Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 26 października 2014

    Jedno bardzo wymowne słowo - ponuro

    Unknown | 14:25 |

    Hej, hej! Wczorajszy wieczór spędziłam nad lepieniem obudów - wpadłam na moim zdaniem całkiem fajny pomysł, jednak po jego realizacji efekt trochę mnie zawiódł. Nie wiem czy pokażę zdjęcia na blogu, bo nieważne jak próbuję obfotografować pokrowiec, pod każdym kątem wygląda bardzo źle. Muszę odczekać kilka dni i zdecydować, czy w rzeczywistości jest aż tak tragiczny :D

    Przechodząc do zdjęć, tak wyglądałam dzisiaj. Jesień na blokowiskach jest jeszcze bardziej ponura niż w pozostałych częściach Polski, więc foteczki są super przygnębiające. Mimo wszystko, nawet ta niezbyt przyjemna pogoda nie działa na mnie źle.
    Pod ciepłą kołderką życie wydaje się naprawdę wesołe.

    Ten pies naprawdę chciał ze mną pozować. Ona tak tylko udaje- jest wstydliwa ;>
    Mam nadzieję, że wasze stroje są dzisiaj znacznie bardziej kolorowe, ale no cóż. Jesień ma to do siebie, że wszystkie ubrania zakrywają płaszcze i kurtki przez co na dworze niemal codziennie wyglądamy tak samo. 


    6 komentarzy:

    1. Ja mam mój uroczy, wściekło różowy płaszczyk i dodaje tej jesieni nieco koloru. ;)
      U mnie nigdy nie jest ponuro, z rana wstaje słońce albo są latarnie zapalone, a jak wracam ze szkoły to już ciemno. :|

      OdpowiedzUsuń
    2. co racja, to racja! Dzisiaj zwróciłam uwagę na ponurość, bo miałam wolny dzień! :D
      (zazdroszczę płaszczyka ;__;)

      OdpowiedzUsuń
    3. U nas dzisiaj w Poznaniu przez chwilę było słonecznie. W taką pogodę nie jest żal siedzieć od 8 do 17 na uczelni :):)

      OdpowiedzUsuń
    4. nie zmienia to faktu, że wcale nie uśmiecha mi się wstawać jutro tak wcześnie! :P

      OdpowiedzUsuń
    5. Tynka mam te same buty i niesamowicie wkurza mnie to, że nie mam do czego ich nosić -,-

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!