Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 19 lutego 2012

    Malowane buciki

    Unknown | 11:24 |

    (No dobra, określenie buciki jest przesadzone i to bardzo, bo rozmiar 40 do tej kategorii raczej się nie zalicza xD)

    A więc historia jest prosta: nudziło mi się, wpadłam na pomsył, kupiłam flamastry do malowania po tkaninach, najtańsze trampki, tylko trochę talentu zabrakło, ale uważam to za dobrą zabawę
    i tak powinno być :D
    Nie można oczekiwać, że po pierwszym razie wszystko wyjdzie idealnie, ale fajnie zająć się czymś nowym ^^
    Najpierw był szkic ołówkiem, poprawiony czarnym flamastrem. Wrzuciłam wszystkie moje ulubione słodycze, oraz takie, które w miarę potrafię narysować :P
     Wersja czarno-biała wygląda zachęcająco (chyba zrobię tylko taką czrno-białą parę :))
    Niestety flamastry okazały się bardzo ciemne. Marzył mi się kolor błękitny a niestety trafił granatowy
    Są też za grube (ale temu można zaradzić obcinając końcówkę)
    A farba łatwo się rozmazywała i powstawały zacieki. Ale da się tego uniknąć, tylko trzeba wyćwiczyć xD

    Również materiał, który jest bardzo chropowaty i są w nim dziurki, nie pomagał. Farba nie wchodziła w jego głąb i w niektórych miejscach widać białe plamki. Ale jeszcze pomyślę co z tym fantem zrobić
    Tutaj szła pierwsza warstwa, póżniej nałożyłam jeszcze kilka
    Na koniec trzeba wszystko zaprasować (nie było to łatwe)
    i potem można podobno prać (nie próbowałam)
    i ze sznurówkami:
    Za Chiny nie wiem cóż ja z nimi pocznę i do czego ubiorę takie buty, ale to nieważne :D

    159 komentarzy:

    1. Chciałabym taakie <3 Super są ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Urwa ! C: JAAAA CHCĘ TE BUTY X.X

      OdpowiedzUsuń
    3. Wywalone w kosmos są. :o Jakieś szorty jeansowe latem możesz ubrać i do tego biała też taka odjechana jak te trampki bluzeczka. :P Zmieniłabym sznurówki.

      OdpowiedzUsuń
    4. po prostu cudowne :D

      OdpowiedzUsuń
    5. ty nie masz talentu ?! zajebiste są te buty !

      OdpowiedzUsuń
    6. One są cudowne!
      Masz dziewczyno talent. Pierwszy raz robiłaś a są olśniewające :) Na zdjęciu z daleka wyglądają jak kupione bo są tak dokładne :D

      OdpowiedzUsuń
    7. Jak tylko zobaczyłam na fb. buty i flamastry, to już wiedziałam, że chodzi o zrobienie słodkich trampek :D. Ja też nie wiem co do nich dobierzesz i gdzie w nich wyjdziesz, ale co tam.
      I TAK BOSKIE!:D

      OdpowiedzUsuń
    8. Jakie wspaniałe <3 Gdybym tylko miała taki talent plastyczny jak Ty, pomalowałabym sobie swoje trampki w różne wzorki :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Super buty:)
      Co ja bym dała za taki talent.

      OdpowiedzUsuń
    10. Piękne są *.*
      Najlepsze będą do zwykłych prostych
      ciuchów bez żadnych obrazków itd. ;))
      A może by tak sprzedaż ??? :D:D
      Jaka cena? :D

      Panna G :*

      OdpowiedzUsuń
    11. Aaaaa one są boskie ! ;*
      Też chcę takiee!.
      Czarne rurki do tego albo czarna spódniczka mmm♥ Albo szorty np. czarne albo żółte;3

      OdpowiedzUsuń
    12. super pomysł! i na prawdę masz talent!

      OdpowiedzUsuń
    13. Haha, to musi być świetna zabawa :)
      A buty wyszły bardzo ładne zarówno czarno-biała wersja jak i kolorowa :)

      OdpowiedzUsuń
    14. świetnie Ci to wyszło :) mi się bardzo podoba... farbka chyba lepiej by pokryła, ale efekt jaki uzyskałaś flamastrami jest bardzo ciekawy. Zdolniacha :)

      OdpowiedzUsuń
    15. Śliczne! Świetny pomysł!

      OdpowiedzUsuń
    16. Ale fajne ^^ Moja koleżanka narysowała sobie Pepe Pana Dziobaka :D

      OdpowiedzUsuń
    17. ijee, ale świetne! Myślałam już kiedyś o czymś takim, ale nie znalazłam jeszcze odpowiednich farbek.
      Za to te Twoje tenisówki to po prostu cudo! :))

      OdpowiedzUsuń
    18. pomysł na takie słodkie trampki jak najbardziej mi się podoba! :)

      OdpowiedzUsuń
    19. fajny pomysł ;)
      po ile i gdzie kupiłaś te mazaki?

      OdpowiedzUsuń
    20. i tak powstały ciasteczkowe buty Tynki ;)
      zapraszam do mnie:
      http://life-is-too-important.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    21. Słodkie ;D
      Zapraszam do mnie

      OdpowiedzUsuń
    22. są cudowne! szczerze mówiąc jakiś czas temu też takie zrobiłam, ale z potworami - był szał na wf'ie.
      myślę, że wystarczą rurki i bokserka, żeby wszystko grało.

      OdpowiedzUsuń
    23. MEGA POZYTYWNE :) Ja zrobiłam sobie takie w kwiatki :) SUper są ;) Wrzuć jakąś stylizacje z nimi w roli głównej ;)

      OdpowiedzUsuń
    24. JEZNYŚ !!!!!!!!
      CHCE CHCE CHCE CHCE CHCE :33
      masz talent . ♥

      OdpowiedzUsuń
    25. ale boskie zrób mi takie :)
      a te pucharki już wysłałaś? ^.^

      OdpowiedzUsuń
    26. Jezzuuu. Jakie śliczne <3 Jak jakieś markowe ;3

      OdpowiedzUsuń
    27. super inspiracja ;)

      podoba mi się b a r d z o !

      OdpowiedzUsuń
    28. Hahah ... Są cudne, chyba sama Sobie takie zrobię, jednak wersja czarno-biała chyba lepsza, bo pokolorowane buciki nie wiadomo do czego ubrać :PPPP

      Gdzie i za ile kupiłaś flamastry ? :)

      OdpowiedzUsuń
    29. talentu brak? są niesamowite! ;o
      może zrobiłabyś takie na zamówienie? :D

      OdpowiedzUsuń
    30. Oh, są piękne! I Ty mówisz o braku talentu xDD

      OdpowiedzUsuń
    31. wow :d mam pytanie .gdzie kupiłaś i za ile te mazaki ^^:D

      OdpowiedzUsuń
    32. ale ekstra butki :) mi się bardzoo podobają :)

      OdpowiedzUsuń
    33. Boże one są genialne :D talent ^^

      OdpowiedzUsuń
    34. nigdy bym nie powiedziała, że to Ty robiłaś.. raczej, że jest to wytwór jakiejś dobrej firmy.. zazdroszczę talentu i nie pogardziłabym takimi w swojej kolekcji ^^

      OdpowiedzUsuń
    35. na jakiej stronie zmówiłas buty ? i pisaki?

      OdpowiedzUsuń
    36. ; ooo
      cudowne!! skąd ty bierzesz takie pomysły .. ; DDD

      OdpowiedzUsuń
    37. Szczena mi opadła. Buty są boskie! A jako czarno-białe też mi się bardzo podobają i zapewne łatwiej byłoby takie do czegoś dopasować ;D

      OdpowiedzUsuń
    38. śliczne :)
      też takie chce!!!

      OdpowiedzUsuń
    39. rany cudne!
      gdzie dostanę takie flamastry?

      OdpowiedzUsuń
    40. Mów co chcesz, ale dla mnie są wspaniałe! Bardzo ''Tynkowe'' :). Są suuuper, próbuj dalej!

      OdpowiedzUsuń
    41. talent !!!

      ja nie umiem za bardzo rysować, ale ma się inne talenty ;)
      Zapraszam do mnie

      OdpowiedzUsuń
    42. Świetny pomysł ! Będziesz się wyróżniać wśród tłumu :)

      OdpowiedzUsuń
    43. Rzeczywiscie czarno-biale bylyby lepsze, ale te nie sa zle ;p Nie widzialas mojej pierwszej proby i zapewniam, ze twoje buciki sa o NIEBO lepsze ;)
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    44. są świetne! jednak się mylisz do braku talentu w rysowaniu! zastanawiam się czego nie umiesz, lepić umiesz, szyć umiesz, piec babeczki też, teraz jeszcze okazuje się że całkiem nieźle rysujesz, powiedz mi jeszcze tylko że grasz na jakimś instrumencie albo piszesz książki to uznam cie za mistrza;D

      a mam jeszcze pytanko gdzie i za ile kupiłaś flamastry;D

      OdpowiedzUsuń
    45. O rany świetne! W planie mam zakup nowych trampek, więc może skorzystam z takich flamastrów... Twoje wyszły... rozkosznie ;)

      OdpowiedzUsuń
    46. Świetna praca, na zdjęciach wcale nie widać tych "zacieków". Zazdroszczę ci talentu :)

      OdpowiedzUsuń
    47. a może w szkole będziesz chodzić - mi się bardzo podobają

      OdpowiedzUsuń
    48. Wyglądają świetnie! :D Też bym nie miała pojęcia do czego je ubrać, ale są tak rewelacyjne, że nadają się nawet do powieszenia na ścianie ;D

      OdpowiedzUsuń
    49. jejkuuu, ale cudowne! ♥
      naprawdę, napatrzeć się nie mogę ;)
      świetne :D

      OdpowiedzUsuń
    50. Aaaa! sa zajefajne!! Ja chce takie :D

      OdpowiedzUsuń
    51. Te 'buty' są wspaniałe!! Moje stopy aż proszą się by w nich chodzić :)

      OdpowiedzUsuń
    52. Są piękne! Śliczne, naprawdę! :)

      OdpowiedzUsuń
    53. Piękne i słodkie:)

      OdpowiedzUsuń
    54. ale świetne, gdzie można kupić takie flamastry?
      na serio, piekne buty <3

      OdpowiedzUsuń
    55. Fantastycznie Ci to wyszło! :) I myślę, że śmiało możesz je ubrać w lato, kiedy można chodzić w czym się chce, ważne, żeby było kolorowo :)
      Pozdrawiam,
      joaśka

      OdpowiedzUsuń
    56. @Madziuella flamastry są z allegro, kosztowały coś koło 20 zł (nie mogę ich teraz znaleźć)

      oj, nie umiem wielu rzeczy xD

      OdpowiedzUsuń
    57. Odpowiadam wszystkim: Allegro :)

      OdpowiedzUsuń
    58. Łaaaa, dziękuję za taki pozytywny odzew :D

      OdpowiedzUsuń
    59. ach, a białe plamki widać, ale wydaje mi się, że przez to wyglądają bardziej kreskówkowo :P

      OdpowiedzUsuń
    60. Wow one są naprawdę rewelacyjne:D Nie przepadam za bardzo za trampkami, ale te są świetne. Fajny pomysł, widać że nie tylko masz talent w lepieniu, ale i w malowaniu:D Wystaw te trampki na allegro, na pewno ktoś je kupi:D

      OdpowiedzUsuń
    61. a zrobisz mi takie? są zajebis .:D

      OdpowiedzUsuń
    62. zmienilabym sznurówki na czerwone :)

      OdpowiedzUsuń
    63. świetne.też może kiedyś spróbuję.

      OdpowiedzUsuń
    64. Piękne są !
      I super narysowałaś te słodycze ;)
      Chyba też spróbuję ;)

      OdpowiedzUsuń
    65. ZAJEBISTE po prostu!!!

      OdpowiedzUsuń
    66. Zawsze malowałam buty mazakami, ale nigdy tak genialnie !!
      Pozazdrościć talentu !!
      Buty świetne na lato to krótkich spodenek ;)
      Nie mogę się napatrzeć !! Są rewelacyjne ! :)

      OdpowiedzUsuń
    67. Ładniutkie ;) Ale chyba wolałabym wersję czarno-białą ;)
      A co do tych białych plamek to one dodają uroku ;D

      OdpowiedzUsuń
    68. ale one są takie ładne , dokładne i chcialabym takie chociaz tez bym nie miala do czego ich załozyc ale czarno białe jak byly na paczatku bym miala do czego .

      OdpowiedzUsuń
    69. WoW! Masz talent. Będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz :)

      OdpowiedzUsuń
    70. Cudowne i takie oryginalne :D

      OdpowiedzUsuń
    71. Jak na pierwszy raz są calkiem niezłe. Widać niedociągnięcia, ale następnym razem będzie lepiej.
      Ah, czarno-białe wyglądają ślicznie :)

      OdpowiedzUsuń
    72. Ale cudne ! ja chcę takie ! xD do każdych spodenek albo spodni nieoficjalnych możesz je ubrać ;) a latem tym bardziej, takie pozytywne ! :D

      OdpowiedzUsuń
    73. Oczywiście, że nieważne do czego je założysz, ważne że są odlotowe na maksa!!!I je masz na własności zrobione własnymi łapkami:D

      OdpowiedzUsuń
    74. Do malowanie też masz talent :) Są prześliczne !

      OdpowiedzUsuń
    75. Są przepiękne :) Ja używam farb, nawet nie wiedziałam, że flamastry istnieją :P
      Są wydajne? Wystarczyły na jedną parę trampek z zapasem, czy tak ledwo, ledwo? :)

      OdpowiedzUsuń
    76. Hah, świetne! Sama mam kilka pomysłów na malowane trampki,torby itp tylko jakoś nie moge sie za to zabrać ^^

      OdpowiedzUsuń
    77. Świetne, wręcz genialne! :) Słodkościowe i jedyne w swoim rodzaju!

      OdpowiedzUsuń
    78. @Justyna właśnie myślałam nad zafarbowaniem tych na ciemno-różowe :)

      OdpowiedzUsuń
    79. zakochałam się :D

      OdpowiedzUsuń
    80. łał genialne te trampki ;O masz nieziemskie pomysły ;)

      OdpowiedzUsuń
    81. ojeeeej,może robisz takie na zamówienie? :3

      OdpowiedzUsuń
    82. świetnie Ci wyszły :) takie słodkie trampeczki :)

      OdpowiedzUsuń
    83. O.o ! Jakie cudowne !

      OdpowiedzUsuń
    84. Nieprzyglądałam się komentarzom bo duzo ; ) ale moze juz padlo to pytanie gdzie kupiłaś flamastry ?? (mam nadziej ze nie przez neta xd )
      A i pomysl genialny lecz wole strzelic sobie taką bluzeczkę ; P p.s. widze że rude wloski jesli to ty ; - ))))))

      OdpowiedzUsuń
    85. @Anonimowy tak, już padło, ale mogę napisać jeszcze raz: Na allegro ;)

      ach nie, blondynka, ale z fioletowym pasemkiem, akurat się w kadr załapało ;)

      OdpowiedzUsuń
    86. gdzie kupiłaś trampki, też na allegro????? ;)

      OdpowiedzUsuń
    87. a sprzedałabyś ? :)
      za ile? Interesowałby mnie rozmiar 37 takie same jak ty masz no proszę! :D

      OdpowiedzUsuń
    88. Zakochałam się *.*

      OdpowiedzUsuń
    89. kiedy wystawisz jakies rzeczy na allegro?

      OdpowiedzUsuń
    90. Cudne, moje dziecko też już sobie kilka takich par zrobiło. Nosi to potem dumna jak paw:)

      OdpowiedzUsuń
    91. @Anonimowy dzisiaj będę wystawiać torebki :)

      OdpowiedzUsuń
    92. @modeliniarka hehe, nie wiem czy umiem zrobić identyczne, ale mogę spróbować ;)

      OdpowiedzUsuń
    93. Wiem co możesz z nimi zrobić! Możesz mi je oddać. : D
      Są BOSKIE.

      OdpowiedzUsuń
    94. Ach dziękuję za odpowiedż ; - )

      OdpowiedzUsuń
    95. o świetne! też mam w planach pomalować sobie trampki, które kiedyś kupiłam ;))

      OdpowiedzUsuń
    96. A podasz link bo nie moge znalezc a jak znajde to za 3dychy ; )

      OdpowiedzUsuń
    97. Suuper blog.!
      Te BUTY są rewelacyjne. ^^
      Obserwuję i zapraszam do mnie. ;]

      OdpowiedzUsuń
    98. no właśnie nie mogę ich znaleźć :P

      OdpowiedzUsuń
    99. Jej ty mnie tak inspirujesz-jesteś moją muzą heh ^^-zapraszam do sb :))

      OdpowiedzUsuń
    100. Fajne,ale czubek buta jest najlepszy


      PS Troche przesłodziłaś.Ociupinkę.=]

      OdpowiedzUsuń
    101. genialne!!! świetny pomysł //przy okazji serdecznie zapraszam: http://www.dodekafonia.blogspot.com/ :)

      OdpowiedzUsuń
    102. Czym zrobilas takie jakby zolte tlo na tych butach?? Modelinaa.pinger.pl zapraszam :) - ola

      OdpowiedzUsuń
    103. są niesamowite te buty ! i takie smakowite ! gratuluję serdecznie :)

      OdpowiedzUsuń
    104. Ona są cuudowne. Też chcę takie!!!

      Tynko, moja droga, mam do ciebie pytanko - skąd masz czas na to wszystko? Na lepienie I malowanie bucików? Ja nie jestem na studiach, a dopiero w gimnazjum a i tak nie mam na nic czasu!

      OdpowiedzUsuń
    105. Boskie! Gratuluje talentu i pomysłowości :)

      OdpowiedzUsuń
    106. haha te buty to istne dzielo sztuki! ja ostatnio kupilam jednego pisaczka do tkanin i w sumie fajnie dzialaja, ja wykorzystalam go do podpisow toreb np.;p taka inna opcja niz metki ktorych nie mam;p ale tak jak mowisz moj tez jest dosc gruby - i nie wpadlam na to ze koncowke mozna obciac;o
      wzor babeczki wymiata! no przegenialnie ci to wyszlo!

      a to ze widac jakies biale kropeczki itp. to na peeewno przesadzasz! przeciez ludzie nie beda na nie patrzec z odleglosci 20cm :D tylko jakiegos 1,5 metra haha :D wiec ine bedzie widac!

      ps. wlasnie przez przypadek tu trafilam, swietna robisz bizuterie.. moze kiedys jakis smaczny wisior zamowie :D

      pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy - tak mi sie skojarzyla nagroda kolorystycznie z twoim blogiem :))

      xxxx

      OdpowiedzUsuń
    107. Butki są prze urocze i jak na pierwszy chyba raz wyszły świetnie. :) Miłego noszenia

      OdpowiedzUsuń
    108. z miejsca się zakochałam :) są świetne :D chcę takie

      OdpowiedzUsuń
    109. Świetne ci wyszły!!! Ja bym tak nie potrafiła...

      OdpowiedzUsuń
    110. Rewelacja!!! I ty mówisz, że nie masz talentu?

      OdpowiedzUsuń
    111. sliczne buty :D ale mozesz mi powiedziec gdzie kupilas te markery ? bo tez bym chciala sobie pomalowac ale nie wiem gdzie je moge znaleźć :( z gory dziekuje ♥♥

      OdpowiedzUsuń
    112. flamasterki kupiłam na allegro :)

      OdpowiedzUsuń
    113. Nie za ładne buty ale talent ma nie zły;)

      OdpowiedzUsuń
    114. ZAPRASOWAĆ? czyli prasujesz je żelaskiem czy jak to robisz ?

      OdpowiedzUsuń
    115. Jak to zobaczyłam to mi normalnie gały wyskoczyły.! Cudoooooooooo.!

      OdpowiedzUsuń
    116. Orzeszkurdęjaniemogę! :0 Suuuuuuuuuuuper są!!!

      OdpowiedzUsuń
    117. Ja ostatnio podobne markery widziałam w Empiku ; )

      OdpowiedzUsuń
    118. mogę zrobić sobie takie butki? ;3

      OdpowiedzUsuń
    119. ależ próbuj!! nie amm nic przeciwko :D

      OdpowiedzUsuń
    120. dziękuję ♥, myślałam, że nie pozwolisz mi ;p

      OdpowiedzUsuń
    121. a tu znalazłam te flamastry dla zaciekawionych ^^: http://allegro.pl/show_item.php?item=2265808358

      OdpowiedzUsuń
    122. O matko! Są przeboskie <333
      Mam pytanko.. mogłabym zaczerpnąć pomysł?
      Nie zrobię identycznych : >

      OdpowiedzUsuń
    123. Zrobiłam podobne (okropne). Będę miała na w-f. xD Fenomenalne ; **

      OdpowiedzUsuń
    124. Super pomysł! i wykonanie też ekstra! :D

      OdpowiedzUsuń
    125. a moge pomalować tymi flamastrami np. miętowe tenisówki ? czy kolor bedzie taki sam jak na bałych ? : DD

      OdpowiedzUsuń
    126. ciemne kolory pewnie wyjdą tak samo, inaczej może być z żółtym i różowym, bo są bardzo jasne :)

      OdpowiedzUsuń
    127. a one się nie spiorą po praniu ? o__o

      OdpowiedzUsuń
    128. na opakowaniu jest napisane, że nie, ale chodziłam w nich na razie raz, jeszcze się nie pobrudziły, więc nie testowałam :)

      OdpowiedzUsuń
    129. Jejciu, jakie one są śliczne! Gratuluję zdoloności. :)

      OdpowiedzUsuń
    130. KOCHAM JE!
      sama kiedyś próbowałam, ale mi nie wyszło, ale chyba znowu zacznę. Jesteś prawdziwą inspiracją

      wkinieinafotelu.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    131. Przepraszam bardzo, za ile takie buciki>

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja też takie chce !! Za ile takie zrobisz ?? Tylko ja mam małą stopę. Gdzie 34,35 ;)

        Usuń
      2. a to chyba dobrze, że mała, buty wtedy są tańsze :))

        a za malowanie, rety, nie wiem, pytajcie sie w wakacje, teraz mam sesję i nawet nie miałabym czasu żeby to zrobic ;(

        Usuń
      3. Aha. Okej. Rezerwuję pierwszą parę na nr 35 :P Tynka dodałabyś się do obs. mojego bloga Guziczek?

        PS: W wakacje też spróbuję robić takie cuda jak ty ;*

        Ankai (anonimowo dlatego, że jestem u babci)

        Usuń
    132. To są wakacje. Myślę, że powinnaś zrobic takie buty dla dziewczyn;) Super są;P

      OdpowiedzUsuń
    133. jakie śliczne buciki <3 <3 <3

      OdpowiedzUsuń
    134. @Tynka podasz link do flamastrow ? Wyślij na maila
      dreampaulinee@gmail.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. aukcja dawno, dawno się skoczyła. Trzeba od nowa poszukać ;)

        Usuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!