Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    wtorek, 27 września 2011

    Różowy donut

    Unknown | 07:30 | |



    mój prywatny;)

    powodzenia wszytkim dzisiaj! 

    10 komentarzy:

    1. A może by tak coś słodkiego na słuchawkach?
      :P

      OdpowiedzUsuń
    2. NO cóż,moim zdaniem jest bajeczny ; ) I mega słodki ;) Mam pytanie,nie przeszkadza Ci to,że dajesz kulkowe łańcuszki?Mi to zawsze się jakoś nie podobało,ale jak patrzę,że wszyscy tak dają,a w dodatku są tańsze...

      OdpowiedzUsuń
    3. śliczny i mega szkoda że prywatny chciałam zapytać czy może korzystasz z gg bo chętnie bym z tobą pogadała na różne tematy ... uwielbiam twojego bloga i podziwiam cię niesamowicie !! kiedyś coś u cb zamówię:) :)

      OdpowiedzUsuń
    4. http://www.polyvore.com/cuppycake_ice_cream_special_dessert/collection?id=970530
      przesyłam inspiracje! I pozdrowienia!

      OdpowiedzUsuń
    5. Dariolla: można, tylko nie używam gg na codzień, ale zawsze można się ze mną umówić na gadanie xD
      Mój numer: 6127669

      OdpowiedzUsuń
    6. Anonimowy: dziękuję :)
      did: są wytrzymalsze -> są stosunkowo cienkie i ich nie widać, taki zwykły łańcuszek żeby był wytrzymały musi być albo gruby 9i wygląda nieestetycznie, zwłaszcza w połączeniu z małymi rzeczami), albo niestety drogi

      OdpowiedzUsuń
    7. DEmolka: tzebaby się zabrać za zrobienie jakichś :D ale racja ;)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!