Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 14 kwietnia 2013

    Babeczkowe broszki raz!

    Unknown | 13:08 | |

    Babeczkowych broszek nie robiłam nigdy... Chyba... zaczynam się w tym wszystkim gubić.
    Nieważne, oto pora na nadrobienie ewentualnych braków w twórczości xD





    Wczoraj było tak ciepło, że nawet zdjęcia z lata mnie nie przerażają, ale nadal z niecierpliwością czekam na taki widok:



    42 komentarze:

    1. Ale świetne te broszki ! :D
      Ta druga podbiła moje serce ^ ^

      OdpowiedzUsuń
    2. Świetne ! A co z zorzą polarną .... obserwowałaś ?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. paczyłam, paczyłam... i zasnęłam :<

        Usuń
      2. tej zorzy w ogóle nie było. ;c przynajmniej ja nie widziałam. ja na podwórku marzłam od 22 do 24. ._. i nic.. ;c

        Usuń
    3. Rób je częściej!!! Bo jak nie to wezwę ducha zimowej wiosny xD

      Ps. Przyjadę do cb na warsztaty <3

      OdpowiedzUsuń
    4. śliczna broszka zdjęcia z lata też ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    6. Czy misie haribo robisz z foremek ? :P

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. tak. Kiedyś lepiłam, ale to zbyt pracochłonne -> zrobienie foremki jest duzo łatwiejsze ;)

        Usuń
    7. Jak robisz własne foremki to jakiego sylikonu używasz tego co do babeczek ? Go potem można wypiekać ? A jak nie to jaki bedzie dobry do foremek ?

      OdpowiedzUsuń
    8. o mamuniu, jakie słodkieee.... śliczne, wszystkie broszki bez wyjątkuu

      OdpowiedzUsuń
    9. Dzisiaj to dopiero jest ciepło. Wreszcie mogłam gdzieś wyjść w wiosennej kurtce.:)
      eingharp-blog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    10. Babeczki przecudowne i przesłodkie. :)

      OdpowiedzUsuń
    11. U mnie dziś było ciepło. Boję się, żeby pogoda się nie popsuła, przecież tak się na to czekało. ;)

      OdpowiedzUsuń
    12. Fajne te babeczkowe broszki :)

      OdpowiedzUsuń
    13. świetne broszki^^ wiosenne zdjęcia dały nową nadzieję na to że wkrótce będzie "ładnie" :D

      OdpowiedzUsuń
    14. Jejeujejujejujeju cudne! :3
      A coś więcej powiesz o tych warsztatach? Bo ja niezorientowana w temacie jestem, a z chęcią bym się wybrała ^^

      OdpowiedzUsuń
    15. Nie wierzę, że nie było jeszcze babeczkowych broszek! :)

      OdpowiedzUsuń
    16. piękne broszki :) a na takie widoki to ja już czekam i czekam bo bym w końcu wyciągnęła paczkę na zdjęcia a tu nic... oby wiosna nie odchodziła :)

      OdpowiedzUsuń
    17. Jakie buty najczęściej nosisz w deszcz? ;]

      OdpowiedzUsuń
    18. co za cuda! Aż mam ochotę schrupać ;P Życzę wiele weny na podobne cudeńka :)

      OdpowiedzUsuń
    19. Przepiękne! Nareszcie się ociepla! To takie broszki na powitanie wiosny, więcej takich proszę :D

      OdpowiedzUsuń
    20. ojej jakie słodkie<3 Super blog!
      tusia-alwayssmiling.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    21. Tez na to czekam , śliczne zdjęcia ; D

      OdpowiedzUsuń
    22. Urocze broszki.
      Śliczne zdjęcia! O tak, z niecierpliwością czekam na takie widoki *.*

      OdpowiedzUsuń
    23. Jeszcze Cię tutaj nie skomentowałam. Ale heca. xD
      Broszkole są mega boskie. *.*
      Ja bez bólu patrzę na letnie zdjęcia, bo czuję, po prostu czuję, że prawdziwa wiosna z kwiatami jest i zostanie już. :D
      Kurczę, poluję na kapelusz jak tym masz, bo to jedyny krój pasujący do mojej puciatej mordki i nie mogę znaleźć. Allegro przemierzone wzdłuż i wszerz i nic. Chyba się ukrywają przede mną. Zresztą jak kwiatowe wianki.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ej są, są, chociaż ja regularnie przeczesuję allegro w poszukiwaniu perełek, na prawdę można znaleźć cudeńka :3

        Usuń
      2. Skoro mówisz, że są to muszę zatrudnić pomoc do przeszukiwania, bo umrę od tego grzania w łepek. Ciemne włosy nie są fajne :_:

        Usuń
      3. są są, zależy jakie kapeluty Cię interesują, ale ja za każdym razem powtarzam sobie "Martyna, ogarnij się, i tak masz już za dużo"
        żadne włosy nie są praktyczne latem ;____;

        Usuń
      4. Mnie konkretnie ten model ze zdjęcia interesuje. Krótkie rondo, dosyć wysoki. Pomijam niebieską wstążeczkę. :3 Jak one się tam zwą?
        Krótkie, prawie białe włosy na lato najlepsze. Nie grzeją w uszy ani kark i są na tyle jasne, żeby odbijać światło. :>

        Usuń
      5. O! Znalazłam. :D
        Tylko czemu takie małe albo takie wielkie? ;_: I ta cena z kosmosu... Dobra, ciuchlandzie nadchodze. xD
        Niby co za dużo to niezdrowo, ale w przypadku kapeluszy (lub biżuterii) nigdy za wiele. ^>^

        Usuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!