Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    wtorek, 9 kwietnia 2013

    Czekoladki z nadzieniem jogurtowym

    Unknown | 14:55 | |




    Och. Dzisiaj długi dzień na uczelni a potem jeszcze siłownia z Kari. Ostatnio mam zadziwiająco napięty grafik :<

    40 komentarzy:

    1. Czy zdjęcia były robione na chusteczce do nosa? :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Pyszne. Ale kusisz tymi czekoladkami, no..^^
      pozdrawiam ;*

      miśka

      OdpowiedzUsuń
    3. Wyglądają prześlicznie;)
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    4. Ale słodziutkie ciasteczka.

      OdpowiedzUsuń
    5. Śliczne :d
      Chętnie bym takie nosiła C:

      OdpowiedzUsuń
    6. http://www.kotek.pl/bloxlite/0,110557,8294075.html;GPL_SID=Lm1XRYjpSS1vSyGrhVdKtk2lR2YwlQbmyzLQkyK20fWrSSBjRKll!-1575942646?blogName=swiatwgniekrytej&year=2012&month=01&title=ciasteczka_tynki__slodka_bizuteria_z_modeliny_hit&counter=0

      Hej Justynko >.<

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. oooo jak milutko, ale imię mam rzeczywiście ciut inne xD

        Usuń
      2. Justynka buziaki ;*

        Usuń
    7. Ojeeej, jakie słodkie czekoladki! Mam nadzieję, że nie nasz nic przeciwko temu, że ostatnio na swoim blogu wspomniałam twojego bloga? http://strange-of-unreal.blogspot.com/2013/04/5.html#comment-form chciałam wziąć też twoje zdjęcia, żeby pokazać, ale w końcu zapomniałam napisać i poprosić...

      OdpowiedzUsuń
    8. Sama nazwa posta uruchamia we mnie ochotę na słodyczę, ale dieta bezsłodyczowa jest surowa. :D
      Czekoladki wyglądają obłędnie smacznie. :D
      Pozdrawiam Zuza

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. wtf? Dieta bezsłodyczowa?
        jak Ty możesz żyć???? XD

        Usuń
      2. Zasadniczo nie wiem jak ja jeszcze funkcjonuje. Chyba tylko siłą rozpędu.
        Trzeba zgubić tłuszczyk z brzucha, bo mam mięśnie a ich nie widać. xD
        W wakacje odbiję sobie obecny brak słodyczy. ^^

        Usuń
      3. dieta bez słodyczowa- to jest isty horror

        Usuń
      4. nie ogarniam. Mój mózg też
        ja nie jem dużo słodyczy, bo mam jakąś ograniczoną przyswajalność cukrów, ale jednak nie wyobrażam sobie życia bez żelków czy czekolady :<

        Usuń
      5. Oficjalnie ogłaszam, że moją dietę diabli wzięli. :D
        A dokładnie duży, waniliowo-bananowy rożek i szarlotka na ciepło z lodami i polewą czekoladową.

        Usuń
      6. oficjalnie znów Cię witam wśród żywych :D

        Usuń
    9. Cudowne :D byle by tylko te nadzienie się nie oderwało ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. znam to uczucie -zero wolnego czasu. Jednak jeśli chodzi o czekoladki, muszę przyznać że to chyba najlepsze jakie dotąd widziałam. Świetny efekt kapiącego nadzienia :3

      OdpowiedzUsuń
    11. Cudne ;) Jak zrobiłaś nadzienie? :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. to tajemnica, ale powstało z tej samej receptury co polewa :)

        Usuń
    12. kolczyki cudowne *_* też ostatnio mam strasznie napięty grafik.

      OdpowiedzUsuń
    13. Piękny efekt nadgryzionych czekoladek *.*

      OdpowiedzUsuń
    14. Zniewalające :)
      guma-balonowa.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    15. Tynko, dlaczego akurat ,,Ciasteczka Tynki''? :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ostatnio też miałam rozkminę i tak właściwie to nie wiem co mnie napadło xD

        Usuń
    16. Świetnie to wygląda. :D Pewnie nie jedna osoba próbowałaby ugryźć.

      OdpowiedzUsuń
    17. Tynko, mam pytanie co do zdjęcia na instagramie/facebooku, a pisze o to na blogu, ponieważ tam na pewno by mi się zawieruszyła odpowiedź, a tutaj na pewno zajrzę i ją przeczytam (ach, ta moja logika :D). Więc chodzi mi o Twoją twórczą duszę, która wymyśliła sobie ścianę w fotografiach, a moje pytanie brzmi jak wydrukowałaś dokładnie ten duuuuży obraz? Chyba, że każde zdjęcia z osobna drukowałaś/wywoływałaś i skleiłaś w całość?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. bardzo dobra logika! Na blogu najłatwiej mi odpowiadać, bo czytam każdy komentarz z osobna :)
        taki plakat zamówiłam na instadruk.pl :D
        genialne, bo papier jest taki fajny matowy. Mogę go dotykać paluchami i nic się nie dzieje :3
        na razie wisi sobie u mnie w pokoju a w przyszłym domu na pewno zajmie honorowe miejsce ^^

        Usuń
    18. Booskie *o* Cudowne *o* Przepiękne *o* Chcęę je.! :*

      OdpowiedzUsuń
    19. Jaki fajne ^ O ^

      OdpowiedzUsuń
    20. TYNKO CO TY SOBIE WYOBRAŻASZ JA CHCE SCHUDNĄĆ A TU DAJESZ ZDJĘCIA TAKIEJ MNIAMYSZNEJ CZEKOLADY????????? !!!!!








      *

      *
      *

      idę coś zjeść

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. przepraszam, ale ja na przykład patrząc na tyle słodyczy przestaję mieć na nie ochotę :D

        Usuń
    21. Coraz bardziej oryginalne te Twoje wyroby :>

      OdpowiedzUsuń
    22. Wyglądają tak smakowicie, że idę po coś słodkiego, zawsze wzrasta mi apetyt po przeglądaniu Twojego bloga :D

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!