Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    czwartek, 11 kwietnia 2013

    Różowe

    Unknown | 15:22 | |

    Ostatnie słuchawki, jakie ostatnio robiłam






    wiosna coraz bliżej, coraz bliżej, rower wyciągnięty!
    Dzisiaj wybieramy się na otwarcie sezonu rolkowego! O 20:30  przejazd przez centrum Warszawy! Od kilku dni łazimy podekscytowane a dzisiaj jeszcze taka śliczna pogoda. Muszę tylko naładować baterie w aparacie!

    *tu była fotka outfitu, ale coś się popsuło, soraski xD*

    27 komentarzy:

    1. Tynko przefarbowałaś włosy na ciemniejsze czy tylko mi się wydaję ? :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ściemniały mi przez zimę i ostatnio strasznie nad tym rozpaczam xD

        Usuń
    2. Pączuszek wygląda jak wisienka :>

      OdpowiedzUsuń
    3. Oreo ;) Mniam. Baw się dobrze wieczorem!

      OdpowiedzUsuń
    4. Sprzedajesz je.? Fajnie by było jeżeli byś sprzedawała ;*

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. są na pakamerce albo można się na maila zgłosić ^^

        Usuń
    5. Gdzie kupiłaś te rajtki?GENIALNE!Niech zgadnę, allegro?:)
      Słuchawki świetne!
      Jakoś cię na tym zdjęciu nie poznałam xd
      aa i ciekawe buty:)
      Kinga.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. aaa bo nie ma twarzy :D
        a nie, w pull and bear (przecena z 45 zł na 9. Jak można chcieć prawie 50 zł za zwykłe rajstopy?? nie kumam >_<)

        Usuń
    6. śliczne słuchawki !

      http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    7. ja już na rolkach w ty roku jeździłam :3 A słuchawki aż chce się schrupać :D

      OdpowiedzUsuń
    8. Uwielbiam Twoje słuchawki <33 Są takie śliczneeee ;3 A wiosna już powoli daje się ze znaki

      OdpowiedzUsuń
    9. Oczojebne różowe butki, błyszczące w dodatku. Czy ty kiedyś nie mówiłaś, że nie lubisz różowego? :D

      OdpowiedzUsuń
    10. Ciekawe słuchawki;)
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    11. Ten różowy dount wygląda pysznie :3

      OdpowiedzUsuń
    12. Masz prawo jazdy?

      OdpowiedzUsuń
    13. zakochałam się w tych słuchawkach :)

      OdpowiedzUsuń
    14. Zacznij się szybciej rozpędzać z wiosennymi ubraniami, bo niedługo lato. ;P
      Słuchafony obłędne. :D
      Pozdrawiam Zuza

      OdpowiedzUsuń
    15. Słit focie na dywanie ?

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!