Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 17 września 2011

    Pudełeczko oblane czekoladą

    Unknown | 13:33 |





    na pomysł wpadłyśmy jeszcze w lipcu, ale dopiero teraz skończyłam pudełeczko :)
    już dawno żadnego nie było, więc to chyba miła odmiana :)

    13 komentarzy:

    1. Jakie słodkie, i pomysłowe z tą czekoladą :)

      Pozdrawiam ! :)

      OdpowiedzUsuń
    2. a i tynka przypominam maasz wiadomosc

      OdpowiedzUsuń
    3. super :) fajne bylo by z kolorowymi słodkościami :) cukieraskami itp :)

      OdpowiedzUsuń
    4. ale świetne!
      Zapraszam do mnie! :)

      OdpowiedzUsuń
    5. pudełko niestety już się sprzedało, miałam cicha nadzieję, ze nikt się nim nie zainteresuję i nie będę miała wyrzutow sumienia gdy je sobie zostawię, ale się nie udało :(

      kupiłam niebieska farbę, więc myśle, że do niego będą pasowac różnokolorowe cukierasy :D

      OdpowiedzUsuń
    6. swietnie :) oczywiscie ze beda ;) rozowe, zolte, seledynowe, neonowe kolory i bedzie extra!

      OdpowiedzUsuń
    7. Oj, szkoda, że sprzedane! Ale ja kocham kolor niebieski, więc jeśli rzeczywiście ma się pojawić niebieskie... ech, tylko że już pewnie jest do niego kolejka! A ile to kosztowało?

      Naprawdę, nie mogę wyjść z podziwu jakie piękne rzeczy tworzysz!!!

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!