Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    czwartek, 15 września 2011

    babeczkowe inspiracje 8

    Unknown | 13:02 |




















    8 komentarzy:

    1. No i chce mi się czegos słodkeigo teraz :P

      OdpowiedzUsuń
    2. wygladaja przecudownie:D az bym, sie zastanawiala czy zjesc:D

      OdpowiedzUsuń
    3. szkoda jesc cos tak pieknego:D

      OdpowiedzUsuń
    4. Może mi ktoś wyjaśnić, o co chodzi z tymi babeczkowymi inspiracjami? ;) Widzę że co jakiś czas pojawiają się tutaj takie posty, ale nie bardzo wiem, o co chodzi z tym, bo jestem tu nowa.. Z góry dzięki ;D

      OdpowiedzUsuń
    5. co się stało z tym blogiem? kiedyś ten (i poprzedni) jakoś wyglądały, dodawałaś nowe, pomysłowe handmade, a teraz albo wrzucasz starocie, albo jakieś wynurzenia z wyjazdów, albo fotki z internetu jak małolaty, no halo, gdzie jest stara Tynka??

      OdpowiedzUsuń
    6. Ale mi smaka narobiłaś !!
      Cudne :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!