Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 25 września 2011

    Plaża

    Unknown | 11:11 | |






    dzisiaj nie robię nic :D
    dlatego kilka zdjęć z plaży w Praia de area Branc'e, gdzie wcale nie było tak ciepło, jakby się mogło wydawać ;)

    10 komentarzy:

    1. Śliczne zdjęcia ! *.*

      OdpowiedzUsuń
    2. cudowne zdjecia! przepiekna seceneria!

      OdpowiedzUsuń
    3. Sama robiłaś te zdjęcia?Jeju,jak ja bym chciała tak podróżować!Od zawsze mi się marzy ; ) Narazie jestem za młoda,ale już uczę się języka,żeby móc się porozumioewać wszędzie ; )

      OdpowiedzUsuń
    4. tak, zdjęcia moje :)

      a języki są niezbędne i na prawdę warto się ich uczyć
      chociaż do komunikacji przydałoby się, gdyby obie strony znały ten sam język :P
      ale właśnie w Portugalii wszyscy język angielski rozumieli, tylko nie wszyscy umieli mówić. No ale od czego ma się ręce, język migowy jest niezastąpiony xD

      OdpowiedzUsuń
    5. cudo .... staralam sie jak moglam a jak nie da sie dalej to sie poddaje DandD

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!