Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    czwartek, 21 czerwca 2012

    Długa spódnica

    Unknown | 14:38 |

    Kolejny wpis z mini-serii.
    Tym razem główną rolę gra długa spódnica, do której nigdy nie będę do końca przekonana. Dodatkowo moja koronkowa narzutka, którą uwielbiam, bo pasuje niemal do wszystkiego a nadaje charakter nawet najnudniejszemu strojowi :)
    Tak ubieram się, gdy mam dzień w stylu: "dzisiaj zaszaleję i niech cały Świat widzi jak to robię" xD



    Przepraszam za nieudolne pozy, ale do modelki to mi daleko xD

    44 komentarze:

    1. Dlaczego nie jestes do niej przekonana? Bardzo ladnie w niej wygladasz :) dodatkowo masz ladne i duze piersi ;)
      bebe

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Haha, dziękuję xD

        Hmmm... Jest taka nieuniwersalna, rok temu czy dwa pewnie nikt by jej nie założył :))

        Usuń
    2. Ślicznie Ci ! tak inaczej, kolor sukienki świetnie do Ciebie pasuje ! :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Miała być miętowa, przysłali taką i chyba lepiej, jasną od razu bym pobrudziła ^^

        Usuń
    3. Fajny kolor spódnicy :) Oj tam oj tam ;)




      Zapraszam na CANDY :3



      ptysiaki.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    4. Cudna spódnica, gdzie ją kupiłaś??? właśnie na takie poluję:) stylizacja świetna

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Kupiłam na allegro za... 30 zł?
        Stwierdziłam, że tyle mogę zaryzykować :P

        Były jeszcze takie z krótkim dołem, ale to już byłoby dla mnie zbyt duzo xD

        Usuń
    5. bardzo ładna,ale ja nie jestem przekonana do długich spódnic :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Widzę że na te zdjęcie nie zabrałaś najlepszego dodatku..uśmiechu ;D

      Mi osobiście ta spódnica nie przypadła do gustu ;p

      OdpowiedzUsuń
    7. Naprawdę ślicznie w niej wyglądasz :D Do twarzy Ci w niej ;P

      OdpowiedzUsuń
    8. jaka Ty jesteś śliczna ♥♥♥

      OdpowiedzUsuń
    9. Na taką kieckę poluję! :D Maxi zawsze spoko, tym bardziej, ze nie jestem fanką opalania, więc latem wolę zakrywac niż odkrywać :D
      świetnie wyglądasz!:D

      OdpowiedzUsuń
    10. spódnica ma cudowny kolor ;D

      OdpowiedzUsuń
    11. Ostatnio strasznie podobają mi się takie spódnice. Są.. bajkowe? ;D

      OdpowiedzUsuń
    12. takie kilka drobnych szczegółów:
      1. jesteś śliczna
      2. masz ładne ciuchy a ta spódnica ma świetny kolorek ^^
      3. oj tam oj tam przesadzasz twoje pozy nie są aż takie złe :P
      4. cudny styl b.wygodny
      5. jak znajdziesz czas to napisz mi na gg [daria] dawno cię nie było [ja siedzę cały czas tylko na niewidocznym jestem :)

      Zapraszam na frescomania.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    13. Śliczne zdjęcia z fantazją i tajemnicą :D

      OdpowiedzUsuń
    14. Tynka, a gdzie kupujesz te koronki do ozdabiania obudów telefonów???
      Kinga.

      OdpowiedzUsuń
    15. śliczna ta sukienka.. a tobie bardzo w niej ładnie ;) tą stylizacją chyba przekonałaś mnie do długich spódnic za którymi nie przepadam ;3

      OdpowiedzUsuń
    16. kiecka faktycznie śliczna ! wgl powiedz mi gdzie obecnie mieszakasz? może być na priv

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. całe życie mieszkam w Warszawie :)

        Usuń
      2. dlaczego tak daleko ode mnie...:)

        szkoda, szkoda ;(

        Usuń
    17. Zapraszam na mojego bloga, też o modelinie! :3

      OdpowiedzUsuń
    18. ty kupiłaś za 30,a w Reserved są za 130 XD
      To już przesada.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. mierzyłam właśnie tą w reserved, ale sięgała mi do pół łydki, jakaś dziwna długość :P

        Usuń
    19. Super kolor ma ta spódnica. :)

      OdpowiedzUsuń
    20. Ostatnie zdjęcie super. :)
      Tynka wstawiaj więcej out fitów, bo fantastycznie się ubierasz. :)

      OdpowiedzUsuń
    21. Czemu już przestałaś pisać cokolwiek o chłopaku swym? Tez za nim tęsknimy xd

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. chłopak mój już nie jest chłopakiem mym i mieszka daleko stąd :)

        Usuń
      2. wielka szkoda, bo naprawdę pasowaliście do siebie i w sumie przeżyliście mnóstwo pięknych chwil razem, z tego co pokazywałaś tu na blogu:(

        Usuń
      3. niestety ludzie się zmieniają, a nasze ścieżki po prostu się rozeszły :)

        najwyraźniej jest mi pisany kto inny :)

        Usuń
    22. Ślicznie wyglądasz :) zastanawiam się tylko, czemu nie odpisałaś mi wciąż na mojego przedlugiego maila, którego wysłałam do Ciebie już jakiś czas temu :(

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. jejuśku, odpisuję teraz bardzo rzadko na maile, przepraszam, ale mam tyyyle pracy, że się najzwyczajniej po ludzku nie wyrabiam ;(

        Usuń
    23. Śliczna sukienka, a co do twoich wyrobów z modeliny są po prostu rozkoszne, aż chciałoby się je schrupać ze smakiem. Pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    24. Ślicznie ci w tej sukience i bardzo ładny kolorek :)
      Zapraszam do siebie : http://photo-my-passion.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    25. Ładnie ci w tej sukience :) i ładny ma kolorek :)
      Zapraszam do siebie : http://photo-my-passion.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    26. Bloki na Korzona ?? Poznaje okolice!
      Bajkowa spódnica <3

      OdpowiedzUsuń
    27. śliczna Ty, śliczna spódnica... wszystko śliczne!

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!