Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    czwartek, 14 lipca 2011

    broszka oreo

    Unknown | 12:52 | |

    lepsze, nielakierowane :)


    _______________________________________________________________________

    Pani nie potrafiła nakładać lodów xD





    PS. Wolicie wpisy tylko z modelinowymi potworkami
    czy też takie jak były na pingerze? -> trochę zdjęć z mojego dnia? :)
    ^^ tutaj macie taki przykład

    i czy zdjęcia są dobrej wielkości czy dodawać trochę większe?
    (o jakieś 50 lub 100 pixeli)


    bardzo proszę o pomoc i rady :D
    chciałabym, żeby mój blog był miłym i czytelnym miejscem nie tylko dla mnie, ale też dla was ;)

    24 komentarze:

    1. Fajni9e by było jakbyś dodawała zdjęcia takie z życia ;)
      Codziennie wchodzę na twojego bloga jest świetny !!!

      OdpowiedzUsuń
    2. Super : ) Fajnie jest z tymi zdjęciami z Twojego dnia : ) Moim zdaniem zdjęcia są dobrej wielkości : DD

      OdpowiedzUsuń
    3. Fajniej jest z zdjęciami z życia ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. Kurczę ale śliczna brożka ! Nie wierzę jak Ty dokładnie to odwzorowałaś to ciastko :] Mi koncepcja ze zdjęciami bardzo się podoba więc dodawaj ich więcej. A wielkość jest ok.

      OdpowiedzUsuń
    5. tak, broszka jest cudna :>
      zdjęcia z życia są na prawdę fajne :)
      I jak Ci się podoba podkarpacie? ;)

      byolka.pinger.pl

      OdpowiedzUsuń
    6. ale świetne zdjęcia ^^ .
      Oreooo <3

      OdpowiedzUsuń
    7. Fajnie jak zdjęcia byłyby troszkę większe. Dodawaj zdjęcia z Twojego dnia. Mnie na przykład bardzo podobają się takie notki:)
      Jakiego aparatu używasz?

      OdpowiedzUsuń
    8. Jasne, że dodawaj swoje zdjęcia oraz opisy dnia ! Uwielbiam Cię za twoje prace i za to jaka jesteś tu ! :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Super!!!
      Chciałabym , żebyś zamieszczała zdjęcia takie jak na pingerze. Super był tamten blog. Czego go usunęłaś ? :(

      OdpowiedzUsuń
    10. ja nie przepadam za oreo:P fajnie widze spędzasz wakacje:D

      OdpowiedzUsuń
    11. Fajna jest ta notka i jak dla mnie zdjęcia woje i twojego dnia byłyby mile widziane . Takie jak wstawiłaś są idealne ; )

      OdpowiedzUsuń
    12. kontynuuj bloga tak jak prowadzilas go na pingerze.
      tęsknie za tamtym blogiem :(

      OdpowiedzUsuń
    13. mam do Ciebie pytanko: :)

      Czy mogłabym zrobić kilka takich filiżanek na pierścionki I nie tylko) jak Ty? :) bo kupiłam ostatnio i chciałabym się sprawdzić :)
      byolka.pinger.pl

      OdpowiedzUsuń
    14. taki post ze zdjęciami z życia bardzo mi się podoba;) poza tym widzę, że zmieniło się zdjęcie w zakładce "o mnie" - jest super;)

      OdpowiedzUsuń
    15. oreo <3

      ja osobiście wolałabym ze zdjęciami z dnia ;*

      OdpowiedzUsuń
    16. Oczywiście, ze ze zdjęciami z życia. to jest ciekawe :3. Oczywiście modeliniaki też ;D. Oreeeo wyszło bardzo ładne.

      OdpowiedzUsuń
    17. Kurczę, nie mogę się przyzwyczaić do tego, że Cię nie ma na pingerze.

      Śliczne psy :)

      OdpowiedzUsuń
    18. tak na tamtym blogu było duzo opisów z twojego dnia , życia ;) lubie bardzo gdy dodajesz modeliniaki;D ale fajknie by bylo jakbyś pisala tak duzo jak na tamtym blogu ;)

      OdpowiedzUsuń
    19. z twoimi dniami :D I troszkę większe zdjątka:D

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!