Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 15 czerwca 2012

    Torebka boho

    Unknown | 16:46 |

    tak usiadłam i narysowałam, bez planu ;))

    29 komentarzy:

    1. Śliczna ! Ja też chce tak rysować! <3 ^^

      OdpowiedzUsuń
    2. Można ją kupić?

      OdpowiedzUsuń
    3. Jejku, ale cudna ! Uwielbiam boho !

      OdpowiedzUsuń
    4. ojej cudna jest ♥
      kocham takie indiańskie motywy :>
      mitotitoo.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    5. z a j e b i s t a *.* też chcę taką ;D
      zapraszam do mnie !

      OdpowiedzUsuń
    6. Wyszła Ci prześwietnie ^^

      OdpowiedzUsuń
    7. zakochałam się :D przepiękna!

      OdpowiedzUsuń
    8. Czym różnią się poszczególne gatunki modeliny fimo?

      OdpowiedzUsuń
    9. Czym malowałaś?? Tymi pisakami??

      OdpowiedzUsuń
    10. piękne <3 +dodaje do obserwowanych. http://yourandmyallworld.blogspot.com/
      wpadnij.

      OdpowiedzUsuń
    11. Narysowałaś !!?? Nie no to dopiero t a l e n t <333
      Dołączam się do witryny i pozdrawiam : )

      OdpowiedzUsuń
    12. Widziałaś Tynka?:
      http://natajka89.blogspot.com/2012/06/678sztyfty-puszki-coca-colipepsi-14.html
      Nie dość, że sztywty takie same jak ty masz na Pakamerze, to jeszcze gazeta też jest, ty też ją pokazywałaś w poście o kwiatuszkach na poczcie zdaje się.Nienawidzę jak ktoś tak bezczelnie zgapia.Sztywty jeszcze tak, bo to każdy może wpaść na taki pomysł, ale ta gazeta??;//!

      OdpowiedzUsuń
    13. Śliczna torebka :D Ja nigdy nie narysowałabym czegoś takiego ^^
      Zapraszam do mnie: the-rhythm-of-the-life.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    14. Bardzo ciekawy blog. Interesuję mnie to co piszesz. Twój blog mogłabym czytać dosłownie ciągle. Gratuluje, oby tak dalej♥

      Oczywiście zapraszam na mój blog: allme-egiptt.blogspot.com liczę że pozostawisz po sobie jakiś ślad na moim bogu^^ Dodaje się do obserwatorów, mam nadzieje że zrobisz to samo na moim ;)

      Będę tu zaglądać, jeszcze raz świetny bloog! Zazdroszczę!

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!