Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    czwartek, 1 września 2011

    Kamieniczki

    Unknown | 11:08 | |

    Zabudowa jest bardzo charakterystyczna
    równiutkie domki z cegły, żadnych fanaberii
    po prostu kamieniczki ze spokojnych pocztówek, wszystko równe, czyste i poukładane

    jedyną "dziwną" rzeczą jest to, że budynki tuz przy kanałach są lekko pochylone w ich stronę a na górze widać wystające haki -> w ten sposób wciągano produkty prosto z łodzi do domu
    niektóre kamieniczki stojące przy drodze również mają te charakterystyczne cechy -> oznacza to, że kiedyś płynął tędy kanał, ale zasypano go i zamieniono w chodnik

    Czy chciałabym tam mieszkać? Chyba nie, wszystko wydaje mi się z jednej strony sztywne, z drugiej, to w końcu kraj rozpusty ;P

    Mój chłopak dzisiaj wyjechał tam na pół roku, więc po powrocie zda wam bliższą relację ;)


    PS. wszystkim bidakom idącym do szkoły życzę powodzenia! Ja jutro mam poprawkowy egzamin, więc też różowo nie mam ;)

    11 komentarzy:

    1. Ja dzisiaj poszłam do szkoły ;)
      A co do poprzedniego wpisu - Tynka, życzę Ci jak najlepiej :P Dalej rób to co kochasz. Twoje produkty są najładniejsze bo tworzysz je z miłością :)
      Doceniam wszystkie Twoje dzieła, cieszę się i trzymam za Ciebie kciuki!

      OdpowiedzUsuń
    2. piękne budynki!
      ja też dzisiaj do szkoły niestety! i to z przerażającą wizją zbliżającej się matury:(
      powodzenia na egzaminie!;)

      OdpowiedzUsuń
    3. nie wkurzało cie że nie widywałaś się z chłopakiem przez pół roku?! :O

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. wkurzało, z jakiegoś powodu nie jesteśmy już razem ;)

        Usuń
      2. współczuje ;( (ale wiem że już jest ten nowy ;*) Ja mam to samo z przyjaciółką, ale na mniejszą skalę ;D no ale bądź co bądź przyjaźń, a miłość to co innego ;)Ale i tak zazdroszczę fajnych chłopaków (bo oboje na pewno byli, są ;*)

        Usuń
      3. głupio przyznawać, ale to jedna z najlepszych rzeczy jaka mnie spotkała. Teraz jest moim przyjacielem a ja poznałam Radka, który pasuje do mnie jako chłopak znacznie lepiej xD
        przyjaźń mimo wszystko łatwiej utrzymać, wiem, bo sama mam przyjaciół, którzy mieszkają daleko a i tak cały czas ze sobą trzymamy :3

        Usuń
      4. taka nie zapomniana przygoda życia :D a z pierwszym chłopakiem poznałaś się w szkole?
        Ja natomiast mam (tak praktycznie jedną najlepszą przyjaciółkę-no ale czas niesie różne tajemnice ;D) i ona niegdy praktycznie nie jest dostępna w weekendy,a w tygodniu szkoła ;( nie mówie juz o wakacjach (bo jeździ do rodziny na wieś) no i jak tu samemu spędzać wolny czas :( nie mając przy trym miłości!? nudy....

        Usuń
      5. trzeba mieć dużo znajomych :D niekoniecznie przyjaciół, ale kogoś z kimś można zawsze pogadać ;)
        nie, pierwszy był ode mnie starszy

        Usuń
      6. No znajomych mam dużo, ale nie wszystkim da się wszystko , cokolwiek powiedzieć XD (może taki wiek, właśnie wychodze z gim. A każdy wie, że gim. to najgorszy wiek) :P. A poznaliście się na ulicy XD? (sorrki że tak pytam,ale jestem ciekawska jak inni znajduja miłość,może i ja znajdę XD) :***

        Usuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!