Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 6 kwietnia 2013

    Pianki

    Unknown | 14:11 | |

    Poszukiwany naszyjnik. Ulepiłam go rano, zrobiłam te dwa zdjęcia, po czym poszłam po inny obiektyw by zrobić zbliżenia... I w tym momencie pianki gdzieś przepadły!
    Nie ma ich! Mam nadzieję, że odnajdę zgubę bo bardzo mi się podobał :V



    Z racji tego, że mało zdjęć, dodam jeszcze jedno. Przeglądałam stare foldery, bo noszę się z myślą wydrukowania kilku zdjęć (tak ze 100 czy 200) i trafiłam na to. Jest tak letnio-optymistyczne, na dodatek niedorzeczne, że coraz bardziej chcę tego ciepła na dworze! 



    54 komentarze:

    1. Naszyjnik jest przecudowny, jak każde Twoje prace! :-) Ostatnie zdjęcie jest boskie, zakochałam się! :D
      by-klaudia.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. Mam nadzieje ,że się znajdzie :D

      OdpowiedzUsuń
    3. Musisz je znaleźć, bo są takie ładne ^^ a zdjęcie śliczne. jeśli chodzi o zdjęcia, to jest taka firma instadruk, która drukuje zdjęcia z instagramu :> może to Ci coś pomoże

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. mam plakat z instadruku ^^
        ale jako że fotografia jest moim małym zboczeniem, nie mogę pozwolić, żeby wszystkie zdjęcia jakie mam były tak podłej, telefonowej jakości xD

        Usuń
    4. a może nadal masz je na szyi?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. dobry komentarz! :D
        ale spokojnie, sprawdzałam i to kilka razy :P

        Usuń
      2. szkoda, bo piękne są.

        Usuń
    5. Hehhe jaka Tynka! ^^ jak Mary Poppins! :***

      OdpowiedzUsuń
    6. A może Mishka podkradła po cichutku pianki? :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Pianek akurat by nie uniosła, ale sprzątając klatkę znalazłam w jej posiadłości całą kolekcję goferków i babeczek xD

        Usuń
      2. haha.! A to spryciara.! xd

        Usuń
    7. To ostatnie zdjęcie jest świetne :D

      PS Powodzenia w poszukiwaniach ^^

      OdpowiedzUsuń
    8. jeju, kto Ci robi takie fajne zdjęcia? :D

      OdpowiedzUsuń
    9. u, pianki zniknęły? podejrzane, może ktoś się na nie skusił ? :D haha, mam nadzieję że się znajdą :)

      przez to Twoje zdjęcie jeszcze bardziej zapragnęłam słońca ; ) świetne jest :p

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. przepadły! Kilka dni poszukiwań na nic się zdały :<

        JA JUŻ JUŻ CHCĘ! :P

        Usuń
    10. Jakie super zdjęcie: "Tynka latająca z parasolem w słodkich różowych portkach" Hahahaha... :)

      Zapraszam - nowy post :)
      zmnikalatwiej.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    11. Jakie super zdjęcie: "Tynka latająca z parasolem w słodkich różowych portkach" Hahahaha... :)

      Zapraszam - nowy post :)
      zmnikalatwiej.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    12. Najgorsze jest to że rzeczy potrafią zaginąć we własnym domu. Też tak czasami mam :/ Taka jestem roztrzepana :)
      Ostatnie zdjęcie rzeczywiście fajne.

      OdpowiedzUsuń
    13. A mam pytanie :D zrobisz kiedyś post jak robisz takie zdjęcia ala.."kółko" XD :)?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. to co mam po prawej stronie?
        to bardzo proste, jest taka funkcja przy kadrowaniu w programie Photoscape :)

        Usuń
    14. tak,tak to po prawej :D :D
      naprawdę?! ale ze mnie pierdoła mam ten program a nic o nim nie wiem :P

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. przy kadrowaniu jest takie okienka "kadruj na okrągło" czy coś takiego i trzeba postawić ptaszek i już :3

        Usuń
      2. ok postawie ptaszka :D :D (postaram się :D może się uda) :***

        Usuń
    15. Sprawdź czy Pepka nie zabrała >____<

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jaka Pepka, ona zmarła w tamtym roku, ogarnij sie człowieku, ona ma teraz nową szczurkę, Mishke, boże, ogar >.<

        Usuń
      2. proszę mi tu spokojnie być! :p

        Usuń
    16. Masz fenomenalne zdjęcie, a takie pianki to bym chętnie zjadła! :))

      OdpowiedzUsuń
    17. czemu twoja Mishka, malutka szczurzyca ma na imię Mishka.

      because, you know ....

      Mishka (born Alexander Mishka Frith,[1] 1974) is an internationally known reggae artist from Bermuda. He released his first self-titled album Mishka in 1999 and had a hit single in the UK with "Give You All The Love". He is currently signed to Matthew McConaughey's record label, j.k. livin, and is touring in support of his latest album, Talk About. He is also the face of ECO-Neill, surf-clothing company O'Neill's new eco-friendly apparel line.



      ????? takie ???

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ahahahaahaha o jaaaa
        nie wiedziałam! Ale wytłumaczenie brzmi tak atrakcyjnie że aż grzech go nie przyjąć :D

        Usuń
    18. *le lewitująca Tynka :>

      OdpowiedzUsuń
    19. Jeżeli ten naszyjnik miał coś wspólnego z przebywaniem w łóżku tp polecam sprawdzić za nim albo w poszewce od kołdry (mnie tak kiedyś wpadła biżuteria ;))

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. rozebrałam łóżko na części pierwsze i nic xD

        Usuń
    20. Super pianki. ; ) Szkoda, że się zgubiły. :c
      A to Twoje zdjęcie jest cudowne! I ta parasolka ♥ :D

      OdpowiedzUsuń
    21. Hejaa.
      Fajośny blog,bardzo interesujący blog<3 Zapraszamy do nas http://zatrzymactechwile.blogspot.com/

      MAJA&ŁUCJA

      OdpowiedzUsuń
    22. Zdjęcie bomba, zupełnie jak sfotoszopowane z plakatu Deszczowej Piosenki :D

      Naszyjnik zapewne zabrał tajemny twór zwany Niezidentyfikowanym Zespołem Nieogarnięcia, który bardzo powszechnie występuje u osób z imieniem Martyna.. :P

      OdpowiedzUsuń
    23. Świetny naszyjnik. ! ;) zapraszambee-yooursellf.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    24. ale mam przez ciebie ochotę na pianki :)
      Tynko, mam prośbę. Mogłabyś wrzucić na bloga zdjęcie transparentnej fimy ( w sensie tej przezroczystej, nie pamiętam jak to szło :)) Widziałam w empiku białą fimo effect bez brokatu, ale nie znalazłam na niej napisu 'transparent', było coś w stylu 'translucent' czy jakoś tak. Mam straszną chrapkę na tą modelinę, a nie chcę przez przypadek kupić zwykłej białej. Btw, sprzedawca mnie rozwalił - na pytanie czy to jest transparentna modeliny odpowiedział : ,,Nie wiem, na pewno termoutwardzalna" :) Nie ma to jak nie mieć bladego pojęcia o tym co się sprzedaje xD
      Jak nie możesz wrzucić zdjęcia, to proszę, napisz co pisze na tym opakowaniu. Z góry dziękuję i pozdrawiam ^^

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. to własnie ta. nie mam jej teraz u siebie, ale wygląda dokładnie jak biała, troszkę jakby przymglona
        ahaha. Może nie zrozumiał tak długiego słowa :3
        (jest na pewno taki obrazek z lampką i otwartymi drzwiami... znaczy chyba tak xD)
        http://www.antidotum.sote.pl/product/image/4452/fimo_transparent.jpg
        cosik takiego

        Usuń
    25. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=552436664800724&set=a.194611893916538.51796.194338060610588&type=1&relevant_count=1&ref=nf
      Mam pytanie nie związane z postem:Czy na tym zdjęciu masz legginsy w kwaity?Ile takich masz?Bo chciałam sobie na allegro kupić, ale parę osób mówi, że wyglądają jak piżama xD i chciałam zapytać, czy dobrze się w nich czujesz?Bo ja się trochę boję, że będę się dziwnie czuć xD Z góry dzięki za odpowiedź!
      śliczny naszyjnik!:)
      Kinga.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. mam jedne leginsy i jedne jeansy w kwiaty :3

        wiesz co... dziwne są, z takiego grubszego materiału. Nie do końca jak piżama, bo są obcisłe, ale rzeczywiście nie każdemu mogą pasować :P

        i są dla mnie za krótkie, albo ja mam dla nich za długie nogi xD

        Usuń
    26. Tajemnica zaginionych pianek, ta ta ta tam! ;p
      tusia-alwayssmiling.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    27. Ale super zdjęcie na końcu!

      OdpowiedzUsuń
    28. Słodki naszyjnik. Taki do zjedzenia!

      Co z tą paczką? Jeszcze nie doszła :(

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. przetrząsamy z mamą wszystkie potwierdzenia nadania! Czekaj na sygnał :))

        Usuń
    29. hyyy.! a może go zjadł potwór spod łóżka. O.O

      OdpowiedzUsuń
    30. Mam taki sam parasol :DD

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!