Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 29 czerwca 2012

    1000 obserwatorów!!! (videoblog)

    Ciasteczka Tynki | 14:35 | |

    Rety jak to szybko minęło :O
    Dziękuję wam wszystkim, za to, że ze mną jesteście i jest was aż tyle :D

     Z tej okazji pierwszy i jedyny videoblog z nadaktywną Tynką i śpiącą Pepą w rolach głównych!
    Wiem, że dla większości z was jesteśmy nierealnymi istotami znanymi z internetu, dlatego filmik chyba znacznie nas do was przybliży ^^

    PS. przepraszam za przejęzyczenia. Ja już tak mam, zwłaszcza jak mówię bardzo spontanicznie :P





    I tak jak pisałam na facebooku, uczę się korzystać z tableta. Na początek poszło szkolenie pisma, bo to nie jest takie łatwe, zwłaszcza jak ktoś pisze jak kura pazurem ;(


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    PS. Tak zacna liczba wymaga jakiegoś uczczenia, nieprawdaż?
    Dlatego szykujecie się, już niedługo zorganizuję CANDY!
    Znów kilka osób będzie mogło wygrać całe zestawy, tylko najpierw muszę je przygotować i ślicznie obfotografować ;>
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    94 komentarze:

    1. Heh, fajny vlog - taki na spontanie ^^
      I życzę Ci kolejnych tysięcy obserwatorów :D

      OdpowiedzUsuń
    2. A nie może być konkurs???Proooszę!Np.na pomysł na torebkę, niekoniecznie trzeba wygrać tą właśnie torebkę:).

      OdpowiedzUsuń
    3. Prosimy o konkurs!

      OdpowiedzUsuń
    4. Tym razem bedzie losowanie, bo już obiecałam :)
      Pomyślę o konkursie w wakacje, wtedy będę miała pomocników :P

      OdpowiedzUsuń
    5. Hahah, fajnie:D.Naprawdę!Podoba mi się Twoja spontaniczność ito, że się nie wstydzisz:).
      Proszę jednak o konkurs, gdyż ostatnio nie wyrobiłam się, ale miałam bardzo nawet taki dość pomysł xD.Teraz raczej Ci nikt nie zarzuci, że konkurs jest niesprawiedliwy, jak będziesz wybierać sama, bez facebooka, ewentualnie przy pomocy kogoś.^^
      Prosimyyy!!!:)
      Kinga ze Szczawnicyy:DD.Hahah.^^

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Kurczę, muszę się zastanowić :))

        Usuń
    6. W niektórych momentach zagłusza Cię wiatr, ale cieszę się jak dziecko oglądając Ciebie.
      Jaki ty masz zajebisty głos, jakiś taki pozytywny. ;)
      Uważaj, spróbuję Cię namierzyć jak tylko pojadę do Wawy :D
      Ogólnie dziękuję, że pokazałaś nam siebie.
      Ps. Te sceny wycięte zwaliły mnie z krzesła ;P
      Pozdrawiam Zuza

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Wiem, wiem, ale nie było czasu na duble, rzeczywiście zaczęło padać ;((

        No to baaardzo mi miło ;))

        Usuń
    7. A i co do wcześniejszego kom.to tą torbę można by różnoraka ozdobić przy tym malując i robiąc naprawdę co się chce!Zachęcam i proszę:)!

      OdpowiedzUsuń
    8. Masz śliczny głos i jesteś mega-sympatyczna :3
      Ja też uczę się obsługiwać tablet graficzny, bo dziś dostałam ^ ^

      OdpowiedzUsuń
    9. Hahaha, mówił Ci ktoś kiedyś, że nie da się Ciebie nie lubić? Jesteś taka wesoła i nadaktywna, że zastanawiałam się, czego się najadłaś/nawąchałaś :D
      Gratuluję obserwatorów :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Hahah, taka się urodziłam i są osoby które nie są w stanie ze mną wytrzymać właśnie z tego powodu xD

        Usuń
    10. Mieszkasz na Bródnie ? mniej więcej znam stolice,fajne miasto.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Koło cmentarza Bródnowskiego, ale na Targówku ;)

        Ne narzekam ;))

        Usuń
      2. To teraz na pewno Cię namierzę ;)
        Pozdrawiam Zuza

        Usuń
      3. oj nie tak łatwo mnie znaleźć, bo w wakacje pałętam się po całej Warszawie i okolicach ;))

        Usuń
      4. aaaa, juz od dawna zastanawiałam sie skąd znam to pole, które często widuje na twoich fotografiach i teraz wiem! mieszkam chyba strasznie blisko ciebie, a po tym polu czesto sobie łażę :D a mam takie pytanie, czy nie wiesz moze o jakiś ciekawych targach rękodzieła, mody czy coś w najblizszym czasie? Pozdrawiaaam :)

        Usuń
    11. 1000 a nawet 1003! Masakra! :D Gratuluję!

      OdpowiedzUsuń
    12. Tak, tak konkurs!

      OdpowiedzUsuń
    13. Trzymam kciuki za to aby to nie był ostatni videoblog ! Myślę, że powinnaś raz w tygodniu wstawiać filmik. Super się Ciebie słucha i ogląda. Zdecydowanie sympatyczne odczucia mam po obejrzeniu tego ; )

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. oj nie, występ przed kamerą to zdecydowanie nie mój żywioł :P
        musiałabym mieć też o czym mówić, a moje życie nie jest aż tak ekscytujące ;))

        Usuń
      2. Myślę, że występowanie przed kamerą to właśnie jest Twój żywioł : P

        Usuń
    14. Jejuu, jesteś tak sympatyczna, że aż dodałaś mi energii. ♥ Uwielbiam.

      OdpowiedzUsuń
    15. Dlaczego nie udostępniasz filmików na youtube tylko na vimeo?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. bo bardziej podoba mi się estetyka vimeo, tylko dlatego :))

        Usuń
    16. Świetny filmik :) Poprawiony chumor mam. Mogłabym się dowiedzieć co to była za piosenka w tle? :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. http://www.youtube.com/watch?v=YWzzbuJJYQc

        Polecam zespół <3

        Usuń
    17. Super filmik :) Bardzo miło się Ciebie ogląda po drugiej stronie obiektywu, oby jak najczęściej, bo jesteś przesympatyczna ^^ Ten filmik aż bije pozytywną energią.
      Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    18. Bardzo fajny filmik i zgadzam się z tym, że twój głos jest bardzo pozytywny. Pepa to najlepsza myszka jaką w życiu widziałam :)

      OdpowiedzUsuń
    19. Genialny ! Nie wstydzisz się , mówisz spontanicznie i ciekawie ! To jest najlepsze :)) Proszę nakręć nam jeszcze kiedyś taki świetny filmik jak ten :))

      OdpowiedzUsuń
    20. Dziewczyno, kręć dalej! Świetny filmik <333
      Ps. Masz adhd?????? xd

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nigdy tego lekarz nie stwierdził, mam po prostu za dużo energii, jestem nadpobudliwa, ale da się z tym żyć xD

        Usuń
      2. zgadzam się z Wiką, kręć dalej!!! jesteś fantastyczna i super się ciebie ogląda :)

        Usuń
    21. O matko. Jesteś tak pozytywna, że odrazu mam banana na twarzy i ciesze się do monitora :) !
      Oby więcej takich filmików, i więcej obserwatorów ;]

      OdpowiedzUsuń
    22. mam taką sama bluzkę ;) a ! i czekam na candy :P

      OdpowiedzUsuń
    23. Tynka jest fantastyczna.! Aż się uśmiechnęłam. :)
      Proszę, kręć o byle czym filmiki. :)
      Oczywiście Pepa też była świetne. :)

      OdpowiedzUsuń
    24. Jak cudownie było Ciebie w końcu posłuchać i zobaczyć! Śliczna ta Twoja Pepa! Mam nadzieję, że to nie ostatni video blog ♥
      pozdrawiam! ♥

      OdpowiedzUsuń
    25. Świetny filmik ♥ Pepka jest śliczna, jak się ją tak widzi teraz :) Nagrywaj więcej takich filmików!!! Potrzebuję ich! ;D

      OdpowiedzUsuń
    26. He he miał być to ostatni pfoto-blogowy filmik , a jest tyle komentarzy by było ich więcej , spotkałam Cię Tynko na Mustache Warsaw , (jako fanka :3) tam też pryskałaś energią i radością ! ^^ Ten filmik to był dobry pomysł !

      Pozdrawiam z drugiej strony Wisły - Marysia :>

      OdpowiedzUsuń
    27. Normalnie mam ochotę roztrzaskać swój laptop !;D Nie wyświetla mi się filmik ;( pozdrawiam <3

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Hmmmm... To może pomoże otwarcie w innej przeglądarce lub bezpośrednio na vimeo?
        Nie wiem, nie spotkałam się nigdy z takim problemem :(

        Usuń
    28. Ochh nie mogę się doczekać ! :>


      http://cherry-cookiess.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    29. więcej filmików !!!!!
      czy można spytać czy photoshop masz ściągnięty czy kupiony ?
      Jeśli ścignięty to czy można wiedzieć skąd ?
      bardzo proszę o odp.
      cudny blog. będę wpadać częściej

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ściągnięty, na razie leci próbna wersja (wrzuć w google, mnóstwo stron takie oferuje :))

        Usuń
    30. Przecudna ta twoja Pepa, czekam na kolejne filmiki są świetnie ;)

      OdpowiedzUsuń
    31. Fajnie, że nakręciłaś videoblog, bo można się o tobie więcej dowiedzieć. Zapewne jakbyśmy się spotkały to polubiłybyśmy siebie na pewno. Kocham szalone osoby ;))

      OdpowiedzUsuń
    32. robienie z siebie debila to twoja specjalność, ale to wiadomo nie od dziś. Ten filmik to totalne dno, a ty idź się lecz. I masz brudny obiektyw^^

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Przynajmniej potrafię być sobą i nie wstydzę się tego :D
        dzięki za wyrażenie swojej opinii, właśnie mam z Ciebie taką zlewę, że to przechodzi ludzkie pojęcie :D

        (bo deszcz padał... myślałam, że inteligentni ludzie to zrozumieją i pewnie to zrobili xD)

        zapraszam na leczenie razem ze mną, na pewno mają ofertę, dla niezadowolonych z życia płytkich dziewuszek ;))

        Usuń
      2. PS. Sprawdź w słowniku znaczenie słowa debil. Idę o zakład, że Twój iloraz inteligencji przy moim czołga się w błocie :*

        Usuń
      3. hahahahahah, oj Tynka nie przejmuj się nimi, ja tam się z nich śmieję :) będziesz dalej nagrywać, prawda??????????????

        Usuń
      4. gdybym się przejmowała takimi komentarzami byłabym totalną idiotką ;>

        oj na pewno, tylko nie wiem, po której stronie aparatu będę stać :D
        wolę tą moją, z tyłu ;)

        Usuń
      5. Hahahaha błagam hahahha nie osmieszaj sie hahaha ale mam z ciebie polewke :D haha ona przynajmiej sie pokazuje :D i ma jakies hobby a nie pierdzenie w kanape :D

        Usuń
      6. widzę, że nie tylko ja mam niezłą polewkę z anonimków :D
        Kozak w necie dupa w świecie xD

        chociaż to w sumie przykre, myślę, że w twarz by mi takich rzeczy nie powiedziała, ja owszem, z chęcią bym się zaśmiała ;)

        Usuń
      7. jeżeli robienie odcisków z foremek można nazwa hobby to ok, niech wam będzie -.-

        Usuń
      8. ach Ci ślepi ludzie :D
        szkoda takim cokolwiek udowadniać, bo i tak tego nie pojmą
        Btw. Zrób własnoręcznie jakąkolwiek foremkę > wtedy pogadamy

        Usuń
      9. robienie foremek? czy oni są ślepi, że ty, Tynciu, robisz coś więcej niż robienie foremek? niech ten "anonim" zrobi np. jakąś obudowe na telefon, albo niech ozdobi słuchawki - wtedy możemy na ten temat dyskutować. z resztą jak już kiedyś ktoś powiedział ( lub napisał),jak jesteś taka, żeby innym wypominać, ujawnij się, bo pisanie jako "anonimowa" osoba pokazujesz, jaka to ty jesteś "odważna"

        Usuń
      10. och proszę się nie martwić takimi anonimami :D
        podejrzewam, że to tylko taka zawiść, czy coś w tym stylu. Pohejtować tak dla rozrywki xD

        Usuń
    33. Napełniłaś mnie pozytywną energią!!! Dziekuje :* Jetem wielka gadułą i nie potrafie usiedzieć w jednej pozycji nawet w kościele :P

      Sabka

      OdpowiedzUsuń
    34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    35. Filmik mega pozytywny :) aż miło się ogląda :)
      A co to za piosenka w tle ?
      Pozdrawiam :)
      katehandmade.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. avalanche city - love, love, love :D

        Usuń
    36. Cudowny vlog szkoda,że nie lubisz ich kręcić,bo chętnie popatrzyłabym jeszcze na cb :*
      Już nie mogę się tego Candy doczekać ^^ A Pepka wyszła wspaniale <33

      OdpowiedzUsuń
    37. Tynko świetny filmik :) Mam pytanie :D czy mogłabyś zrobić wpisy jak się obsługiwać takim tabletem , co on potrafi itp. .? Bo niedługo kupuję sobie taki i chciałabym chociaż troszkę poznać jego możliwości. Z góry dziękuję :*


      PS. Uwielbiam osoby takie jak ty, sama taka jestem i uważam że powinniśmy wykorzystać życie jak najlepiej żeby potem mieć co wspominać ^.^

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. już się za taki nawet zabrałam, chciałam zrobić równocześnie z podglądem ekranu, ale mi się nie udało, będę na pewno próbować :D

        Usuń
      2. a co do PS bardzo się zgadzam :D
        szkoda marnować życie na smucenie się, w końcu świat jest niesamowitym miejscem i trzeba z niego czerpać pełnymi garściami ;)

        Usuń
    38. Tynka, a może byś zrobiła kategorię z videoblogami i robiła różne właśnie filmiki?Byłoby to takim urozmaiceniem.:).Np. pokazałabyś nam jak masz urządzony pokój i garderobę.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. właśnie ja nie mam takich typowo dziewczęcych tematów -> mój pokój ma 5 m2, a jeśli chodzi o garderobę też nie mam się za bardzo czym pochwalić xD

        najprędzej poszłyby książki i gry komputerowe, ale to takie nieblogowe tematy xD

        Usuń
    39. Jaka Pepa jest słodziutka :P Masz faniutki kolorek włosów xD
      Pozdrawiam :D

      OdpowiedzUsuń
    40. Nieee, Tyno błagam rób takie videoblogi. Jesteś wspaniała. Od dłuższego czasu po cichu obserwuję twój blog ;D No...ciebie się po prostu nie da nie lubić. Jesteś spontaniczna, wesoła i do tego tryskasz optymizmem. Zaraziłaś mnie, wiesz ? A Pepa wyszła słodko ** Pozdrów ją ;D Sama niedługo będę robiła biżu z modeliny, ale czekam aż przyjdzie no właśnie...najważniejsza rzecz i podstawowa - modelina !

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. jeśli zarażam optymizmem to bardzo się cieszę :D

        Usuń
    41. Tynka jesteś boska <3 czekamy na więcej ^^
      Boże czytałam właśnie komentarze jak można być takim idiotą jak niektóre osoby tutaj to jest tak śmieszne że do kabaretu się nadają :P

      OdpowiedzUsuń
    42. czekam na candy ;)
      wiesz co? znalazłam taką samą truskawkę jak Ty masz i noszę ją jako wisior ^^

      OdpowiedzUsuń
    43. Tynko proszę rób to częściej bo jesteś tak na maksa spontaniczna i wesoła, że aż nie można się nie uśmiechnąć widząc twoje wygłupy na tym video :DD uwielbiam Cie! <3 ;D

      OdpowiedzUsuń
    44. Tak, też myślę, że lepszy będzie konkurs (a jak już candy, to na blogu). Ciekawie by było zrobić coś ręcznie, nie na komputerze, choć, czy czy ja wiem. W każdym razie filmik się udał. Zobaczyć go to jednak co innego, niż oglądać zdjęcia. No cóż, życzę kolejnych sukcesów. :)

      OdpowiedzUsuń
    45. zajedwabisty filmik! rób częściej takie!!!! BŁAGAM! uwielbiam Cię!:)

      OdpowiedzUsuń
    46. Tynka, to robisz Candy, czy konkurs?
      Kinga.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. no i nie wiem, mam problem teraz :P

        Usuń
    47. Nadpobudliwość, spontaniczność..Martyny tak mają, cóż.. ekhem, nie żebym cos o tym wiedziała.. :D

      Bródno?! pół mojej rodziny tam mieszka, zaraz ich naślę ;>

      A na konkurs.. czekaaaaamy :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. haha, proszę nie nasyłać rodziny, lepiej osobiście :D

        Usuń
      2. jeszcze pożałujesz swojej gościnności ;D

        Usuń
    48. Ktoś cię kręcił czy ze statywu .? ^ ^

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nie, ja tak sama do siebie gadam xD

        Usuń
    49. videoblog świetny i wgl jestem fanką Pepy! jak ona grzecznie siedzi na ramieniu! moja szczurcia tak nie lubi... najlepsze są sceny wycięte ;>

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!