Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    czwartek, 22 września 2011

    Donuty

    Unknown | 13:01 | |






    na facebooku pokazywałam już te donuty -> uczę się teraz nowej techniki i to pierwsze efekty
    jeszcze nie jest super, ale będzie coraz lepiej :D (mam nadzieję ;))

    8 komentarzy:

    1. Piękne, po prostu cudowne .! Już to pisałam na facebooku, ale nie mogę wyjść z podziwu jak udało Ci się uzyskać tak realistyczny efekt. =) Jestem ciekawa, jak zrobiłaś tą polewę, choć to pewnie tajemnica ;))

      OdpowiedzUsuń
    2. ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra ekstra

      OdpowiedzUsuń
    3. Jak dla mnie to już są super . ! Ale jak chcesz robić jeszcze lepsze ... to będą cuda :D
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    4. kurcze jak prawdziwe .:D

      OdpowiedzUsuń
    5. polewa jeszcze nie jest ok, bo też nowym sposobem robiona :P
      cały czas się uczę :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Mmm! Wyglądają smakowicie :D Przeurocze!
      Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!