Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 17 lipca 2011

    rurki z kremem

    Unknown | 12:37 | |

    wczoraj wysłałam swoje zgłoszenio-CV do modnej...
    "prosimy o cierpliwość, na zgłoszenia odpowiadamy co miesiąc lub dwa"
    o... trochę dużo!
    (Pakamera odpowiadała 3 miesiące a wylęgarnia tydzień (nawet mnie tam przyjęli, tylko nie potrafię się tam połapać  może ktoś mi pomoże? :))

    a może ktoś zna jeszcze jakieś galerie artystyczne? (oprócz decobazaar, tam też już wysłałam zgłoszenie, oni zawsze szybko mi odpisują, że mnie nie przyjmą xD)
    _________________________________________________________

    pingerowiczki znają już te kolczyki :)
    ale muszę wstawić prace, których wcześniej tu nie umieszczałam, żeby można było znaleźć większość wzorów w jednym miejscu :)


    __________________________________________________

    mam nadzieję, że wasze wakacje mijają równie dobrze, jak moje ;)






    10 komentarzy:

    1. łiii jestem pierwsza :)
      rurki cudne ;) moje wakacje mijają świetnie ;)

      byolka.pinger.pl

      OdpowiedzUsuń
    2. zdjęcia piękne;) a co do galerii to do pakamery mnie nie przyjęli:( ale odpowiedzieli dość szybko - po kilku dniach.

      OdpowiedzUsuń
    3. ech, to miałaś dobrze, ja czekałam na pierwszą odpowiedź miesiąc, napisali, że przyjmują, ale później musiałam poczekać jeszcze dwa aż w końcu mnie przyjęli :)
      na pakamerze są już trzy modeliniarki, więc pewnie na razie nie będą żadnych przyjmować :(

      OdpowiedzUsuń
    4. Znam jeszcze galerie cepelandia i artillo :)

      OdpowiedzUsuń
    5. śliczne kolczyki :] szczęściara z Ciebie bo moje wakacje wcale nie są takie fajne... :/ Śliczne zdjęcia :]

      OdpowiedzUsuń
    6. Ja dopiero będę wyjeżdżała :) Na razie siedzę nad morzem : DD http://marcelina99.pinger.pl/

      OdpowiedzUsuń
    7. Szczerze to bałabym się nosić te twoje kolczyki, bo możliwe, że ktoś by mi je zjadł! Wyglądają strasznie naturalnie ;)

      http://serafiel-nails.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    8. Co do adresów:
      http://www.antypodymody.pl/
      http://wylegarnia.com/
      Moja Mama na tym siedzi, sama kiedyś coś dodawała, kiedy będzie wieczorem poproszę Ją o adresy podobnych stron, ma je zapisane na swoim komputerze, jeśli oczywiście chcesz. :D

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!