Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 24 lutego 2012

    Babeczki duże i małe

    Unknown | 18:17 | |

    To teraz kilka moich babeczek robionych ostatnio :)
     To teraz idę trochę odespać a potem polepi kilka niesłodkich rzeczy :D

    29 komentarzy:

    1. Drugie najlepsze <3

      OdpowiedzUsuń
    2. jak zrobiłaś takie ładne kokardki???? ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. Och... jakie śliczniutkie :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Tynko widziałąm cię dzisiaj w arkadii :D chciałam podejść, ale pomyślałam, że może nie lubisz jak ludzie cię rozpoznają (może pamiętasz, zostawiłam telefon w przymierzalni w Pull & Bear) :D

      OdpowiedzUsuń
    5. Droga Tynko, może zrobiłabyś jakiś turtorialik? Najlepiej na zrobienie jakiejś słodkości, dla początkujących ^.^

      OdpowiedzUsuń
    6. Są cudne ;>. Pozdrawiam Agata <3

      OdpowiedzUsuń
    7. Tynko Proszę, zrób szybko te toturial na durnostojki xDD

      OdpowiedzUsuń
    8. oo ale słodkie :)
      I jak ? Możesz? :D
      Odp na maila

      OdpowiedzUsuń
    9. są boskie naprawde masz talent

      OdpowiedzUsuń
    10. Śliczne, słodkie, fenomenalne.

      OdpowiedzUsuń
    11. czekamy na kolejny post o postcrossingu! :D

      OdpowiedzUsuń
    12. Przepiękne,tak jak zwykle :3,aż trudno uwierzyć że to modelina :)

      OdpowiedzUsuń
    13. No nie,no nie :D Jak możesz? Mój apetyt na słodycze wzrasta :D

      OdpowiedzUsuń
    14. mam pytanie : do spodów babeczek używasz foremek ?

      OdpowiedzUsuń
    15. Super ; ] Jak zrobiłaś tą bitą śmietanę , i gdzie kupiłaś te kokardki . ?
      Pozdrooo ; p !

      OdpowiedzUsuń
    16. Oo pierwsza. ;>
      Zatwierdzisz mój wpis w candy?
      Czy już się nie można zgłaszać?

      OdpowiedzUsuń
    17. @modelinowa koko ♥ http://ciasteczkatynki.blogspot.com/2011/09/foremki.html
      :)

      OdpowiedzUsuń
    18. @Anonimowy ahahah, no jasne, że pamietam, żadko kiedy ktoś gubi własny telefon! :D

      trzeba było podchodzić, na pewno byłabym miło zaskoczona ;)

      OdpowiedzUsuń
    19. zrobisz turotial na takie motylki i kwiatki

      OdpowiedzUsuń
    20. Pierwsze są najpiękniejsze ;* Zapraszam do mnie

      OdpowiedzUsuń
    21. Te pierwsze są wg mnie najlepsze <33

      OdpowiedzUsuń
    22. a można używać, jako kremu babeczek kleju Ośmiorniczka??

      OdpowiedzUsuń
    23. @Anonimowy trzeba spróbować :)
      ja nie używałam, więc nie wiem jak się ten klej zahowuje po wyschnięciu i jak się go układa :(

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!