Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 24 września 2011

    Babeczki w kropeczki

    Unknown | 13:34 | |





    dzisiaj wielkie sprzątanie, wtedy będę mogła nakręcić filmik jak wygląda cały mój "sprzęt" :P

    6 komentarzy:

    1. jakie urocze te kropeczki! miodzio!

      OdpowiedzUsuń
    2. Super! A filmik będę wyczekiwać!!! :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Słodziutkie < 3
      Pozdrawiam .

      OdpowiedzUsuń
    4. Dobra Tynka, mam Cię! Nauczyłam się dodawać komentarze na blogspocie więc teraz sie nie uwolnisz ;)
      Przypominam Ci siępowolutku z moim zamówieniem i pozdrawiam.
      Pieces Of My Heart :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Super. ;) Niektóre wyglądają jak serduszka przez to, że są na zagięciach. ;)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!