Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    środa, 24 września 2014

    Tynkovlog - Instax 8

    Unknown | 16:11 |

    Hej, hej! Dzisiaj mam dla was kolejną część Tynkovloga!
    Niestety jestem chora więc nie mogłam mówić bezpośrednio do kamery, ale wydaje mi się, że dzięki temu mój głos nie jest tak irytujący! :D

    Tym razem prezentuję mój słodki różowy aparat insta i pokazuję moje ulubione zdjęcia nim robione.
    Zapraszam! <3

    5 komentarzy:

    1. Bardzo podobał mi się filmik :) tym bardziej, że już od dłuższego czasu myślę o zakupienie instaxa :) no i genialnie ozdabiasz te wydruki. Moje natchnienie na przyszłość! :D

      OdpowiedzUsuń
    2. "Co tam Radek, co tam kapelusz" :D najlepszy tekst na tym vlogu :D
      Uroczy masz portfel :)
      Dzięki za tego vloga, już wiem, na co odłożę pieniądze :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Tynka… a gopro? Myslałas o nim? :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. tak, ale... czekam na wydanie instacube! :D
        z racji tego, że na razie jeszcze nie latamy w tropiki, to wolę trochę wstrzymać się z kupnem i poczekać na lepsze ceny ;)

        Usuń
      2. tfe, tfe. POLAROID CUBE :D

        Usuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!