Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 22 lipca 2011

    babeczkowi dżentelmeni

    Unknown | 10:19 | |

    pomysł zaczerpnięty z kwejka (zobaczyłam je w poczekalni)
    chociaż i tak wprowadziłam kilka moich własnych pomysłów :)




    PS!
    wystawiłam kilka rzeczy na allegro!! ;)

    15 komentarzy:

    1. wow one są świetne

      handicraft.pinger.pl

      OdpowiedzUsuń
    2. z kwejka czy może raczej stąd?;] http://www.supercutekawaii.com/2011/07/monsieur-moustachio/

      OdpowiedzUsuń
    3. niezłe masz pomysłu bardzo fajne te kolczyki takie eleganckie xD
      Jesteś super;]

      OdpowiedzUsuń
    4. a może z etsy?
      Pewnie kwejk wziął z etsy ;D

      OdpowiedzUsuń
    5. Super! Fajne by były też z okularami :P

      OdpowiedzUsuń
    6. nie, tamte wyglądały inaczej, ale widać, że dużo już takich zostało zrobionych w takim razie ;)

      możliwe, że z etsy, nie było źródła :(

      OdpowiedzUsuń
    7. http://ny-image1.etsy.com/il_570xN.257472417.jpg
      tu znalazłam innego :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Śliczne! :*
      Na twoim blogu jest tak strasznie słodko! I wszystko jest związane z ciasteczkami! Gdzie robiłaś nagłówek bo jest naprawdę świetny! Masz talent! Dodaję i zapraszam do Mnie! :*
      na nowo założony blog z Moimi stylizacjami i nie tylko :stylizuje-kineeczkaa.blogspot.com
      Oraz do mojego dziennika: blog-inki.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. Boskie!!:d Tynka jak ty to robisz?

      OdpowiedzUsuń
    10. boskie ! zakochałam się w nich :D

      OdpowiedzUsuń
    11. jak piszę, że znalazłam na kwejku, to na kwejku... i Anonimie, nie tymi się inspirowałam...
      nie wyzywaj mnie od kłamców, bo to nie prawda
      (proszę, bo takich ludzi traktuję jak ułomów)
      ciekawe skąd niby Ty wiesz lepiej czym się inspirowałam, ja pierdykam, wszyscy tacy mądrzy ._.

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!