Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 28 kwietnia 2013

    Fioletowa

    Unknown | 14:30 | |

    witam was! Mam dzisiaj tak kosmicznie niedobry humor, że zostawiam was z najnowszą obudową i idę się kisić we własnej nieszczęśliwości żeby nie zarażać was niepotrzebnie jakimiś negatywnymi wibracjami xD



    46 komentarzy:

    1. Prześliczna ta obudowa :D No i fioletowa. Wielbię wszelkie odcienie fioletu :)

      OdpowiedzUsuń
    2. śliczna obudowa! :3
      Ty to masz do tego talent :D

      OdpowiedzUsuń
    3. Ta koronka tak średnio mi się widzi, ale reszta super!

      OdpowiedzUsuń
    4. niech żyją foremki! xD

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. właśnie tworzą się kolejne (foremki) mauahhaha :D

        Usuń
    5. Ach, shit. Muszę nauczyć się zaopatywać w słodycze jak zaczynam przeglądać twoje posty. ;/ Co oczywiście oznacza, że bardzo mi się podoba ta obudowa. ;)
      (bez humoru na komentarz-gigant)
      Pozdrawiam Zuza

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Pani od zumby wczoraj mnie pochwaliiiiła, że schudłam (strasznie po pupie widać) więc wróciłam do domu i zjadłam pół słoika nutelli (aż brat mnie ochrzanił)
        ale spoko. To nieprawda. Masę mam cały czas taką samą :P

        Usuń
      2. Ja po każdym tygodniu ćwiczeń mam zamiar huchnąć jakieś słodycze, bo na tygodniu zapominam. Co jest jak na mnie bardzo dziwne. xD
        Ćwiczę sobie domowo, żeby mi mięśnie nie zniknęły. I mimo, że ćwiczenia wybieram na całe ciało i tak tylko chudnę z nóg. >.< Cóż, w sumie to dobrze, bo w spódniczkach będę normalnie wyglądać przynajmniej. :D
        Pół słoika nutella <3

        Usuń
      3. w życiu nie zapomniałam o słodyczach ;____;
        no pacz, ja w ogóle nie chudnę, chociaż zostało już zatwierdzone przez komisję, że widać mi 1/3 sześciopaka a udami mogę łupać orzechy :D
        dlatego rzucam to by w kiecach nie wyglądać jak facet, bo byłby smutek :P

        Usuń
      4. Też mam około 1/3 sześciopaka, tyle że jest ukryty pod tłuszczykiem. xD
        Muszę zgubić takie poduszeczki przy pachach, bo kupiłam taką śliczną, niebieską i w kwiatuszki sukienkę bez ramiączek. Zuza mierzy, a tu co? Wałeczki nad górą. >.<
        Fakt, była by taka trochę wiocha na mieście z mięśniami jak hardkorowy koksu. ;D

        Usuń
      5. to podwijasz ten zwał tłuszczu na czas prezentacji (tak wiesz, zagarniasz ręką i zarzucasz na plecy) i jest cacy :D
        ja rzeźbię tricepsy, bo jak macham rękami to mam takie wachlarze z tłuszczu :D
        ahahah, co ja gadam :P

        Usuń
    6. Tynka jestes zajebista xD Czym tu sie jeszcze martwic? :D A obudowa cudowna :*

      Ps. Nie musisz mniej wazyc zeby byc chudsza :>

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No jasne! Teraz mam mięśnie jak Schwarzenegger i pół sześciopaka na brzuchu xD
        dlatego rzucam siłownię, bo nie chcę wyglądać jak babochłop XD

        Usuń
    7. śliczna ! <3

      wikaa-wiki.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    8. Ej, Tynka, były te warsztaty w Empiku na nowym świecie, czy nie? Bo byłam, ale była jakaś baba (około 35-40 lat, na pewno nie ty) ps: szukałam cały empik chyba 100 razy i cię nie było ;(. Tłukłam się godzinę autobusem, więc myślałam sobie - dobra, podejdę do niej, może coś się nauczę. Miała cały stolik w FIMO (gdzieś 2x więcej niż ty miałaś tydzień temu w Arkadii, widziałam), maszynkę do rozpłaszczania FIMO (original),wałek akrylowy fimo (original) (ciekawe, ile na ten sprzet wydała, tani nie jest) i wyroby na stole. I zaczęła robić mi wykład na temat "techniki millefiori" i że nauczy mnie robić mozaikę ową techniką. No to miałam zacząć, wybierając dwa DOWOLNE kolory, no to wybrałam beżowy i jasny zielony. No i tam zaczęłam rozwałkowywać, a ta pod nosem muczała, że "złe kolory wybrałam i wzoru nie będzie widać", ja myślę sobie, zamknij się, nikt mnie nie zmuszał abym tu przyszła! Czytaj dalej. Jak już te paski złożyłam, wysłuchałam przy okazji pytań do mnie, czy mnie ktoś zachęcał z dołu (była na piętrze z książkami, trafny wybór przez firmę -,-), czy miałam kiedyś styczność z modeliną FIMO bo tak pięknie robię (w rzeczywistości co chwilę mnie poprawiała -,-) i zrobiłam pięknie "udany" wałeczek, to dała mi jakieś skrawki modeliny do zrobienia koralika i nóż aby pociąć na plasterki wałeczek. (myślałam sobie - jak tak wykorzystujesz ufajdane skrawki, żeby okleić je tym wałeczkiem, to życzę powodzenia, żebyś coś kiedykolwiek sprzedała). *TRUE STORY, BYŁAM TAM*.
      P.S. jak tam byłam, nikt nie był zainteresowany tymi "warsztatami" w porównaniu do twoich ;3.
      A teraz Tynko tłumacz mi się, dlaczego nie mogłam cię znaleźć! A co do obudowy, to piękna, jak kupię sobie samsunga galaxy ace (tak wiem, nowoczesny smartfon, ale na innego mnie nie stać -,-) to napiszę ci maila, abyś zrobiła mi obudowę (mam wybrany projekt z twojego bloga) :3

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nie było, pisałam na facebooku. Między innymi dlatego jestem wkurzona. Przełożyłam swój wyjazd majówkowy, żeby zostać na weekend w Warszawie. W dniu pokazu dowiedziałam się, że jednak go nie prowadzę
        przepraszam, że informacja do Ciebie nie dotarła :<
        kolejne warsztaty będą 11 maja, ale teraz to już się boję pisać cokolwiek na 100 % :P
        może za bardzo się spieła czy coś? A ja myślałam, że to ja się stresuję xD

        Usuń
      2. ok, spoko. a szkoda mi tego twojego wyjazdu ;(. Ale nie denerwuję się zbytnio tymi warsztatami, bo przecież nie ty je ustalasz :P.
        Udanej majówki! ja jadę gdzieś koło mińska maz. (jakaś wiocha, nie pamiętam nazwy, ale widoki przecudne! szkoda, że nie mam takiego aparatu (edit: lustrzanki)jak ty)! Jadę na rad rowerowy <3!

        Usuń
      3. Boże jaki długi komentarz o.O

        Usuń
    9. Jesteś świetna i Twoje pomysły bardzo mi się podobają. Życzę Ci dalszych sukcesów ;-)

      www.ppoolliicczzeekk.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    10. aLE świetne ciekawe jak wygląda po wyciągnięciu z kieszeni .
      mons-monss.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    11. łaaa, śliiiczna <33 szczególnie ta koronka - rządzi!!

      OdpowiedzUsuń
    12. Niesamowita *.* dzięki fiolecie, który zawładnął moim sercem :D

      OdpowiedzUsuń
    13. Zdecydowanie ta najbardziej mi się podoba z WSZYSTKICH które widziałam wcześniej, a motyw "koronkowej wstążki" bardzo fajny !

      OdpowiedzUsuń
    14. Hej, obudowy świeeetne. ;3
      Mam pytanie, gdzie chodzisz na zumbę? Chciałabym się zapisać. Na ile czasu?
      Przepraszam że tak wypytuję, ale chciałabym zrzucić trochę ciałka . ;3

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. mam karnet na siłownię, gdzie jest mnóstwo zajęć między innymi właśnie zumba. Mam karnet 3 miesięczny, został mi jeszcze 1. Przy zumbie dobrze nabiera się kondycji, raczej jakichś dużych efektów nie widać, ale zabawa jest przednia :D

        Usuń
    15. Cudowna obudowa! Koronkaa. <33

      OdpowiedzUsuń
    16. fantastyczna obudowa, jak zwykle z resztą :)

      OdpowiedzUsuń
    17. Śliczneee ^^ I życzę szczęścia :)

      OdpowiedzUsuń
    18. Mam pytanie nie związane za bardzo z notką, chciałam zapytać gdzie przechowujesz modelinę?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. w pudełkach, ale raczej nie mam z tym problemu- zużywam bardzo duże ilości więc nie leży długo :)

        Usuń
    19. Napisz na blogu tak z tydzień przed następnymibwarsztatami, ok? ;p
      tusia-alwayssmiling.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. postaram się, niestety nie wszystko zależy ode mnie tylko od pracodawcy :))

        Usuń
    20. Your style is really unique compared to other folks I've read stuff from. Many thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just bookmark this blog.

      Here is my weblog path of exile hacks

      OdpowiedzUsuń
    21. Sorki, że tutaj ale nurtuje mnie pytanie:
      Jaki masz model podwodnego kompaktu ? :D

      OdpowiedzUsuń
    22. Szkoda że nie mam telefonu do tej obudowy ;)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!