Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 29 lipca 2012

    Wyniki Candy!

    Ciasteczka Tynki | 13:26 |


    Jest! Uporałam się i rozlosowałam 6 szczęściar, które już niedługo dostaną superowe paczuchy! :D

    Przy okazji muszę wspomnieć, że NIENAWIDZĘ TEGO ROBIĆ!
    Gdy tak zjeżdżam na dół suwakiem i widzę tyle osób, które chciałyby wygrać, które udzielają się na blogu i czasem nawet nawiązujemy spójne rozmowy, a muszę je ominąć bo nie ich numerek wyskoczył ;(
    Serce mi krwawi, płakać mi się chce i nie mogę no!

    Dla was ode mnie wirtualny uścisk! 

    i dziękuję wszystkim za suchary, były wybitne xD

    teraz wygrane!
    (proszę was bardzo o maila na ciasteczka.tynki@gmail.com
    w tytule napiszcie Candy a w treści adres gdzie mam przesłać nagrody :))
    ach, i dziewczyny bez blogów, dla dopełnienia formalności podeślijcie print screeny ;)








    Buziaki dla wszystkich, lecę szykować dla was kolejny fotograficzny poradnik ^^

    PS. Pamiętajcie o fejsbukowym rozdaniu! https://www.facebook.com/events/180308405434832/
    PS2. Teraz czekajcie na konkurs xD

    PS3. Szykować kolejny wpis z piosenkami? Widziałam, że poprzedni wam się podobał (z czego się potwornie cieszę! :D)

    50 komentarzy:

    1. Cóż, szkoda, ale gratuluję zwyciężczyniom i czekam na losowanie :D

      OdpowiedzUsuń
    2. Gratulacje wszystkim , ja nie wygrałam ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. Hej a za przesyłkę się płaci, bo nie wiem. Pierwszy raz wygrałam w loterii

      OdpowiedzUsuń
    4. gratulacje dla dziewczyn! : )

      OdpowiedzUsuń
    5. ehh...jak zwykle nic nie wygrałam (mam pecha) :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Gratulacje dla zwyciężczyń ;) Kurczę, też muszę się nauczyć robić takie cudeńka! Pozdrawiam ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. Jupi!
      Pierwszy raz mi się udało <3
      Dziękuje bardzo, buziaki dla ciebie :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Gratuluję i zazdroszczę ;)
      "Janusz maj żyje ;_;" ? Nie ogarniam :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Puchałke! xD
        (takie... brutalne żarciki na facebooku i kilku innych stronach ^^)

        Usuń
    9. Ja... muszę powiedzieć (przepraszam ;c) że z obserwatorami jest nie fair, bo mi się w tamtym roku zepsuło, no i pisze coś takiego:
      Przepraszamy...

      Realizacja Twojego żądania była niemożliwa. Spróbuj ponownie teraz lub trochę później.

      ;>

      OdpowiedzUsuń
    10. Szkoda, że nic nie wygrałam :( Tworzysz na prawdę piękne rzeczy...

      OdpowiedzUsuń
    11. no oczywiście że szykuj prawie wszystkie tamte mam na moim telefonie :-) gratulacje dla dziewczyn

      OdpowiedzUsuń
    12. Gratuluje świetnych nagród : D

      OdpowiedzUsuń
    13. ie moge się doczekać aż dostaniesz karą 12 mln :D ! xd

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ciesz się z nieszczęścia kogoś, kto chciał je dać innym -_-

        Usuń
      2. to nie moja wina że jesteś taka "dobroduszna", a celnik nie będzie patrzył na to czy chciałś kogoś uszczęśliwić :d

        Usuń
      3. Nie, nie ma w tym zadnej Twojej winy. Ja bym sie martwila Twoja radoscia z nieszczescia innych ._.
        btw. Celnik nic nie ma do tego

        Usuń
      4. Ehem. Popieram Tynkę, Boże Jedyny, *rzuca się na Anonimowanego, znaczy w sensie psychicznym* musi być jeden taki za przeproszeniem pajac, co pozazdrości -,-

        Usuń
      5. Jeżeli określiła zasady (regulamin) to nic jej nie grozi.. ;]

        Usuń
      6. Sorry że się wtrącam, nic mi do tego bo brałam udział, ale Justyno, grozi bo loterie są nielegalne :c

        Usuń
    14. 1 i 3 najlepszy :D
      Hahaha,ja zapomniałam się zgłosić xd
      Gratuuulacje ;)

      OdpowiedzUsuń
    15. Gratuluje dziewczynom ;d niestety nie mam szczęścia - spróbuje innym razem - trolololo ;d

      OdpowiedzUsuń
    16. Gratuluję, chciałam coś wygrać no ale eh.. może następnym razem się uda :) Pozdrawiam!


      Oliwkaaja.blogspot.com
      Zachęcam do komentowania mojego bloga :)

      OdpowiedzUsuń
    17. Gratulacje!
      Może następnym razem coś wygram

      OdpowiedzUsuń
    18. szkoda ;(, gratki!
      a może zrób teraz losowanie, do wygrania jedna para kolczyków, lub breloczków, i wtedy będzie mogło wygrać więcej osób ;D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. zbankrutuję na przesyłkach, raczej w tym tkwi problem ^^

        Usuń
    19. No gratuluję ;D
      Pech widać mnie lubi xD

      OdpowiedzUsuń
    20. gratulacje dla zwyciężczyń, szkoda że mi się nie udało :)

      OdpowiedzUsuń
    21. szykuj, szykuj :)

      czekam na poradnik ♥ można wiedzieć kiedy pojawi się na blogu?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. pewnie jutro, bo już gotowy, tylko to będzie raczej taki... mini wykład xD

        Usuń
    22. Gratuluję zwycięzcom!
      http://nigdy-sama.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    23. Ale się cieszę pierwszy raz wygrałam. Adres już Ci wysłałam :)

      OdpowiedzUsuń
    24. szkoda.. może uda mi się następnym razem. Gratuluję zwycięzcom! :D

      OdpowiedzUsuń
    25. Gratulację!!! Śliczne zestawy! Chce je wszystkie! :)

      OdpowiedzUsuń
    26. gratulacje wszystkim zwyciężczyniom niestety ja nie znalazłam się w śród nich trudno, może następnym razem...

      "Fakt. często przegrywam. Ale nie widzę powodu żeby się poddać i przestać walczyć" - a to takie moje motto :)

      OdpowiedzUsuń
    27. Hi sweetie, You have a great blog, All this accessories are so cutie, I want them HaHa ;)
      I hope you'll like my blog
      Kisses ♥

      (http://kitkatkorpan.over-blog.com) ^^
      You can follow me on Bloglovin, I'll do the same if you want HiHi :)

      OdpowiedzUsuń
    28. boze! jak mozna sie nie zglaszac i wygrac? (przepraszam ale zachowam sie chamsko)
      ona sie nawet nie zglosila a wygrala! to nie normalne!
      napisala tylko ''Janusz maj żyje ;_;'' -.-

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Taki numerek wypadl ^^

        poza tym, napisalam, ze nie trzeba pisac zglaszam sie
        Duzo osob tak robilo, ale nie wszystkie :)

        Od jednej dziewczyny dostalam z 10 kawalow (dobra, sucharow xD) napisanych ciagiem i to zgloszenie mialo taka sama wartosc jak pozostale :))

        Usuń
      2. oo noł -.- znowu sie osmieszylam :D to sorka :D

        Usuń
    29. nie mam nigdy szczęścia, zazdroszczę nagród.
      gratuluję zwycięzcom. ; )

      OdpowiedzUsuń
    30. Ojejku, jak się cieszę. :))
      Wysłałam już maila oczywiście. :)

      OdpowiedzUsuń
    31. Jestem w lekkim szoku, bo z reguły nie mam szczęścia do takich rzeczy :) Cieszę się bardzo! maila już wysłałam :)

      OdpowiedzUsuń
    32. Hej a ja płacę za kuriera?

      OdpowiedzUsuń
    33. Gratulacje! I "hip hip hura!" za organizację. :D

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!