Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 9 września 2011

    Obudowa z wystającą kokardką

    Unknown | 16:45 |

    Dostałam zamówienia na nowe obudowy, ale nie robiłam ich tak dawno, że musiałam dla próby ozdobić moją własną. Zerwałam poprzednią dekorację (oj było bardzo ciężko :/)



    tutaj 'nowością' jest wystająca kokardka, której fragment widać nawet z drugiej strony. Jest z materiału, więc na pewno się nie złamie :)




    teraz poleciałam na zakupy -> trzeba zrobić zapasy, żeby podołać kolejnym modelinowym wyzwaniom :)

    18 komentarzy:

    1. urocze, ale ja bym nie okleiła telefonu w ten sposob, bylo by mi szkoda

      OdpowiedzUsuń
    2. strasznie mi sie podobają robione przez ciebie obudowy ; ) zapraszam do mnie ; )

      OdpowiedzUsuń
    3. Jaka śliczna! ;) Ile bierzesz za taką obudowę ? ;>

      OdpowiedzUsuń
    4. Wygląda ciekawie fajnie byłoby spotkać kogoś na ulicy odbierającego taki odpicowany telefon;))

      OdpowiedzUsuń
    5. Śliczna obudowa taka słodziutka:)

      OdpowiedzUsuń
    6. bardzo ładnie, ale..
      nie przeszkadza Ci ta ozdoba?
      a po za tym nie "wchodzi" Ci na zdjęcia jak robisz?

      OdpowiedzUsuń
    7. Kocham Twoje obudowy. Od samego początku stały się dla czymś oryginalnym, pięknym i wyjątkowym. szkoda tylko że nie mam dotykowego telefonu :/

      OdpowiedzUsuń
    8. oj w noszeniu bardzo przeszkadza, ale bardzo łatwo ją zdjąć :)
      bita śmietana nie zasłania obiektywu ani lampy -> bardzo o to dbam ;)

      OdpowiedzUsuń
    9. Ta obudowa jest wspaniała. Ja jednak nie okleiłabym swojego telefonu ; dd .

      OdpowiedzUsuń
    10. ile za taka obudowe? sliczna :D

      OdpowiedzUsuń
    11. Przepiękna!!!!!:)
      Ile kosztuje?????
      Zapraszam!

      OdpowiedzUsuń
    12. Chcialabym miec taką samą .. za ile bys taką zrobila ? sprawdzilam na allegro czy jest taka pusta obudowa silikonowa, .. Tylko nie wiem, czy ja mam ci ja przysłać czy jak ? i za ILE BY TO KOSZTOWALo . odpowiedz jak najszybciej :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!