Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    środa, 22 października 2014

    Deszczowa jesień na składowisku odpadów

    Unknown | 15:28 |


    Hej, hej! Niestety natłok studiów okazuje się dla mnie wykańczający. Zajęcia od 8 do 17 dają się mocno we znaki i nie zawsze mam czas aby zajrzeć na blożka. To co dzieje się aktualnie u mnie, możecie oglądać na moim instagramie. To taki tymczasowy zastępca, kiedy nie mam zbyt wielu zdjęć do opublikowania ;)
    Dzisiaj chciałam pokazać wam foteczki z zeszłotygodniowej wycieczki. Co prawda może kojarzyć się ze szkolnym wyjściem, ale nie poszliśmy do parku czy kina. O nie, nie. Zbieraliśmy próbki gleby na składowisku odpadów. Niezwykle romantycznie, nieprawdaż?




    Na górze piękna Ryba, trzymająca wiertło, poniżej gotowa próbka świeżej gleby. Taka ziemia zostanie przetransportowana do laboratorium, gdzie już od jutra będziemy przeprowadzać doświadczenia i dowiemy się jakie substancje można znaleźć na terenie składowiska na poszczególnych głębokościach i cóż to może oznaczać. Fascynujące! :D





    Uważam, że zdjęcia wyszły iście post apokaliptycznie, dlatego, żebyście nie myśleli że cała Warszawa wygląda tak ponuro w deszczowe, jesienne dni, na koniec kilka wesołych zdjęć z tygodnia, między innymi z Miśką (piesem mojej babci)! Próbowałam ją trochę wyszkolić, aby ładnie pozowała na zdjęciach. 





    To pochmurne oblicze jesieni może być rzeczywiście nieco przygnębiające, ale mimo wszystko ta pora roku jest nasączona swoistym urokiem! 
    Tymczasem buziaczki! Wracam na zajęcia do laboratorium :))


    9 komentarzy:

    1. Tynka, Tynka ! Widziałam Cię w teleexpressie extra !! Byłam tak przejęta, że nie usłyszałam co mówiłaś, bo wołałam w kółko : ,,Tynka!! Tynka w telewizji znowu!! :D" Piękne zdjęcia :))

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Też chciałam o tym napisać, w tym samym czasie ;3 pytali Cię co bys jadla w kosmosie, mowiłaś coś o bigosie xd
        Miałaś śliczną czapke ;* aga

        Usuń
    2. Ale piękne zdjęcia, jeju! *o* Mają taki wspaniały klimat ^^
      Pozdrawiam, http://world-is-pretty.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    3. Jak będę duża, będę robić zdjęcia jak Tynka.

      OdpowiedzUsuń
    4. ahaha, O NIE! Byłyśmy tam kompletnie przez przypadek -> napadli nas jak wychodziłyśmy z biblioteki :PP

      OdpowiedzUsuń
    5. <3 <3 <3 od razu mój dzień stał się milszy :D

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!