Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    wtorek, 16 kwietnia 2013

    Donutki sztyfty

    Unknown | 15:19 | |

    ZANIM PRZEJDZIEMY DO POSTU WAŻNE INFO!!!

    20 kwietnia (sobota) w Empiku w CH Arkadia w Warszawie w godzinach 15-18 Tynka, czyli ja, poprowadzi otwarte pokazy lepienia z modeliny FIMO. Będzie można popatrzeć, pomacać (modelinę) , popróbować lepić. Serdecznie wszystkich zapraszam! :D


    Wzór szalony nie jest, ale wiecie jak dawno nie robiłam tego typu kolczyków? Wieki!
    Mam teraz taki fajny, duży bulion -> jestem nim zachwycona :3






    Wczoraj znów buszowałam po moim twardym dysku. Jest jak kopalnia zdjęć :P





    46 komentarzy:

    1. będę będę będę będę będę będę będę będę!!! :D Muszę być! P.S. a będzie można to zabrać do domu (możliwe również przemycenie niewykorzystanej kostki fimo ;D)? aaa perspektywa lepienia i widzenie lepiącej Tynki mnie pozytywnie przeraża!!!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nie wiem :)
        wiem, że dostajemy FIMO od firmy, ale na pewno nie wypiekamy na miejscu
        wszystkiego będę się dowiadywać :))

        Usuń
      2. ok, i tak ulepię arcydzieło na miarę XXI wieku! (czytaj: kulka złożona z kulek) xD.

        Usuń
      3. oj tam, nauczymy się ciasteczków :3

        Usuń
      4. a czekoladki też? ;3 Weź stempelki z napisem Milka ;). Można to zabrać do domu? :D

        Usuń
    2. Szkoda, że w Warszawie, ja do Warszawy mam za daleko :<<

      http://les-sy.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. no niestety, warsztaty są dobierane pode mnie a to moje miasto ^^

        Usuń
    3. Z pewnością będzie super, tylko szkoda, że nie mieszkam w Warszawie :( Ale miłej zabawy życzę!
      Cudowne kolczyki *.*

      OdpowiedzUsuń
    4. "POMACAĆ(modelinę)" dobre to było! :D
      Donuciki super Ci wyszyły! :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Oczywiście że będę macać modelinę xD
      Ale miło że masz taką fajną możliwość do prowadzenia tych warsztatów.

      Ps. Śliczne te pączki :3

      OdpowiedzUsuń
    6. sUPER ZDJĘCIE!!!jESTEM TWOJĄ WIELKĄ FANKĄ!!!


      http://tyijajestesmyhappy.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    7. Wooow. Zdjęcie jest genialne! Takie tajemnicze i w ogóle.

      OdpowiedzUsuń
    8. Cudowne kolczyki. *o* sztyfty - coś dla mnie, bo wiszących nie lubię. ; *

      OdpowiedzUsuń
    9. Wielka szkoda, że nie mieszkam w Warszawie. Samo spotkanie takiej kreatywnej osoby jak Ty jest fajnym przeżyciem! :D
      A donutki urocze ;3

      OdpowiedzUsuń
    10. Fajne prace.
      Rzeczywiście świetny ten brulion, fajnie w pudełeczkach by wyglądał C:

      OdpowiedzUsuń
    11. Jak na złość mieszkam w Łodzi ;c a donutki są booskie. aww =^.^=

      OdpowiedzUsuń
    12. jestem z Poznania ;( i nie będę

      OdpowiedzUsuń
    13. Przeprowadzam się do WARSZAWY! :d

      http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    14. Pojechałabym, z Tomaszowa Maz. do Warszawy daleko nie jest, ale data jest mało szczęśliwa. Nie będzie nikogo kto mógłby mnie podrzucić. >.< Szkoda jak cholera, ale pewnie kiedyś znów będą takie warsztaty. ;D
      Pączuchy, chodźcie do mamusi! ;P Nosiłabym je. *.*
      Pozdrawiam Zuza

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. jeśli dobrze się zaprezentuję, to tak
        ale się cykam ;____;

        Usuń
      2. Uuu, cykorek. Weź jakąś kumpele albo chłopaka wyciągnij, żebyś na początku miała na kogo znajomego patrzeć. Testowałam to. Działa na stres jak nalepszy lek. ;P

        Usuń
      3. Radzio: oooo, przyjdę i będę Ci zadawać najidiotyczniejsze pytania jakie tylko przyjdą mi do głowy

        dziękuję. Moi bliscy są cudowni. DO CZASU :P

        Usuń
      4. O tam, przynajmniej dasz się pośmiać z tych idiotycznych pytań, a stres się rozładuje. ;P
        Jak coś zagroź mu czymś albo obiecaj coś. Jak każdy facet pewnie poleci na coś super do żarcia. ;D

        Usuń
      5. niestety. Gotuje lepiej ode mnie ;___;

        Usuń
      6. No to może być drobny problem... To możesz zaszaleć i wymyślić mega-giga-super-hiper ciasto z pudełka i wzrokowo go uziemić.

        Usuń
    15. Acchh byłam w Warszawie... ale w zeszły piątek ;p Jejku czemu nie wtedy? :(((
      Ja zawsze mam pecha xd Samo spotkanie z Tobą było by na pewno emocjonujące :)
      Mam nadzieję, że wszystko pójdzie świetnie :D

      Pozdrawiam i powodzenia :*

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ahaha, taaaak, to wydarzenie zapamiętałabyś do końca życia xD

        Usuń
    16. ja niestety nie mogę ;< do Warszawy za daleko xD a kolczyki jak wszystko inne śliczneee ^^

      OdpowiedzUsuń
    17. co robisz, żeby bulion nie odpadał? pozdrawiam, widzimy się na warsztatach! ^u^

      www.pomiedzy-gwiazdami.blog.onet.pl

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nigdy nie miałam w sumie takiego problemu, zawsze zatapia się w polewie i mocno trzyma :))

        Usuń
      2. mi ciągle odpada. :( może dlatego, ze używam po prostu lakieru do paznokci. :p

        Usuń
    18. Śliczne donuciki!!!
      Czemu nie mieszkam w Warszawie!!!

      OdpowiedzUsuń
    19. Szkoda, że do Warszawy z Gdańska tak daleko :( Co do donutków to ekstra, gdzie kupujesz bulion?

      OdpowiedzUsuń
    20. Mogłabyś pomyśleć nad prowadzeńiem warsztatów indywidualnych, wiesz?
      N.p. Za 2 godzinki np. 45 zł. To by było extra

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. mogę udzielać korków z matmy :D
        będą pewnie jeszcze warsztaty na które będzie ograniczona liczba osób, ale to w przyszłości

        Usuń
    21. P.s. Jaki bulion?? Czy t nie jest takie coś do zupy???

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. też :)
        ale to też te kuleczki

        Usuń
      2. Dobrze wiedzieć, ps. Wejdź na stronę www.swiatkoralikow.pl tylko wejdź na stronę hurtową nie indywidualna bo jest o wiele taniej :)

        Usuń
      3. Jestem taka podekscytowana że z tobą piszę, jesteś moją idolką,,,

        Usuń
      4. och nieeee, czuję presję :P
        proszę mnie traktować po normalnemu ^^

        Usuń
    22. te różowe pączuszki sa przesłodkie *.*


      www.polishtroublemakers.blogspot.com
      obserwacja za obserwacje :)?

      OdpowiedzUsuń
    23. Chciałabym przyjść, ale mam 2 godzinki do Warszawy, data niestety też nie pasuje. No cóż - może innym razem :3
      Śliczne pączusie!

      http://girls-trio.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!