Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 30 września 2011

    Foremki

    Unknown | 21:37 |

    Obiecałam, że pokażę foremki z których korzystam
    teraz nadszedł na to czas ;)

    1) najważniejsze, dwa rozmiary babeczek

    2) cookie (przepraszam, Pepa się na niej wyżywała :P)

    3) talerzyk (dawno nieużywany)

    4) misio żelka

    5) i dwie które dzisiaj do mnie przyszły -> pierniczek i rogalik :)

    nie pokazałam swoich ręcznie robionych foremek, bo są nieestetyczne :/
    ale robie dzięki nimi miedzy innym wafelki, serduszka i oreo ;)


    na dodatek przyszło dzisiaj do mnie 50 miniaturowych buteleczek

    zrobiłam zapasy kolorowej modeliny

    i ulepiłam sobie różnego rodzaju posypki, żeby zawsze mieć je pod ręką gdy najdzie mnie ochota :)


    a teraz idę spać, dobranoc :D

    36 komentarzy:

    1. Suuuper

      gdzie kupujesz foremki? sa swietne. tez takie chce:(

      OdpowiedzUsuń
    2. Piękne, jestem tu pierwszy raz i na pewno wrócę ;D Mam pytanie gdzie kupujesz te foremki? i jeszcze jedno jakiego kleju używasz aby to skleić?

      OdpowiedzUsuń
    3. Gdzie kupiłaś swoje spody do babeczek? Etsy?

      OdpowiedzUsuń
    4. Mogłabyś zdradzić gdzie zamawiasz owe buteleczki? Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. masz wiadomość na gg - możesz do mnie cały czas pisać bo dość często jestem na niewidocznym ;)

      OdpowiedzUsuń
    6. A te foremki babeczek i ciatek gdzie kupiłaś?;>

      OdpowiedzUsuń
    7. zazwyczaj na etsy, misia mam ze sklepiku dla was ;)
      będę pisać, też jestem niewidoczna ^^
      używam bardzo różnych klejów :P

      OdpowiedzUsuń
    8. ile dałaś za buteleczki ? :)

      OdpowiedzUsuń
    9. już widzę, jak Tynka mówi wam wszystkim, gdzie się zaopatruje, ile płaci za swoje wyroby, żebyście mogli powiedzieć, że was 'naciąga' ! haha, nie ma szans, panieneczki - po to Tynka sama szuka (podejrzewam, że zajęło jej to multum czasu, wiem ile zajęło chociażby mi znalezienie odpowiednich półfabrykatów za granicą, chociaż robię biżuterię innego rodzaju), a uważacie, że za dotknięciem magicznej różdżki dowiecie się co i skąd wziąć, najlepiej na wszystkie sekrety tutorial, no i krótki kurs robienia fotek, żeby Wasze ciapanie wyglądało jak arcydzieło.
      Zdajcie sobie sprawę, że do wszystkiego trzeba dojść samemu, tylko takie coś jest warte miana sztuki, a nie kopiowanie i gotowce.

      OdpowiedzUsuń
    10. dziękuję :D
      chociaż lubię wam pomagać i patrzeć jak się rozwijacie, to niestety prawdą jest, że ja musiałam do wszystkiego dojść sama i nie łatwo jest mi rozstawać się z moimi 'odkryciami' (myślę, że jak każdemu :))
      a takie własne pomysły, są na prawdę najlepsze i dają mnóstwo satysfakcji! ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zgadzam się, ja też do wszystkiego dochodzę sama i bardzo mi z tym dobrze:)

        Usuń
    11. Hehe, to prawda, sama już mam pozamawiane rzeczy do zabawy fimo i też pytałam czasem niektórych dziewczyn np z czego polewa czy bita śmietana ale odpowiedź "z sylikonu" mi wystarczy, lecę do sklepu i szukam, trzeba ruszyć google, wpisywać słowa kluczowe i czytać uważnie inne blogi...ja nie kupowałam z ebuy czy etsy ( i mój ang. pozostawia wiele do życzenia..) ale mam google translate i siedzę szukam, wymyślam...matko, jestem maniaczką naszego allegro i tam też można dużo znaleźć..a Ty i tak już bardzo, na prawdę bardzo dużo tu napisałaś.
      Pozdrawiam serdecznie.

      OdpowiedzUsuń
    12. Bardzo podobają mi się twoje wyroby :))

      OdpowiedzUsuń
    13. twoje ciastka są ekstra!!! lecz wciąż nie mogę znaleźć tych foremek i butelek ;/ mogłabyś przesłać link? :)

      OdpowiedzUsuń
    14. Ja zamierzam kupi buteleczki na http://swiatkoralikow.pl/ Moim zdaniem są bardzo tanie ( najmniejsze 6,15 zł za 50 szt. (!))

      OdpowiedzUsuń
    15. Tanio, więc bierz ^^
      (kiedyś chodziły po 3 zł za 1 sztukę!! :O)

      OdpowiedzUsuń
    16. ja mam pytanie : jak zostać obserwatorem twojego bloga?

      OdpowiedzUsuń
    17. po prawej stronie bloga, rameczka z napisem dołącz do tej witryny :))

      OdpowiedzUsuń
    18. z czego robisz foremkii ? :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. akurat te są kupione, własnoręcznie robionych nie pokazuję, bo są nieestetyczne xD

        Usuń
      2. tak tak, ale chodzi czy z takiego zwykłago silikonu do łazienek itp. czy jakiegoś medycznego ?

        Usuń
    19. A te własonoręczne robisz z silikonu takiego do uszczelek czy medycznego ? :> bo jak ja robiłam z takiego zwykłego to odciśnięta rzecz nie chciała się odlepić :<

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. do uszczelek :)
        dużo babrania i rzeczywiście nie zawsze wychodzi, ale daje radę :P

        Usuń
      2. A później jak już odbijesz tą foremkę i wyjmiesz to co z tą sylikonową foremką robisz? :)

        Usuń
      3. ona jest wielokrotnego użytku :))
        nie wiem, czy zrozumiałam pytanie :3

        Usuń
    20. O to też, ale dokładniej jak robisz kolczyki z modeliny to potem pieczesz, a jak masz już gotową foremkę z silikonu to odstawiasz do zastygnięcia czy jak, bo raczej silinoku piec nie można ;)

      OdpowiedzUsuń
    21. foremka po zrobieniu jej musi odstać ok 24 godziny i jest twarda

      później wkładam do niej modelinę, odciskam kształt, wyjmuję i piekę element :D

      OdpowiedzUsuń
    22. Dzięki wielkie za odpowiedź;)

      OdpowiedzUsuń
    23. Witam! Robisz prześliczną biżuterię!!! :) Mam pytanie, bardzo ważne jak dla mnie: jak zrobić, żeby modelina miała taki realistyczny kolor wypieku? Zapewne miesza się kilka kolorów... Jakich? :) Jeśli da się zamówić taki sam kolor, np. na allegro, to bardzo proszę o link! Jeszcze raz proszę o pomoc i z góry za nią dziękuję!!! :) Jak już wspomniałam wcześniej - to dla mnie baaardzo ważne!!! :)
      Pozdrawiam! :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. zawsze mieszam biały, żółty i brązowy :))

        Usuń
    24. Da się kupić gdzieś w internecie takie opakowanie, jakie masz do posypek?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. jasne, wpisz na allegro "karuzelka", powinno wyskoczyć :))

        Usuń
      2. Na początku się zawiodłam bo "karuzelki" dla dzieci, ale były też takie. Dziękuję :)

        Usuń
    25. Mi też przydałyby by się foremki :) Gdzie robiłaś zakupy?

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!