Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    środa, 27 lipca 2011

    na wyjście

    Unknown | 11:17 | |

    nigdy nie byłam i nie będę outfitową dziewczyną. Zazwyczaj prezentuję tutaj samotną biżuterię, położoną na kolorowej kartce i obfotografowaną z każdej strony. A przecież każda z tych rzeczy ma być dopełnieniem stroju i zupełnie inaczej prezentuje się na człowieku :)
    ot taki mały przedmiocik urozmaicający i umilający dzień :D
    (mam długie paluchy, wieeeem :P)






    dziękuję za inspirację byolce ;)

    24 komentarze:

    1. ohh, jak miło :) Dziękuję, ze o mnie wspomniałaś ;*
      Twoja bransoletka w takim zestawieniu wygląda wręcz idealnie :) Szukam podobnych inspiracji :)
      PS nie ocenia się ludzi po paluchach :P


      byolka.pinger.pl

      OdpowiedzUsuń
    2. piękna bransoletka :)
      a outfit chętnie zobaczyłabym w całości :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Wydaje mi się ze ta bransoletka ma zbyt bardzo intensywne kolory jak na pianki.Ale ogólnie ładnie wyszła.Pozdrawiam L.

      OdpowiedzUsuń
    4. tak, ma zbyt intensywne kolory, powiem więcej -> to specjalnie, bardziej rzuca się w oczy :)

      raczej całego nie będzie, nie lubię się za bardzo uzewnętrzniać w internecie ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Ale słodko, aż Chce się zjeść!

      OdpowiedzUsuń
    6. ostatnio jadłam takie pianki ;d

      OdpowiedzUsuń
    7. świetna ta bransoletka :D

      OdpowiedzUsuń
    8. Cholernie oryginalny blog ;)

      OdpowiedzUsuń
    9. dobrze to wyszło - pomyśl nad cyklicznym prezentowaniem biżuterii w ten sposób... od razu człowiekowi zachciewa się bardziej takich cudeniek ;)

      pozdr. AL
      (alice-wake-up.blogspot.com)

      OdpowiedzUsuń
    10. słodka ta bransoletka ; )) no i te kolorowe paznokcie ; ]

      OdpowiedzUsuń
    11. Ale słodziuchna <3
      I nie masz takich długich palców :D

      OdpowiedzUsuń
    12. pokazuj się tak częściej!:)

      OdpowiedzUsuń
    13. ale smakowicie to wygląda :D

      OdpowiedzUsuń
    14. niesamowite rzeczy tworzysz!

      OdpowiedzUsuń
    15. Długie palce są ładne :D Śliczna bransoletka :) Już od dawna śledziłam twoje wyroby i wszystkie mnie zachwycała swoją perfekcją. Jesteś najlepsza :D Szkoda, że już nie ma cię na pingerze :(

      www.maniaczka.pinger.pl

      OdpowiedzUsuń
    16. Fajnie wygląda jak dodajesz zdjęcie z ubiorem. Wtedy Twoja biżuteria pokazuje swoją praktyczno-modową stronę, bo gdy widzę ją samą, mam wrażenie, ze jest bajkowa i piękna, ale nie wiem jak ją ubrać ;)

      OdpowiedzUsuń
    17. Ahh. Wielka szkoda co do tej kuli. Z niecierpliwością będę na nią czekała.♥

      OdpowiedzUsuń
    18. Nowa nazwa - http://suuuper-girl.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    19. takie posty bardzo urozmaicają bloga:)

      OdpowiedzUsuń
    20. taaa.. długie paluchy, ale jakie utalentowane!

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!