Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 27 kwietnia 2013

    Czekoladki z jasnym nadzieniem

    Unknown | 13:35 | |




    Takie ciasteczka już były, tyle że w wersji ciemnej. Tutaj dodałam dodatkowo karmel, żeby efekt był bardziej bogaty :D

    Najgorsza Tynka to siermiężnie wkurzona Tynka. Współczuję dzisiaj mojemu otoczeniu xD

    31 komentarzy:

    1. Ech... jadłabym :D Przepiękne są!
      A czemu Tynka jest wkurzona? x

      OdpowiedzUsuń
    2. A jak włożyć bigle? ;/

      OdpowiedzUsuń
    3. przesłodkie!
      napisz post o Mishce! (dobrze napisałam? xD)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. dobrze napisane :D
        jak zacznie ładnie pozować to zrobię, na razie nad tym pracujemy :P

        Usuń
    4. Jakie cudne!!! *.*
      Może zrobisz tutorial na nie??? :)

      OdpowiedzUsuń
    5. cudowneee ^^ te chyba ładniejsze od tamtych

      OdpowiedzUsuń
    6. Widziałam te poprzednie. Uważam, że zz karmelem wyglądają o niebo lepiej^^
      pozdrawiam ;*


      miśka

      OdpowiedzUsuń
    7. Śliczne te kolczyki<3
      Aż chciałoby się zjeść♥

      OdpowiedzUsuń
    8. świetne są
      mons-monss.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. fajne , fajne ; D

      OdpowiedzUsuń
    10. Mmmm... A chce się zjeść. <3

      moje-zycie-moja-sprawa-oliwia.blogspot.com
      jestes-pomimo-wszystko.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    11. Hej bardzo ciekawe i oryginalne robisz rzeczy z modeliny podziwiam.
      A mogłaś by mi powiedzieć gdzie kupujesz mini ceramikę bo szukam i nie umiem znaleźć.
      Z góry dzięki za odpowiedź :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. na ebayu. wpisuję coś typu "miniature cups" "dollhouse teapots", można podszkolić angielski przy okazji zakupów :D

        Usuń
    12. Czemu nie pokazujesz wszystkich prac ? Bo niektóre widzę np. na Dawandzie a tu zaledwie kilka tylko pokazanych : <

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. na wszystkie kiedyś przyjdzie czas, niektóre już były, niektore czekają w kolejce (na wszelki wypadek, np kiedy wyjeżdżam a nie chcę was zostawiać bez postów :))
        czasem układam je też tak, zeby dwa dni pod rząd nie pojawiały się podobne (a często tak lepię. Np jednego dnia 20 podobnych par ;))

        Usuń
    13. A i jeszcze jedno, jak zamiast imienia i nazwiska ustawić by pokazywało jakąś inną nazwę np. tobie się wyświetla "Ciasteczka Tynki" a też bym chciała takie ustawić a nie wiem jak...

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. wiesz co... nie pamiętam, ja to robiłam od razu przy zakładaniu konta. I teraz wszędzie wyskakuje mi "WITAJ CIASTECZKA!" xD

        Usuń
    14. piękne Tynko ;p

      OdpowiedzUsuń
    15. To wkurzamy się obie, bo mi przepadło klasowe ognisko przez chorobę. ;/
      A co do czekoladek to jutro idę i kupuję pudełko "Fruti Di Mare". Moje ulubione, a dawno nie jadłam.

      OdpowiedzUsuń
    16. Nie chciałabyś mieć szynszyli zamiast szczura? Psocą trochę, ale za to są milutkie i mięciutkie. :)

      OdpowiedzUsuń
    17. Nie widziałam takich czekoladek nawet w bombonierkach! Są super;)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!