Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 3 września 2011

    Goferki

    Unknown | 13:28 | |


    czemu blogger mi się psuje? :(
    post miał się ukazać wczoraj, później rano a dzisiajeszy post w ogóle się nie pojawił...

    dobra, to goferki strasznie mi się spodobały, ale niemożliwe było robienie takiej ilości własnoręcznie. Wybrałam jeden, najładniejszy i... udało się zrobić sylikonową foremkę :D

    no i tutaj mamy całą rodzinkę przeróżnych goferków
    nadal się od siebie różnią, bo foremka wyszła strasznie miękka, ale idzie sobie z tym poradzić ;)


    foremki nie pokażę, bo nie wygląda estetycznie a nie chcę czytać komentarzy, że nic nie potrafię dobrze zrobić ;)

    7 komentarzy:

    1. Foremka odciska wzorek z dwóch stron? Ja ostatnio sb taką zrobiłam tylko, że prostokątną i po wyjęciu gofra przypomniało mi się, że worek jest tylko z jednej strony.... :pp trzeba będzie zrobić jeszcze drugą :D

      OdpowiedzUsuń
    2. możesz robić te "kratki" takim młotkiem do mięsa i potem wycinać różne kształty :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Kate: no właśnie nie, cały zc as kombinuję jak odcisnąć drugą stronę, żeby pierwsza się nie zniszczyła ;)
      mam juz pomysł :D
      ale do kolczyków sztyftów na druga strona powinna być plaska więc na razie wystarcza ;))

      Marysia: można, tylko mój młotek ma za duże kratki :P

      OdpowiedzUsuń
    4. Mój też :( Można włożyć modelinę do jednej foremki i docisnąć drugą foremką. Wiesz, używać dwóch równocześnie :) Wtedy nie zniszczy się wzór. :) Myślę, że gdybyś pokazała to raczej myślelibyśmy "super, Tynka pokazała swoją foremkę! nadal to tajemnica ale przynajmniej wiemy jak wygląda" xD niż "ale brzydkie" - chyba, że trafisz na jakiegoś trolla :(

      OdpowiedzUsuń
    5. może te problemy z bloggerem to godzina? sprawdż czy masz dobrze ustawioną xd
      gofry super, ja tam robię młotkiem xd

      OdpowiedzUsuń
    6. Wiktoria: korzystałam z nowej wersji bloggera, więc to chyba z tym związane, ale rzeczywiście, masz racje, może coś sie z datą pomieszało :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!