Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 24 lipca 2011

    Łańcut

    Unknown | 15:04 |

    tak jak mówiłam na formspring, wczoraj byłam w Łańcucie, ale nie zwiedzałam miasta...
    BYŁAM W SH xD
    postaram się obfotografować zdobycze... jak na razie pokazuję tylko nowe baleriny z Cubusa. Nie lubię tego sklepu, ale kolor i kokardki totalnie przyciągnęły moją uwagę (i cena 34 zł :)




    ta piosenka potwornie chodzi mi po głowie :)
    PS. blogowe rozdanie postaram się zorganizować zaraz po zakończeniu facebookowego (lub wcześniej), będzie trwało pewnie ok 10 dni, bo muszę się wyrobić z wysyłką nagrody przed wyjazdem :)

    9 komentarzy:

    1. a czy osoby spoza blogspota będą mogły barć udział? :D

      PS Cudne balerinki :)

      byolka.pinger.pl

      OdpowiedzUsuń
    2. Śliczne buty ;) Pozdrawiam ^^

      OdpowiedzUsuń
    3. też nie przepadam za cubusem, ale balerinki niczego sobie. ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    5. Hej, zajrzyj do mnie :) Nominowałam Twój blog do "One Lovely Blog Award". Więcej informacji znajdziesz na moim blogu ;)

      OdpowiedzUsuń
    6. ładniutki kolor :) soczysty :)

      ♥ AL ♥
      www.alice-wake-up.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!