Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    środa, 14 września 2011

    Oceanarium. SŁODZIAKI!

    Unknown | 15:51 | | |

    W oceanarium były też dwa wybiegi:

    dla pingwinków:


    i dla wyderek, które totalnie skradły moje serce :3



    Jak świetnie relaksowały się w wodzie możecie zobaczyć na filmiku:


    Zdjęcia robił mój chłopak, ja kręciłam filmiki :P
    _____________________________
    ps. na facebooku już pisałam, ale się powtórzę :)
    na modeliniaki musicie raczej trochę poczekać, lepię właśnie łakocie związane z Halloween i chcę je publikować jeden po drugim ;)

    10 komentarzy:

    1. I <3 pingwinki :*
      PS Zna ktos może tytuł tej pisenki która leci w tle?

      OdpowiedzUsuń
    2. Tynko, pamiętam jak kiedyś jeszcze na diy-or-die wspominałaś o zmianie stylu w swojej biżuterii. Wkleiłaś zdjęcia takiego spleśniałego chlebka i chyba jakiegoś muchomorka. A tu nie widzę żadnej kontynuacji, więc tak się zatsanawiam czy na dobre porzuciłaś ten pomysł. Pytam, bo bardzo mi się spodobał, chętnie zoabczyłabym więcej Twoich prac w tym stylu :)

      OdpowiedzUsuń
    3. słodkie ; ) pingwiny są najlepsze <3 : )

      OdpowiedzUsuń
    4. Bell: masz rację, ale ile się od tej pory wydarzyło! Cały czas mam taki plan, tylko gorzej u mnie z czasem, no i w pakamerze powiedziano mi, że są zbyt infantylne, a ze duża ilość rzeczy idzie właśnie tam, to oczywiste, że będę lepić to co sugerują :)

      jak tylko znajde troszkę więcej czasu (czyt. nudne wykłady, bo na wymyslenie czegoś też trzeba troszkę poświęcić) na pewno postaram się coś ulepić i od razu pokażę ;)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!