Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    poniedziałek, 2 czerwca 2014

    Herbatnikowe deserki

    Unknown | 15:21 |


    Dzisiaj pokażę wam pomysł na bardzo prosty i tani deser (całkowity koszt, razem ze szklaneczkami które specjalnie kupiłam to jakieś 10 zł :)


    Naszą bazą będą herbatniki. Na cztery szklanki (takie jak po Nutelli. Każdy zapewne ma chociaż jedną taką więc to standardowa miara! :D) zużyłam ok 150 gram, ale było to nieco za dużo, spokojnie starczyło by jedno opakowanie



    Ciasteczka kruszymy i tłuczemy na jak najdrobniejszą papkę i dodajemy trochę masła (około jednej dużej łyżki, chociaż nieco więcej nie zaszkodzi). Dzięki temu nasza masa ładnie się nam zlepi






    Pokruszoną masę wsypujemy do naczynek i uklepujemy. Na wierzch nakładamy jakiś niezbyt rzadki serek. Ja wybrałam zwykły, homogenizowany, ale następnym razem zdecyduję się na jogurt truskawkowy, będzie świetnie pasował






    Na wierzch dodajemy jakieś smaczne bajery i odstawiamy całość do lodówki na kilkanaście minut. 


    Szybko, tanio, bezboleśnie! Absolutnie zdrowy deserek, na który nawet ja nie mam uczulenia! :D


    16 komentarzy:

    1. chętnie bym zjadła :) czekam na własne truskawki z ogródka aż dojrzeją i biorę się za jakiś pyszny deserek
      noemisoul.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. a co Ty masz za uczulenia tynka?

      OdpowiedzUsuń
    3. ale mi narobiłaś smaka, chyba zrobię sobie takie pyszności w wolnej chwili! :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Naprawdę proste! I jakie smaczne. : )

      OdpowiedzUsuń
    5. Uwielbiam takie desery! ♥
      A ten wygląda przepysznie :)

      http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    6. Pychota :) Muszę spróbować zrobić :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Ojejku kocham takie desery < 3 Dziękuję za pomysł może sobie dzisiaj taki zrobię ; D

      OdpowiedzUsuń
    8. No to biegnę do sklepu po herbatniki ;) Nie mam tylko truskawek, ale może znajdę coś, czym mogłabym je zastąpić.

      OdpowiedzUsuń
    9. Faktycznie nie wygląda to na skomplikowany deser więc nawet ja spróbuję :D

      OdpowiedzUsuń
    10. Spróbuj z piankami na wierzchu :3 (o ile nie masz uczulenia też na nie :p)
      Ja robiłam je również w małych słoiczkach co może zmniejszyć ogólny koszt.

      http://llaurart.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. Robiłam. :) pyyyyyszne <3

      OdpowiedzUsuń
    12. Bardzo prosty i pomysłowy deser! Nawet taka kuchenna ciamajda jak ja (boję się dotchnąć miksera T.T) sobie z tym poradzi! Moim największym kuchennych "wyczynem" były cake pospsy! A jeśli chodzi o twojego bloga to jest bardzo ciekawy, różnorodny... Dużo można by tak wymieniać! A Twoje porady fotograficzne są super! Czasem niektóre używam. Ja nadal męczę się ze swoją lustrzanką, a Twoje zdjęcia są dla mnie wzorem. Podsumowując moją wypowiedź: Masz świetnego bloga!

      OdpowiedzUsuń
    13. to wyglada tak pysznie ze az chyba zrobie sama :) dziekowac za przepis i za pomysl :D

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!