Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    poniedziałek, 18 lipca 2011

    babeczki

    Unknown | 10:02 | | |

    któregoś dnia razem z kuzynami postanowiliśmy wchłonąć niezwykle kaloryczny, ale jakże pyszny deser :D
    zabrakło nam tylko jakichś owoców lub posypki, nieważne i tak były pyszne ;)


      

    chociaż nie wszystkim wychodziły jakoś szczególnie ładnie :P


    ________________________________________________________________________

    a teraz w wersji kolczykowej
    (jeśli ktoś ma ochotę, wystarczy do mnie napisać, możliwe wszystkie kolory i tysiące różnych posypkowo-ozdobnych kombinacji :)




    10 komentarzy:

    1. jeeejku, jakie śliczne, smaka mi narobiłaś! Hah, Ty to masz już wprawę w nakładaniu bitej śmietany :D

      te kolczyki też fantastyczne :)

      byolka.pinger.pl

      OdpowiedzUsuń
    2. Na początku myślałam, że te pierwsze babeczki też z modeliny ;p

      A można u Ciebie zakupić jakieś foremki (np. na spody do babeczek) lub wymienić się na coś szydełkowego?

      OdpowiedzUsuń
    3. Wszystkie twoje prace są świetne!

      Te babeczki mniam! No i też na początku myślałam, że te pierwsze to z modeliny ;)

      http://serafiel-nails.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    4. Na początku myślałam, że te pierwsze są z modeliny ; ) . Cudne ; )

      OdpowiedzUsuń
    5. Ech, nie mogę się Tobie nadziwić! jesteś cudowna w lepieniu! Bosko!

      OdpowiedzUsuń
    6. obydwie formy wyglądają fantastycznie :) podziwiam Cię bo ja bym takich cudów nie zrobiła :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!