Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    wtorek, 6 września 2011

    Wieża Eiffela

    Unknown | 12:56 | |

    Wieża Eiffela to bezsprzeczny symbol Paryża
    Stworzona na konkurs, miała być po jakimś czasie rozmontowana. Na dodatek nie jest projektu Eifella! Ale życie nie jest sprawiedliwe (zawsze myślę wtedy o żarówce i skubanym Edisonie)
    kiedyś czytałam, że wieżę maluje się co 8 lat specjalną farbą o kolorze zarezerwowanym dla niej ;)



    i typowy obrazek z Paryża
    murzyni stojący z setkami małych breloczków, ja też mam swoje!! :D

    17 komentarzy:

    1. zazdroszczę:)
      PS: ślicznotka z ciebie:)
      powinnaś zamieszczać więcej outfitów.

      OdpowiedzUsuń
    2. nie, nie, zdecydowanie nie byłabym w tym dobra :P

      OdpowiedzUsuń
    3. ale czasem,swoje zdjęcie mogłabyś dorzucić:>

      OdpowiedzUsuń
    4. Jey: a więc teraz się pojawiło ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. oj tynka, czasem coś wżóc :p 4 za 1.? nie rozumiem :p Świetne zdjęcie < jak i reszta z całej podrózy > a te małe wieżyczki... cuda :D

      OdpowiedzUsuń
    6. 4 za jedno Euro :)
      ale można się targować, rekord jaki widziałam to 8 za 1 ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. Ci murzyni sa utrapieniem tutaj, czasami widzi sie ich uciekajacych przed policja, spiacyhc po lawkach lub trawnikach i zalatwiajacych sie w krzakach... A ich breloczki oczywiscie made in china

      OdpowiedzUsuń
    8. Słyszałam, w Portugalii i Hiszpanii jest podobnie (tylko nie mają wież ;))
      a made in China jest bezsprzeczne -> dzisiaj doszły do mnie zawieszki kupione na allegro, są identyczne :P

      OdpowiedzUsuń
    9. będę tam na wymianie! <333

      OdpowiedzUsuń
    10. Nooooooooooooooo to tylko pozazdrościć ^^

      OdpowiedzUsuń
    11. te dziewczyny z tobą to Kari i Kasia?

      OdpowiedzUsuń
    12. wtedy jescze nie znałąś kari? ;O

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. znałam, ale nie przyjaźniłyśmy się :P
        niezdana matma nas połaczyła xD

        Usuń
      2. to smutne........że dzieki matmie są takie cuda XD. A przed nimi miałaś takie naj przyjaciółki? :O

        Usuń
      3. jasne, nadal je mam ^^

        Usuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!