Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    poniedziałek, 1 kwietnia 2013

    Ciacha ciacha

    Unknown | 12:58 | |

    W buteleczce ciastka już były, ale je lubię, więc są po raz kolejny, jak zwykle w trochę lepszej jakości :D




    No pięknie za oknem. Jak to Radzio powiedział: jak w bajce. Fajnie, tylko mi się marzy już zgoła inna bajka. Taka wiecie. Z kwiatkami, słoneczkiem i innymi ciepłymi bajerami :3


    DOBRY PRIMA APRILIS PANI WIOSNO. JESZCZE LEPSZY ŚMIGUS-DYNGUS. Taka beka!

    41 komentarzy:

    1. Mam takie same buteleczki i chciałam zrobić takie naszyjniki, ale nie mam takich koreczków i tych uchwycików, które są w tych koreczkach. Skąd masz te koreczki i uchwyciki? Gdzie można je kupić?
      Pozdrawiam serdecznie^^



      Miśka

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. koreczki były w zestawie a uchwyciki to po prostu gwoździki, które wyginam :)

        Usuń
    2. smaczne ciasteczka :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Piękny naszyjnik ^^
      Dzisiaj rano zostałam cała oblana przez kolegów, lesz się obroniłam i oni też byli cali mokrzy ;D. A jeszcze przed chwilą tata mnie wrzucił do zaspy śnieżnej -,-

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. mnie brat próbował oblać, ale chwyciłam w ręce lustrzankę, i zagroziłam, ze jak spróbuje mnie zmoczyć, to go zabiję xD

        Usuń
    4. Śliczne! Jak one się tam zmieściły? ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. modelina tuż po pieczeniu jest jeszcze trochę elastyczna :D

        Usuń
    5. Ciacha jak zwykle...UROCZEEEE :D ja kiedyś tak leżałam na łóżku i rozmyślałam...i pomyślałam żeby zrobic takie ciacha w butelce i przykleić do nich ogromne łapyy,z głową cookie monster XD (pewnie by odpadło :D).
      ...Jestem walnięta ALE JA KOCHAM ZIMĘ! XD XD XD
      marTynko a dalej robić wymianki? :D
      PS: Weź łyżkę,czosnek,cukier,miód (wymieszaj i zjedz :D może przepędzi chorobę) :***

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dobra z tym cukrem to przegięłam...kto łączy cukier i miód?! XD XD XD

        Usuń
    6. Fajne, taki motyw widziałam już z tysiąc razy, ale Tobie wychodzi najlepiej! *.*

      OdpowiedzUsuń
    7. Kocham takie łańcuszki z butelką.:)

      OdpowiedzUsuń
    8. Mnie dzisiaj nikt nie oblał :P

      http://vdeklava.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. Beka w uuj -.- Ja wymyśliłam sobie wersję pozostania zimy chcesz posłuchać? XD

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. że jak? pozostania zimy? że jeszcze dłużej???
        ja daję jej tydzień. Ostatni tydzień i ma stąd wyjść! xD

        Usuń
    10. Ładne ciacha. : )
      Nie ma co, dobry żart na Prima Aprilis. ;>

      OdpowiedzUsuń
    11. Wiesz, dzień 17 września to był mój ukochany dzień, bo wtedy dostałam swojego ukochanego psa, ale teraz jest chyba najgorszym, bo dowiedziałam się, że wtedy zmarła Pepka ;(

      OdpowiedzUsuń
    12. Zima ma potrwac jeszcze do czerwca moi drodzy :) :P

      OdpowiedzUsuń
    13. Czy jestes zadowolona ze swoich leginow galaxy?
      Chce zamowic leginy "mietowe w kosmos" ;)ale opinie o nich sa różne ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. jakoś mierna szczerze mówiąc (przynajmniej moich, niefirmowych), ale ujedzie w tłoku. Ładny wzór :P
        Nie wiem o jakie konkretne cechy Ci chodzi, mogę coś doprecyzować ;))

        Usuń
    14. Ciacha mniam mniam. ;D
      Mnie nikt nie próbował oblać, wsadzić w zaspę czy zrobić żart. Każdy jest zdołowany śniegiem.
      Wiosno przepraszam. Żartowałam, że lubię zimę. Wróć!
      Pozdrawiam Zuza

      OdpowiedzUsuń
    15. Jesteś wysoka, nie obawiasz się noszenia butów na obcasie? I w jakim wieku zaczęłaś je nosić? ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. noszę buty na obcasie od wielkiego dzwonu (raz na miesiąc ?), nie lubię ich, ale wyglądają ładnie, ukrywać nie będę :D
        przy tak rzadkim użytkowaniu raczej nie mam się czego bać.

        pierwszy raz założyłam na studniówkę (na 20 minut >_<)

        Usuń
    16. nie przedstawilas nam jeszcze swojego brata na fotkach

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. http://ciasteczkatynki.blogspot.com/2012/08/ancut.html

        co wygrałam? :D

        Usuń
      2. Wygrałaś paczkę Tictak-ów i wycieczkę na Grenlandię. ;P

        Usuń
      3. zarąbiście! Arktyczny oddech w samym sercu arktycznego oddechu :D

        Usuń
    17. fajnie wyglądają ; D

      OdpowiedzUsuń
    18. Odpowiedzi
      1. teraz leżę i publikuje komentarze, a o godzinie o ktorej pytałaś grałam w Simcity xD

        Usuń
    19. Super ciacha :) Uwielbiam twojego bloga,i twoje prace ! ^^

      MyDiamondsLife.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    20. też marzę o wiośnie..prawdziwej.
      fajna buteleczka
      pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    21. robisz przeeeeepiekne rzeczy !!!

      moze kolejny filmik ? : )

      OdpowiedzUsuń
    22. Tynka! Patrz co znalazlam: http://weheartit.com/entry/57227244/via/Gerlissax
      świetny pomysł na okulary :):)
      Pozdrawiam!
      smaklesnychowocow.blogpot.com

      OdpowiedzUsuń
    23. Ładniutkie :)
      Też chcę już wiosnę, a nawet lato...

      OdpowiedzUsuń
    24. Śliczne, choć jakoś wolę te normalne wyroby niż te w butelkach xD

      OdpowiedzUsuń
    25. Narobiłaś mi ochoty na ciacha! :P

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!