Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    poniedziałek, 29 kwietnia 2013

    Pełne wianki

    Unknown | 14:52 |


    Kolejna seria wianuszków, tym razem już pełnych. Zdecydowałam się na nieco mniejsze kwiatuszki od tych w moim (tutaj) aby były bardziej uniwersalne. Jednak nie każdy ma odwagę pokazać się z olbrzymim wiecheciem na głowie xD









    A ten robiłam na zamówienie. Chyba najbardziej przypadły wam do gustu te kolory, dlatego wszystkim tym, które zdążyły już takie zamówić mówię: kwiaty już do mnie jadą xD





    Powoli zaczynam się pakować. W środę wyjeżdżamy na wycieczkę nad nasze piękne mazurskie jeziora. Bierzemy rowery, aparat i w drogę!
    Tak więc jak możecie się domyślać Tynki znów nie będzie (mam nadzieję, że wszyscy to przeczytają i nie będą mieć pretensji, że "nie publikuję komentarzy a posty to jakoś się pojawiają" xD)

    Nie wiem czy widziałyście nową reklamę tymbarka. To chyba najlepszy spot jaki w życiu widziałam i mamy zamiar nakręcić (dobra, ja mam taki plan) coś w tym stylu. Mam szczerą nadzieję że to się uda, bo uwielbiam oglądać wspomnienia z naszych wypraw właśnie w takiej formie ;)

    51 komentarzy:

    1. Świetne są te wianki..takie wiosenne
      Gdyby, ludzie chcieli je nosić- na ulicach na pewno zrobiło by się weselej C:

      OdpowiedzUsuń
    2. Kurczę, musiałaś zrobić czerwony? Teraz mam problem, który bardziej chcę. xD
      Pomysł na wspomnienia jest mega. Gdyby nie to, że moi nie chcą współpracować przy kamerze tylko łapami się zasłaniają to też w sumie machnęłabym takie coś.
      Wyjechałabym gdziekolwiek, ale brak chętnych. ;/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. to jest patriotyczny wieniec :D
        (najlepiej dobierać do koloru włosów. Czerwone bardziej pasują brunetkom :))

        ogarnij znajomych, nie wiem, wytresuj czy coś! Jak zobaczą, że efekty są fajne, to sami będą się garnąć przed obiektyw :D

        Usuń
      2. Znajomych kumpela wytresowała. Jest dobrze. :D
        Niedługo kręcimy cover "łan łej" i chętnych mamy aż po uszy. ;)

        Usuń
    3. Oj, to będziesz całkiem blisko mnie (mieszkam całkiem niedaleko Mazur) :D

      OdpowiedzUsuń
    4. Te twoje wianuszki są świetne, oryginalne :D
      Zamówiłabym z wielką chęcią jednak nie mogę :cc
      Udanego wyjazdu :D

      OdpowiedzUsuń
    5. Wiesz tynko???. Ciągle nie pojmuje jak robisz takie wianki...
      Bo ty kupujesz same ich główki ??? Czy odrywasz od łodyg???
      A może są do tego jakieś specjalne kwiatki... Apropos... Gdzie ty je kupujesz??? N

      . Dzięki Omla

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. na allegro :)
        to są takie główki kwiatków na drucikach, normalnie się je wtedy zaplata :)

        Usuń
    6. Wspomnienia wakacyjne w takiej formie musiałoby się ciekawie oglądać :) Wianki są prześliczne ;d

      OdpowiedzUsuń
    7. Taak! Reklama jest cudowna! Dobry masz pomysl z nakreceniem podobnego filmiku! :-) pozdrawiam i zycze milego wypoczynku :-)


      Czy w stolicy slychac cos o koncercie Paul McCartney'a? :-).

      OdpowiedzUsuń
    8. piękne wianki ! ślicznie ci w nich !
      mons-monss.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. Łaa Prześliczne są te wianki! *.*

      OdpowiedzUsuń
    10. Super ten wianek:P


      lapkawgore.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    11. Wianki zawsze spoko, a na Twojej głowie wyglądają fenomenalnie^^
      pozdrawiam ;*


      Miśka

      OdpowiedzUsuń
    12. Ja mam bardzo podobny pomysł, który postaram się spełnić w wakacje ^^
      Już się nie mogę doczekać twojego dzieła :D

      OdpowiedzUsuń
    13. Śliczne wianuszki!
      A tak btw. skąd bierzesz materiały (kwiaty) na ich zrobienie? ;3

      OdpowiedzUsuń
    14. Śliczne te wianki :D
      Filmik inspiruje :D

      OdpowiedzUsuń
    15. no zainspirowałaś mnie do kupienia sobie takich kwiatków i zrobienia własnego wianka, bo nie wiedziałam że takie piankowe róże istnieją :D
      a niestety wianki ze zwykłych kwiatów bardzo szybko usychają. Dzięki za inspiracje! :D

      OdpowiedzUsuń
    16. oh Tynko, w sobotę nie mogę być na warsztatach bo majówka ;(. Będą następne? ;)

      OdpowiedzUsuń
    17. a mogę widzieć w jakiej cenie jest taki wianuszek? Bo według mnie to świetna ozdoba i kto wie? Może już nie długo sobie tak sprezentuję :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. na maila trzeba mi zadać pytanie, bo nie lubię pisać tak na blogu xD
        (spaczenie :P)

        Usuń
    18. *o* masz talent do wszystkiego XD

      takie małe pytanie: na jakiej stronie ogl anime, chodzi mi konkretnie o fullmetal alchemist; na yt nie chcą mi się po kolei odtwarzać - help ;_;

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nie oglądaj na youtubie, wejdź na jakieś animezone czy coś w tym stylu -> będziesz miała ładnie odcinki po kolei bez żadnych dziwnych cięć no i w najlepszej wersji (nawet z wyborem języka :P)

        Usuń
    19. Hihih, mój wianek ♥ Nie mogę się go doczekać. Strasznie podoba mi się ten pierwszy i patriotyczny. ^^

      OdpowiedzUsuń
    20. Kocham takie wspomnienia w formie filmiku ;)

      OdpowiedzUsuń
    21. królewskie jak diadem, jak na głowie zwycięzcy, piękne i kolorowe jak sama właścicielka, Bóg tworzy piękne rzeczy, które człowiek często nie rozumie

      OdpowiedzUsuń
    22. czym owijasz ten wianek? i jak pokazywałaś wcześniej wianki ze wstążką do związania z tyłu to przy robieniu na koniec dokładałaś jakoś tą wstążkę czy przez całośc prowadziłaś? Wiem że trochę dziwne pytania ale bardzo chciałabym spróbowac zrobic coś takiego i nie wiem jak zacząc....

      OdpowiedzUsuń
    23. Śliczna jesteś :3
      a wianki są super, zazdroszczę talentu

      OdpowiedzUsuń
    24. No całkiem dużo ich nalepiłaś - czyżby faza wiankowa? ;D

      OdpowiedzUsuń
    25. Tynko , do twarzy Ci w tych wiankach :)

      OdpowiedzUsuń
    26. Hej, Tynko, jeszcze jedno pytanie odnoście podróży, jeśli to nie problem. Pytanie może niezbyt mądre, ale dość istotne. Jeśli wyjeżdżacie sami, do jakiegoś miasta, to gdzie jecie? A może tylko kupujecie składniki i sami robicie kanapki itd.? Chcę pojechać do Pragi i patrzę m.in. na restauracje i bary i zastanawiam się ile mnie to będzie kosztować.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. jeżeli wiemy, ze jedzenie jest drogie w danym kraju bierzemy sami (jadąc do Francji 2/3 naszego bagażu to było właśnie jedzenie. Chleb, konserwy, makaron... coś co łatwo można przygotować i się nie psuje). Ja osobiście nie lubię jeść w barach i nie do końca mogę (muszę znać skład wszystkich potraw inaczej może złapać mnie uczulenie, bleh :P))

        Usuń
    27. Wianki są cudowne. A reklama tymbarka mega pozytywna! :D
      http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    28. Piękne wianki. : )
      Nakręcenie takiego filmiku to świetny pomysł! ; )

      OdpowiedzUsuń
    29. Wiosną zapachniało!! ^.^ Mogłabyś zrobiś tutorial na zrobienie takiego wianuszka? ♥

      OdpowiedzUsuń
    30. Tynka a mogłabyś podać aukcje na której kupowałas te piękne różyczki, bo nigdzie nie mogę znaleźć takich, a jak znajdę to same duże :(

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!