2013

    Tutorial na donutki!


    Miałam zrobić sobie elegancką, króciutką drzemkę i zrobić post a tu proszę. Ciemna noc mnie zastała.
    Przed wami tutorial na donutki, którymi ostatnio się zajmowałam. Już kiedyś pokazywałam jak je robię, ale nie zaszkodzi powtórzyć :))

















    Tutaj już donutki z przyczepionymi sztyftami. Wbijam je wtedy w piankową podstawkę aby łatwiej było mi z nimi szaleć ;)


    Przyklejamy ozdóbki :)





    I wersja alternatywna z kuleczkami! 





    Oraz pozostałe sztyfty, które akurat tego dnia (wczoraj) się tworzyły ;))


    środa, 27 listopada 2013

    Kilka sztyftów


    Kolejne lepiej obfotografowane kolczyki :)
    tym razem para donutków z fikuśną polewą i jedne z moich ulubionych pierniczkowych ludków <3

    Czas zasiąść przy tablecie! Może uda mi się stworzyć coś fajnego! :D





    poniedziałek, 25 listopada 2013

    Playlista z listopada

    Ciasteczka Tynki | 14:18 | 11 Komentarzy. Dodaj swój!


    Przeżywam teraz istny koszmar z moim komputerem! Nie działa mi internet. Odcięta od facebooka, poczty i wszystkich stron z głupimi filmikami czuję się dziwnie...
    Nie będę ukrywać, ma to wpływ na blogowanie, bo pisanie postów na ekranie małego telefonu wcale nie jest komfortowe. Z Racji tego, że skoro nie działa mi internet, to youtube też, mogę zamknąć listopadową playlistę, bo i tak nic do niej już w tym miesiącu nie dodam :<

    Przed wami 27 utworów, wiele z nich było już na poprzednich playlistach, ale w pewnym momencie zaczęłam przeglądać archiwum i zatęskniłam za starymi piosenkami. Przy niektórych nawet wzdychałam zaskoczona, że mam tak dobry gust <haha>
    Całość w tym miesiącu jest znacznie weselsza i bardziej optymistyczna. Widać tą zabawną zależność między naszym nastrojem a tym czego słuchamy

    Niestety niektóre utwory nie mogą być umieszczane na stronie i playlista je przeskakuje, dlatego warto otworzyć sobie wszystkie bezpośrednio na youtubie

    Dużo buziaków! Postaram się postawić system od nowa. Może jeszcze uda mi się wskrzesić mojego staruszka ;))

    sobota, 23 listopada 2013

    Lodziki


    Znów cała seria lodzików, bo po co ograniczać się tylko do jednej pary!
    Jak tylko mój chłopak w końcu zdoła się ogarnąć , może uda nam się jeszcze dzisiaj pójść na basen xD miało być  3x w tygodniu, ale jak na razie nie idzie nam najlepiej :P








    czwartek, 21 listopada 2013

    4 obudowy dla Samsunga S3




    Ciąg dalszy samsungowej serii!
    Ja dalej siedzę, siedzę i lepię kolejne elementy na kolejne obudowy!
    Ale nie martwcie się, oprócz tego powstają też inne projekty! ;D





    wtorek, 19 listopada 2013

    Moja pracownia + przygoda z telewizją

    Ciasteczka Tynki | 15:33 | 53 Komentarzy. Dodaj swój!



    Chciałam wam zaprezentować w jakich warunkach zdarza mi się pracować a przy okazji pokazać wszystkie pierdółki, które na co dzień mnie otaczają. Myślę, że nie ma się co rozpisywać, wszystko sobie zobaczycie


















    A teraz powód dla którego wszystko na początku wyglądało tak schludnie. Otóż zawitała do mnie ekipa telewizyjna z VIVA Polska, aby nakręcić fragment programu In&Out. Nie wiedziałam, że przy kilkuminutowym fragmencie jest aż tyle zachodu a przede wszystkim... tylu ludzi! :O
    Ogólnie rzecz biorąc- to strasznie wyczerpująca praca. Na pewno nie dla mnie :P

    Kiedy tylko dowiem się o dokładnej dacie emisji na pewno dam wam znać ^^