Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 10 września 2011

    Praia De Areia Branca!

    Unknown | 13:50 | |

    I na reszcie nasza miejscowość nad oceanem, w Portugalii!
    W tak zimnej wodzie jeszcze nigdy się nie kąpałam! Pogoda była nieciekawa, gdy przyjechaliśmy padał deszcz, a wieczorami trzeba było chodzić cieło ubranym
    jak dla mnie było to zaskoczeniem, byłam pewna, że będzie cieplutko
    mimo wszystko i tak było świetnie :D
    będąc tam wybraliśmy się tez na kilka wycieczek fakultatywnych, więc będzie jeszcze dużo zdjęć ;)

    nie mogłam zapamiętać tej nazwy. 
    Słownik powiedział mi, że  nazwa oznacza po prostu plażę z białym piaskiem ;)



    nasze codzienne śniadanie:
    2 bułki, płatki z mlekiem, 1 plasterek szynki, 1 plasterek serka, jogurt, masełko i dżem
    a to musiało nam starczyć na cały dzień, bo jedzenie było b. drogie (z resztą jak w całej strefie Euro :/)





    na razie nie pokazuję zdjęć plaży, która była nieziemsko piękna... :)

    1 komentarz:

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!