Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    wtorek, 23 kwietnia 2013

    Wianuszki

    Unknown | 15:33 |






    Mam do sprzedania kilka wianko-opasek własnej produkcji
    Patent jest prosty: kokardę można zawiązać albo na albo pod włosami

    w sumie mam 4 wianuszki (niebiesko-różowy, pomarańczowo-biały, czerwono-żółty i biało-różowy), wszystkie mają pełną dokumentację fotograficzną, tylko nie chcę wszystkiego tutaj wrzucać bo i tak jest bałagan :P

    jakby ktoś był zainteresowany proszę o maila! ciasteczka.tynki@gmail.com

    Ps. Nie podaję ceny na blogu. Zawsze tego unikałam i będę się tego trzymać ;)











    41 komentarzy:

    1. Wreszcie się doczekałam! Wianki Twojej roboty są śliczne. Już piszę maila. : D

      OdpowiedzUsuń
    2. Świetne wianki :) Najładniejszy chyba ten na ostatnim zdjęciu - uwielbiam te kolory :D

      OdpowiedzUsuń
    3. Aww... :3
      Lecę machnąć Ci na mejla wiadomość. :D
      Będzie do zestawu z wisiorkiem łuską od pocisku.(Hipstę Zuzu) xD

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dla Ciebie wszystko :D
        Bede odpowiadac w nocy bo teraz zgon xD

        Usuń
      2. Uważaj na ten mój mejl, bo kurczątka wyszła mi zdeka powieść nie wiadomość. xD

        Usuń
    4. Jaki Ty masz wielki talent <3 Zazdroszczę ^^

      OdpowiedzUsuń
    5. Sliczne ;3
      Genialny blog <3
      Obserwujemy?
      http://optymistycznieee.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    6. Chyba masz zafascynowanie tymi wiankami ;) I dobrze, bo świetnie Ci wychodzą ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. Piękne! Niebiesko biało różowy fantastyczny! :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Śliczne wianki! Bardzo do Ciebie pasują. ;)

      OdpowiedzUsuń
    9. Hej, zadałam Ci pytanie na maila, chyba w sobotę i do tej pory nie mogę doczekać się odpowiedzi :) Bardzo proszę o odpowiedź, a wianki są mega ^.^
      Chyba sb kupię ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. a czemu nie podajesz cen na blogu?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. bo irytuje mnie to na innych blogach :)
        blog to blog. Ceny podaje się w sklepie. O interesach nie rozmawia się publicznie :D ot takie spaczenie ;)

        Usuń
    11. wianki śliczne :) piękne mają kolory!

      OdpowiedzUsuń
    12. a ja Cię podziwiam że ogarniasz te wszystke zajęcia! ;) i jeszcze znajdujesz czas na bloga, odpisywanie na maile i wykonywanie zamówień. kłaniam sie nisko z podziwu :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. uwierz mi, moje życie to jeden wielki chaos. Jestem znana ze swojego roztrzepania. Nie wiem jakim cudem nadal żyję, ale mimo wszystko dziękuję :D

        Usuń
    13. Cudne :*
      http://o-wszystkim-i-o-niczymmm.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    14. piękne wianki !
      mons-monss.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    15. A dasz na nie kiedyś tutorial???

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. http://www.youtube.com/watch?v=T-Oj0SUzh9I
        tak jak zwykły wianek xD

        Usuń
      2. Jestem zła!!! Dlaczego nie codziennie wstawiasz post??? Jestem zawiedzona!!! Ale ci wybaczam...
        Gdzie kupujesz sztuczne kwiaty??. Omla

        Usuń
      3. gdyż mam mnóstwo rzeczy na głowie i czasem nawet nie tykam komputera :D
        całe szczęście mam też prywatne życie, ufff :3
        na allegro :)

        Usuń
    16. Wyglądają jak prawdziwe! Świetny blog!
      tusia-alwayssmiling.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    17. Ohh... Wianuszki są śliczne, ale ja się nie skuszę, ponieważ nie jestem przyzwyczajona do chodzenia w takich :)

      kinu-kinuu.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To się trzeba przyzwyczaić. ;)
        Ja jak powiedziałam koleżance, że będę nosić wianek zrobiła oczy i zapytała czy serio. xD Ale wierzą mi, bo jak powiedziałam o niebieskich włosach tak zrobiłam. :D

        Usuń
    18. Jakie piękne * O * !!!!!!!!!!

      OdpowiedzUsuń
    19. śliiiczneee <3333

      http://strange-of-unreal.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    20. Wspaniałe te wianki i pasują do Ciebie, mam pytanie czy robisz je na zamówienie i jeżeli tak to czy jest możliwość wysłania go, bo mieszkam w okolicach Wrocławia, wiec daleko. Pozdrawiam : ))) : *

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. robię i no jasne, że nie ma żadnego problemu z wysyłką ^^

        Usuń
    21. Tynko, niedawno pisałaś, że dorwałaś na allegro klisze i jako że też intensywnie ich poszukuję, to zastanawiam się czy po prostu miałaś szczęście, czy może ja tym razem mam pecha. XD Zapłaciłaś tak mało, bo filmy były przeterminowane, czy może trafiłaś na jakąś super ofertę? Znalazłam identyczne (niestety tylko kolorowe, czarno-białych po prostu NIE MA :( ), ale cena za jedno opakowanie to prawie 5 zł.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. kupiłam przeterminowane (6 mc raczej nie robi różnicy kliszy :D), czarno białe są, niestety za rolkę dałam 11 zł i mocno ją oszczędzam :P

        Usuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!