Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    środa, 17 kwietnia 2013

    Moje pierwsze kwieciste dzieło

    Unknown | 14:27 |


    JAAAAAJ! Udało mi się upleść mój pierwszy wianuszek! Wygląda dokładnie tak jak chciałam! Szczerze mówiąc, byłam pewna, że z tej ilości kwiatów uda mi się zrobić dwa, ale zdecydowałam że wolę jeden a gęsty :D

    kapeluszowa kolekcjo strzeż się! Ta wiankowa szybko Cię goni :P








    Przy okazji: przed chwilą dostałam telefon od FIMO, kolejne pokazy odbędą się 27 kwietnia i 11 maja! już stresuję się tym najbliższym ;___;

    63 komentarze:

    1. Śliczny wianuszek! :D

      http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    2. piękny wianek ! cudne kolorki kwiatków :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Jezu jakie prześliczne. <3

      OdpowiedzUsuń
    4. Piękny! Ach! Zakochałam się... Co roku plotę wianki z żywych kwiatów siedząc sobie na zielonej łące... :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Śliczne , perfekcyjne ! I jak zawsze sobie myślę jak Cię widzę... " JAka fajna Tynka ! "

      OdpowiedzUsuń
    6. Wygląda ślicznie... podziwiam precyzję i cierpliwość xD

      OdpowiedzUsuń
    7. cudny, ja tez lubie wniaki ale wstydze sie w nich chodzic,
      wiesz kto robi fajne jeszcze : http://www.cupcakesclothes.com/2013/04/easter-egg.html

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. och wielbię ją (za całokształt) :D
        też trochę mam problem, ale mam zamiar się przełamać! Z kapeluszami też walczyłam i dałam radę :]

        Usuń
    8. Tynko, mogłabyś zrobić tutorial na taki wianek? ^3^

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. hmm... ale plecie się go jak taki zwykły :D najlepiej spytać mamę lub babcię :3

        Usuń
    9. On jest z prawdziwych kwiatów?
      PRZEPIĘKNY!!! ;D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nie no przecież jeszcze nie zakwitły :D
        ze sztucznych, piankowych

        Usuń
    10. jeeeeej, jaki prześliczniasty wianuszeek! może go oddajesz? ;)))

      http://strange-of-unreal.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. i hihi, na razie nie, cieszę się w tym momencie jego widokiem :3

        Usuń
    11. Cuudny! Tynko, przeczytałam na Twoim instagramie, że będziesz w majówke na mazurach. Można wiedzieć w jakim mieście? Bo mieszkam na mazurach:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Waszeta??
        tak mi się wydaje, moje kumpele to organizują, ja jestem tylko skarbnikiem no i wyjazdowym fotografem ^^

        Usuń
    12. Czemu jak babcia pokazywała mi jak się plecie wianek nie słuchałam. :_:
      Też mogłabym sobie taki machnąć, bo mama pracuje w kwiaciarni i takie róże dostałabym bez problemu.
      11 maja jest kuszącą datą. :D Pewnie wiedzą, że po piewrsze będą dzikie tłumy, po drugie tak Ci się to spodoba, że sama będziesz ich prosić. ;P
      A tak w ogóle to skaczę i się jaram tym wiankiem. :3

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ja jako małe dziewczę nie plotłam wianków, bo to przecież "dziewczyńskie i mnie się nie godzi"
        ale na starość człowiek dziwaczeje i masz. Kuzyn musiał uczyć :P

        machaj a nie skacz :D

        nie wiem czemu, wiem, że wywołuje to we mnie dziki stres, bo jestem kurde nieśmiała >_<

        Usuń
      2. Macham, tańczę i śpiewam z Billiem Joe. xD
        Ja też nie interesowałam się wiankami. Jak babcia mi pokazywała albo któraś z bardziej dziewczęcych koleżanek to słuchałam jedym uchem i jedym okiem, a drugą częścią pilnowałam roweru i znajomych na ulicy. xD
        Oby któraś z aktualnych znajomych potrafiła pleść to bym jedną ozdóbkę do włosów miała z głowy. ;P
        Takie pytanie bez powiązania. Jak zrobiłaś lajkator fejsbukowy? Bo, kurczę nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji do tego. :_:

        Usuń
    13. Hahaha no co ty wianków nie plotłaś? Ja już teraz też nie pamiętam jak to sie robiło, ale cudny jest, śliczne te różyczki są, wygladasz jak rusałka :D

      OdpowiedzUsuń
    14. Tynka ! Mam prośbę, dałabyś radę zrobić osobny post tutorialowy z radami jak fotografować swoje prace? Ja mam co prawda cyfrówkę ale zdarza mi się pożyczyć od przyjaciółki lustrzanke i mimo lepszego aparatu zdjęcia wychodzą mi koszmarne ;/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. http://ciasteczkatynki.blogspot.com/2012/02/robimy-zdjecia-macro.html
        tu jest coś w tym stylu :))

        Usuń
      2. cóż za szybki odzew :D juz patrze. :)

        Usuń
    15. nie martw się, nie zjemy cię na tych zajęciach ;p

      OdpowiedzUsuń
    16. Jakie Ty masz śliczne oczy!!! :) Wianek też przepiękny ;)

      OdpowiedzUsuń
    17. Za każdym razem kiedy tu jestem umieram z podziwu ,jesteś niesamowicie zdolną i ciepłą osóbką pozdrawiam cieplutko

      OdpowiedzUsuń
    18. Cudowny wianuszek :3 I bardzo ci w takich ładnie!
      Zgadzam się z komentarzem wyżej - zawsze jak tu wchodzę umieram z zachwytu, robisz naprawdę śliczne rzeczy!

      http://girls-trio.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    19. Ulepione?? wyglądają jak z materiału! śliczne kwiatuchy!!!! <3 =D

      OdpowiedzUsuń
    20. Kochana czy maile do Ciebie można wysyłać na maila w zakładce kontakt?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. a widzisz, wysłałam z 2 tygodnie temu i nie doszedł :(

        Usuń
      2. napisz jeszcze raz :D
        bez stresu, ja się nie obrażę, a moja skrzynka niestety dziwnie segreguje spam :<

        Usuń
    21. Jejku, jaki śliczny! :) A gdzie kupujesz takie kwiatki?

      OdpowiedzUsuń
    22. Śliczny wianuszek! Już od dawna o czymś takim myślałam :) ale nigdy czasu na takie rzeczy nie ma się tyle ile by się chciało... a szkoda.

      OdpowiedzUsuń
    23. Super wianek. Czego użyłaś jako bazy?

      OdpowiedzUsuń
    24. Fajnie, że ci wyszło tak jak chciałaś. :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. najlepiej jak się dało :D
        za pół roku na to popatrzę i stwierdzę "maaaasz. Co za paskudztwo ;___;"

        Usuń
    25. Jak patrzę na Twój to stwierdzam, że mój wymaga jeszcze trochę pracy :)

      OdpowiedzUsuń
    26. Prześliczny! Tynka,pokażesz jak zrobiłaś ten wianek? Było by miło ;3

      OdpowiedzUsuń
    27. Odpowiedzi
      1. ahahahahhahaha
        nazwa profilu, z którego publikowany był komentarz mnie powalił >_<

        Usuń
    28. Uwielbiam takie ozdoby i wiesz co? Zainspirowałaś mnie do kupienia tych kwiatków i zrobienia sobie własnego wianuszka :3

      OdpowiedzUsuń
    29. najpierw uplotłaś kwiatki, a dopiero potem taśmę florystyczną? i co to jest za drut? mogłabyś podać linki do tych kwiatków na allegro? <szczególnie tych niebieskich)
      pozdrawiam, zosia

      OdpowiedzUsuń
    30. Przepiękny wianuszek *.*

      OdpowiedzUsuń
    31. Jaaajeeejeju! Cudny! Podziwiam odwagę w noszeniu, mnie by z czymś takim na głowie z domu nie wypuścili -,-
      11 maja brzmi interesująco :D
      Dzisiejsza reklama: donnice ogrodowe od 15 złotych! Upust cen na ogród! xD

      OdpowiedzUsuń
    32. Jest naprawdę śliczny ; D

      OdpowiedzUsuń
    33. Cudowneeee ^^ Będą w sprzedaży?

      OdpowiedzUsuń
    34. przyjechałam bym ale mieszkasz o jakieś ...

      niech pomyśle


      .

      .

      .

      968 km za daleko :>

      OdpowiedzUsuń
    35. Ojej jaki piękny! Cudowny! Mogłabyś zrobić tutorial na niego?
      Pozdrawiam ♥

      OdpowiedzUsuń
    36. Ojej jaki piękny! Cudowny! Mogłabyś zrobić tutorial na niego?
      Pozdrawiam ♥

      OdpowiedzUsuń
    37. jeju, śliczny!
      a gdzie będą kolejne warsztaty? :D może gdzieś blisko, to bym pojechała :D

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!