Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 5 kwietnia 2013

    Chodź, pojedźmy do lasu. Zgubimy się i nigdy nie wrócimy

    Unknown | 14:33 |

    Hej. Jestem Tynka.
    To zdanie wystarczy bym usprawiedlwiła samą siebie.
    Lubię rzeczy unikatowe. A dwie ręce mam właśnie po to, by móc takie tworzyć. Do użytku własnego i uciechy publiczności xD

    Przedstawiam wam mój kwiatowy kosz do roweru, którego jeszcze na oczy nie widziałam (ach ten język Polski. Nie widziałam na oczy roweru. Kosz nawet trzymałam we własnych rękach!) Nie wiem, chyba próbuję zakląć tą wiosnę wszystkimi sposobami (chociażby sztucznymi kwiatami).

    Na razie zdjęcia domowe, jak zrobi się cieplej na pewno będziemy wyruszać na jakieś czadowe wycieczki i pojawią się foteczki w użyciu (aż w końcu wszystkim nam się znudzą)







    Wstyd się przyznać, ale nie miałam własnego roweru! Jeździłam tylko jako dziecko i podczas wakacyjnych pobytów na wsi. Teraz czas to zmienić. Życie zaczęło być ostatnio takie fajne <3

    Zeszłoroczne wakacje!


    32 komentarze:

    1. Fajne zdjęcia ; D Też chcę w końcu wiosnę za oknem tylko błoto i topniejący śnieg a brakuje mi tej zieleni i kwiatów ; 3

      OdpowiedzUsuń
    2. Cudny ten kosz! Bardzo wiosenny :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Uwielbiam jeździć rowerem :-) Masz bardzo ładny ten koszyk ;-)

      OdpowiedzUsuń
    4. Mnie się baardzo podoba :)
      Wspaniały <3

      OdpowiedzUsuń
    5. a teraz weź ten koszyk idź do sklepu i spytaj się czy nie widział pan wiosny *____*

      OdpowiedzUsuń
    6. Ja też muszę sobie kupić rower.:)

      OdpowiedzUsuń
    7. Koszyk jest taki, że aż mam chęć pojeżdżenia na rowerze ;)

      OdpowiedzUsuń
    8. Heh trochę z innej beczki,ale gratuluję ci ponad miliona wejść :D

      OdpowiedzUsuń
    9. ślicznie wygląda ten koszyczek, tak wiosennie <3

      zapraszam do mnie;
      http://fashionandfashionblogg.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    10. Śliczny wiosenny kosz ;D

      http://letmeloveyou1.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. Fenomenalny blog, bardzo interesujący :D A ten koszyczek jest przecudny! Zauroczyłam się nim :) Już wiem kto ukradł wiosnę XD

      http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    12. Ja mam zamiar w te wakacje jak najczęściej jeździć rowerem :D
      Kosz jest prześliczny ^^

      OdpowiedzUsuń
    13. Piękny koszyk! Ślicznie i tak starannie ozdobiłaś go tymi kwiatami ; D Podziwiam!
      Ps. Jesteś świetna! : D Taka pozytywna, radosna, uśmiechnięta :) i weesoooła ^^

      OdpowiedzUsuń
    14. Fajny pomysł ;D trzeba wypędzić tą wiosnę ;P po tytule bałam się, co to będzie xD

      OdpowiedzUsuń
    15. Boski koszyk! Dzięki Tobie przynajmniej przypominam sobie o wiośnie, której nie ma..

      OdpowiedzUsuń
    16. Czasowy koszyk *_* mam nadzieję, że uda Ci się zaklnąć wiosnę ;)

      OdpowiedzUsuń
    17. Jesteś taka zdolna! Sama chciałabym mieć taki koszyk, ale również nie zostałam wyposażona w rower :< MUSZĘ TO ZMIENIĆ!

      + Zapraszam do mnie na : http://vdeklava.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. eeeej, akurat w tym wielkiej filozofii nie ma:
        kupujesz koszyk (albo pleciesz, ja nie umiem), kupujesz sztuczne kwiaty (jakieś marne grosze) i wpychasz gdzie uważasz :D

        Usuń
    18. Jejciu , jaki słodki koszyczek ^^ ja tam bym takiego nie umiała zrobić ;pp
      Wpadnij , jeśli masz ochotę ;)
      http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    19. piękny koszyk :D

      OdpowiedzUsuń
    20. To zdjęcie chyba gdzieś widziałma. To było już w jakimś poście. Z taką kozą z miną "bitch, I'm fabulous!" :D

      OdpowiedzUsuń
    21. Umiesz robić zdjęcia i jednocześnie jeździć na rowerze.? Szacun . ;D xd

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ahah, jak na rolkach umiem, to na rowerze na pewno :D

        Usuń
      2. No jasne, rolki to prawie to samo co rower. ;D

        Usuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!