Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    środa, 13 lipca 2011

    słodka bransoletka

    Unknown | 09:47 | |





    20 komentarzy:

    1. Świetna bransoletka :D, a zdjęcie myślałam ,że zrobione w dzień :D tylko niebo coś takie dla mnie za ciemne było :)

      Pozdrawiam :)

      www.love-arts.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. Świetna bransoletka :D, a zdjęcie myślałam ,że zrobione w dzień :D tylko niebo coś takie dla mnie za ciemne było :)

      Pozdrawiam :)

      www.love-arts.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    3. artystka z Ciebie :P fajna bransoletka :)

      PS. wiedziałam, ze to noc, u mnie było podobnie ;)

      byolka.pinger.pl

      OdpowiedzUsuń
    4. hehe myślałam że to słońce tak mocno świeci:D
      Czy ten program to adobe lightroom?:)

      OdpowiedzUsuń
    5. zdjęcie super, bransoletka jeszcze lepsza;)

      OdpowiedzUsuń
    6. Ale świetna bransoletka ; oo <3
      U mnie tak samo , nareszcie fajna pogoda ^^ .

      OdpowiedzUsuń
    7. świetna bransoletka, ile za nią?? :*

      OdpowiedzUsuń
    8. Ja też ostatnio do późna siedziałam nad modeliną ;)

      OdpowiedzUsuń
    9. bransoletka świetna :) ależ mi smaku narobiłaś tymi słodkościami :) pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    10. ale śliczna ta bransoletka :] podziwiam Cię za to jakie cudeńka robisz. chyba muszę spróbować coś pokombinować z modeliną ale pewnie mi nie wyjdzie bo nie mam talentu do takich rzeczy ;d szacun !

      OdpowiedzUsuń
    11. Haaha, ja dziś wstałam po 14, bo poszłam spać o 5 w nocy :D
      A co do bransoletki to boskaa ♥

      OdpowiedzUsuń
    12. świetna bransoletka ! ♥
      wszystko co "wyprodukujesz" jest cudowne !
      ja tam zawsze mogę spać, rzadko kiedy chce mi się siedzieć do tak późna :pp

      OdpowiedzUsuń
    13. Dziewczyno! JAKIE TY CUDA WYCZYNIASZ Z TĄ MODELINĄ(?)! ;D Może dałabyś instrukcje do jakiejś babeczki z kremem? Bo po prostu NIE OGARNIAM. Tak pięknie i profesjonalnie to potrafisz <3

      OdpowiedzUsuń
    14. Cudne zdjęcie i cudna bransoletka ; )

      OdpowiedzUsuń
    15. To księżyc? xD ja myślałam, że słońce. A bransoletka piękna :3

      OdpowiedzUsuń
    16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    17. Prawie trafiłam z godziną. Myślałam, że pierwsza :D

      OdpowiedzUsuń
    18. uwielbiam Twoje ciasteczkowe dzieła ^^

      OdpowiedzUsuń
    19. Sprzedajesz .??
      Bardzo mi się podoba i chciała bym kupić coś jeśli to możliwe.

      OdpowiedzUsuń
    20. jeeery, cudna bransoletka!

      jaka cena takiej? ;>

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!