Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 4 września 2011

    Klimat

    Unknown | 11:03 | |


    (GRRRRRRRR... znów mi się za wcześnie opublikował ._.)

    chodzi przede wszystkim o ten romantyzm wyczuwalny w powietrzu... jak z "Amelii"
    właśnie dlatego muszę tam wrócić na dłużej, w kilka godzin nie da się go w ogóle poczuć, tylko delikatnie musnąć :(

    kilka zdjęć w HDR
    (dla tych którym znudził się filtr w stylu vintage ;) ale to tylko na chwilę)










    12 komentarzy:

    1. Ale piękne niebo! Szczególnie na pierwszym zdjęciu :) Drugie zdjęcie bardzo ładne. Ja nigdy nie byłam w Paryżu :/

      OdpowiedzUsuń
    2. zauważyłam że ściągasz trochę z Ankyls...odkąd napisała na swoim blogu o Twojej obudowie, zaczęłam obserwować Twój blog. To na prawdę widać jak zmieniłaś sposób jego prowadzenia, w dodatku zdjęcia teraz widzę, że już są w hdr, zaokrąglone rogi i tak dalej..
      Piszą niektóre że dlaczego wszystkich się porównuje do Ankyls, bo od razu widać kto zaczyna pisać jak ona.

      OdpowiedzUsuń
    3. pewnie odpowiesz mi jakąś zaprzeczającą litanią.

      OdpowiedzUsuń
    4. już odpowiadam :P
      sposób prowadzenia zmieniłam ze względu na prośby o prywatne posty (zaczeło się na pingerze, pewnie tam nie zaglądałaś), ale nadal niewiele piszę, nie opisuję swojego życia, swoich ciuchów... mam przecież własny styl, to widać
      zaokrąglone rogi "ściągnełam" od Fokis (Fokis.se)
      fotografią "zajmuję" się od 7 lat i błagam Cię, z całym szacunkiem do ankyl, to nie ona wymyśliła HDR xD
      no błagam, uwielbiam tą dziewczynę, ale bez przesady, mam własne pomysły na bloga :PP

      fajnie, że Ania ma takie stojące za nią fanki, ale nie trzeba od razu porównywać z nią wszystkich ;)

      Twój komentarz jest bardzo sensowny, ale trochę niezgodny z prawda, więc go prostuję ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. marze o paryżu...

      OdpowiedzUsuń
    6. jestem pod wrażeniem tych zdjęć. jak z pocztówki! szczególnie pierwsze mnie urzekło:)

      OdpowiedzUsuń
    7. Tynko pozwól mi ściągnąć te zdjęcia na komputer. Ustawie je sobie na tapetę w telefonie. Są cudowne.!

      OdpowiedzUsuń
    8. Susan: podaj mi maila to wyślę Ci w lepszej rozdzielczości, bo te są malutkie :)

      OdpowiedzUsuń
    9. W jaki sposób zrobiłaś HDR ?

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!