Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 19 lipca 2014

    Nad wodą

    Unknown | 19:16 |


    To druga seria zdjęć z krótkiego wyjazdu poza miasto. Zahaczyliśmy wtedy o rzeczkę, nad którą bawiłam się już jako mały dzieciak. Największe wrażenie robi śluza, która kontroluje przepływ wody. Miejsce ma niesamowity urok. Mam nadzieję, że same zdjęcia wystarczą a krótki opis niczego nie ujmie z jego magii 









    Tak wygląda szczęście. Pies mojej babci po raz pierwszy w życiu miał okazję potaplać się w wodzie poza wanną ;)









    7 komentarzy:

    1. Na twoich zdjęciach każde miejsce jest magiczne! *-*

      amcia-blog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. Śliczne zdjęcia! Moim faworytem jest zdjęcie z pieskiem:) Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    3. Gdzie to jest dokładnie? Też jestem z Warszawy .-.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. to akurat pod Warszawą, okolice... o matko. Nie pamiętam co to za miasteczko. Jak tylko mi się przypomni dopiszę tutaj! :D

        Usuń
    4. Świetne zdjęcia. I ten zadowolony psiak! :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!